Ettemme enää irl kohtaa?
Oletko onnellinen
27
365
Vastaukset
- Anonyymi00001
Halveksin sua. En pysty olemaan ystävä ikinä.
- Anonyymi00011
Tule lähelle niin tapan sut.
- Anonyymi00012
Anonyymi00011 kirjoitti:
Aina voi yrittää.
- Anonyymi00013
Anonyymi00012 kirjoitti:
Aina voi yrittää.
Kokeillaanko?
- Anonyymi00017
Teillä on sarvia yhteen kalistavat jonnet kohta iipeet syynissä. -äitee
- Anonyymi00018
Anonyymi00017 kirjoitti:
Teillä on sarvia yhteen kalistavat jonnet kohta iipeet syynissä. -äitee
Ja kaiken lisäksi nk liittolaisia, mutta silti öö tuota tätä näin🙄
- Anonyymi00026UUSI
Anonyymi00011 kirjoitti:
Taas uhkailuja! Miten näille ei tehdä mitään!
- Anonyymi00002
En tiedä mitä ajatella asiasta. Olisi kamalaa, jos nainen rakastaisi minua, mutta emme enää kohtaisi. Jos hän ei välitä, niin ei ole syytä kohdata.
- Anonyymi00004
Sehän rakastaa
- Anonyymi00003
En ole siitä onnellinen. Hän on minulle tärkeä ihminen kaikesta huolimatta.
- Anonyymi00005
En vaan onneton.
- Anonyymi00006
Helpottunut.Kuvaa parhaiten sekä tulevaisuudessa tulevat kehut ja kiitokset tarkkanäköisyydestä ja sinnikkyydestä on aina mieltä piristävää.Näin on ollut ennenkin eri asioissa kylläkin.Ollaan kärsitty,menetetty asioita muttei itseään.
- Anonyymi00007
Onnellinen on väärä sana. Elämä on helpompaa, kun ei tarvitse pahoittaa mieltään kaikesta häneen liittyvästä. Eikä kuvitella olemattomia meidän kohtaamisista.
Naiselta- Anonyymi00016
En kestänyt nimenomaan sitä epäsuoruutta ja epärehellisyyttä kun luonteeni on aivan päinvastainen.
- Anonyymi00019
Anonyymi00016 kirjoitti:
En kestänyt nimenomaan sitä epäsuoruutta ja epärehellisyyttä kun luonteeni on aivan päinvastainen.
Oletko mies? En tiedä, mistä puhut. Taisi mennä ohi.
Naiselta
- Anonyymi00008
Olisipa niin, ettei näkisi missä öitään viettää ja muutenkin!
En ole pyytänyt tätä!- Anonyymi00014
Hypit palstalta toiselle. Toivon rauhaa sinulle. Älä ruoki oloasi palstoilla, mene vaikka ulos.
- Anonyymi00015
Anonyymi00014 kirjoitti:
Hypit palstalta toiselle. Toivon rauhaa sinulle. Älä ruoki oloasi palstoilla, mene vaikka ulos.
Palsraharhailija parhaasta päästä 🤣. Ainoa palsta missä kirjoittelen ja kiitos olen lenkillä 😉
- Anonyymi00020
Anonyymi00015 kirjoitti:
Palsraharhailija parhaasta päästä 🤣. Ainoa palsta missä kirjoittelen ja kiitos olen lenkillä 😉
Älä selitä. Tavaanko saman ä l ä s e l i t ä
- Anonyymi00021
Tässä näkee miten eri planeetoilta ovat nämä keskinäiset kommentoinnit. Kaukana toisistaan niinkuin kuuluukin tuntemattomilla olla. Minä ja minä...
- Anonyymi00022UUSI
Eipä mulla enää ole mitään tunteita joka kerta käyttäydyt ihan paskasti good bya vain
- Anonyymi00023UUSI
ikävä on.
- Anonyymi00024UUSI
Olisin onnellinen jos se olisi mahdollista. Monta vuotta pallo jalassa, eikä ketjua saa mitenkään katki.
- Anonyymi00025UUSI
Näistä tulee huono olo, vähemmän kunnkirjoittaa ja viettää aikaa niin olokin.on parempi, seurannut sivusta sekoilua. Öitä
- Anonyymi00027UUSI
Oon siihen jo niin tottunut, etten sitä osaa enää kaivata.
- Anonyymi00028UUSI
Olen surullinen ja vihainen itselleni.
Ei ollut mitään syytää toimia niin kuin toimin.- Anonyymi00029UUSI
Miten toimit?
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kuinka Riikka Purra on parantanut Suomen kansalaisen elämää?
Haastan kaikki perussuomalaisten kannattajat kertomaan konkreettisia esimerkkejä kuinka Riikka Purran harjoittama politi3145170Venäjän armeijan evp-upseeri: Armeija surkeassa tilassa, jonka läpäisee kaiken kattava
valehtelu. Venäläiset alkaneet pohtia julkisesti maan todellisia tappioita. Z-bloggari ja 3. luokan kapteeni (evp.) Mak1162692Kehu kaivattuasi
Mikä hänessä on parasta? Jos osaat kertoa muuta kuin ulkonäköön liittyvää, niin ansaitset mitalin.1431706- 1101252
Mahtavaa, Trump pelasti lentäjän, Irania nöyryytettiin
https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011917601.html Taas osoitus kuinka ylivertainen maa USA on Trumpin johdolla.3501094Miten voit olla niin tyhmä
että et tajunnut että sua vedätettiin? Tietäisitpä miten hyvät naurut on saatu. Naiselle1391054Keskiviikkona 8.4.2026 se tapahtuu
Nimittäin tulevana keskiviikkona 8.4.2026 Donald Trump ilmoittaa Naton pääsihteerille että Yhdysvallat eroaa Natosta. N267999Rakastin sua niin paljon ettei löydy sanoja sille tunteenpalolle mitä silloin koin
Sellaista tunnetta ei koe kuin ehkä kerran elämässä. Tuntui, että sekoaa, että menee järjiltään. Tuntui että räjähtää si37909IS Viikonloppu 4.-6.4.2026
Nyt on Viitamäeltä pääkuvaton ristikko. Nimimerkki happonen kehui kovasti "On kyllä laadukas pahis, iso kiitos tästä ja99899- 40841