Työvaatteet päällä ajellee kahdella eestin kilvillä olevilla pakuilla joista ainakin toisen pakun kuljettaja peittelee kasvojaan.
Käynyt jokapuolella varkautta pyörimässä pihoilla pidemmän aikaa.
Onko töissä jossain varkauden lähellä ehkä tuulivoimala tai aurinkopanelikentällä.
Onko reissumiehet luvallisilla asioilla
23
467
Vastaukset 23
- Anonyymi00001
Näitähän eduskunnassa halutaan. Työperäisiä rosvoja suomeen ja paljon. Niistä saa hyvät tukirahat kun ne työllistetään.
3-vuoden jälkeen ovat oikeutettuja saamaan kansaneläkkeen ja asumistuet. Ja näin rosvous voi vakituisesti jatkua viralliseen vanhuuseläke ikään ja vähän ylikin.
Ammattina ja ansiona rosvous on siinä kuin muutkin ammatit jopa ansiot voivat olla parempia kuin että tekee yhteiskunnalle ja valtiolle töitä. - Anonyymi00003
Eihän ne välttämättä ole mitään "työmiehiä", jos on "neonvaateet yllä.
Voi olla fiktioo, ajatteleva sitä.- Anonyymi00017
Paljon mahdollista.
Varkaudessa asunto ja mökkimurtoja tehty eikä kaikista ole ilmoitusta tehty poliisille.
Sattuu vaan samoihin aikoihin näkymään samat miehet autoineen.
- Anonyymi00018
Sulle täällä näpyttävälle
Haukut valheet syrjintä tissarista
https://pshyvinvointialue.fi/mielenterveys_ja_paihdepalvelut_aikuisille
Jatka täällä yksinäsi- Anonyymi00020
Mee muita kiusaamaan
Lasten tasolla oleva pelle
Mun äo144 - Anonyymi00021
Anonyymi00020 kirjoitti:
Mee muita kiusaamaan
Lasten tasolla oleva pelle
Mun äo144Mites jos mulla 166, eikö pelle voi olla viisas?
Mites jos itse olet sen verran pehmeä ettet tiedosta olevasi poikkeava?
- Anonyymi00023
Jos ulkomaalainen reissumies tuo uskonnonvarjolla koskijoita niin eikö ole sama kuin
Jos joku houkuttelee liittymään seuraan jossa on tuomittuja seksirikollisia useita niin eikö houkuttelija syyllisty samaan niin kuin tuomittu Maxwell?
Tällöinhän tästä voi tehdä rikosilmoituksen. - Anonyymi00034
Ning oppipomo rääkimise lieb helbo kinttupolku.😁
- Anonyymi00035
Entäs jos ovat romualalla töissä.
- Anonyymi00037
Menisivät aukiolevista ikkunoista, kun asukkaat jättävät ne auki vai liekö tarkoitusperäistä?
Mikään vakuutus ei korvaa. uskokaa se. - Anonyymi00046
Virolaisiin ei voi luottaa
- Anonyymi00067
Ei niin. Kiero ja valehteleva kansakunta.
- Anonyymi00065
Hyvaa tavaraa myö löydetään ja ei maksa mitään..takakontti on jo täynnä kiitos
Ketjusta on poistettu 56 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Naiset ymmärtävät ettei talous lähde nousuun
Miten paljon järjellisempi olento nainen onkaan kuin tilastollisestikin paremmin tienaava mies. Kun kaikkialla puskuroid139920En jaksa
Enää pelleillä ja paljastan J naisen nimen. Se on Jonna ja hän ei koskaan, edes luultavasti ollut täällä. Silti piene44667Minkälainen nainen
Minkälainen kaipaamasi nainen on luonteeltaan? Kaikki hassun hauskat antava ja helppo on sallittuja, jos poikien on kovi21598Kissa eli kivuissa useita viikkoja
Ei vienyt lääkäriin vaikka kissa parka maukui ja moni seuraajakin (minäkin) näin että kissa on sairas.120590- 36542
- 63538
Jos meillä olisi yhteinen koti
Niin haittaisiko sinua pitää se vähä tavaraisena? Ajattelin tänään että jos joskus asuttaisiin yhdessä ja haluaisit pal50535Martinan mauton tyyli
Voi hyvää päivää 🤣 nyt ollaan oltu Muhiksen kanssa Kultareservin avajaisissa suorat housut jalassa ja 500€ korsetti pää143503Tuntuu pahalta meidän molempien puolesta
Anteeksi, että olen tällainen pelkuri. En vaan usko rakkauteen enää miehen ja naisen välillä omalla kohdalla. Tiedän, et34498Arvaako kukaan?
"Humalojalla metalliromun keräyspaikalla on kulkenut pitkin kevättä ja kesää joku henkilö, joka on vienyt sieltä kymmeni25472