Niin ei voi kuntoilla esim kävellä ja juosta koska se kuluttaa energiaa ja kun ei ole rahaa ruokaan niin pakko maata vaan sohvalla ettei sitä energia kulu. Maataan ja odotetaan seuraavia kelan rahoja.
Kun on työtön
23
389
Vastaukset
- Anonyymi00001
No, elämä on valintoja.
- Anonyymi00002
Juu, työttömänä olin hyvässä kunnossa. Työelämässä oli pelkkää sairautta ja väsymystä. Työttömänä veriarvotkin palautuivat normaalitasolle. Työ tappaa ja sairastuttaa ihmisen.
- Anonyymi00003
Ei täällä oo kyllä työssä käyvällekkään muuta vapaa ajan tekemistä kuin makoilu sängyssä. Ei mitään mukavaa tekemistä.
- Anonyymi00004
Miks ei ole? Olet laiska. Kävellä voi, juosta voi. Voi samoilla kaupungilla ja valokuvata vaikka vanhojen talojen yksityiskohtia.
Voit lähteä retkelle eväiden kanssa. Aina ei tarvitse lähteä kauas. Lähimetsiin juomaan kahvia ja syömään voileipiä.
Harrastuksia on pilvin pimein. - Anonyymi00005
Anonyymi00004 kirjoitti:
Miks ei ole? Olet laiska. Kävellä voi, juosta voi. Voi samoilla kaupungilla ja valokuvata vaikka vanhojen talojen yksityiskohtia.
Voit lähteä retkelle eväiden kanssa. Aina ei tarvitse lähteä kauas. Lähimetsiin juomaan kahvia ja syömään voileipiä.
Harrastuksia on pilvin pimein.Siis vanhojen talojen yksityiskohtia? Mitähän kuvaamista niissä on?
- Anonyymi00007
Anonyymi00005 kirjoitti:
Siis vanhojen talojen yksityiskohtia? Mitähän kuvaamista niissä on?
No ei sitten sinulle mitään mutta oli vain esimerkki.
- Anonyymi00011
niin,Pimppiäkää ei saa...joutuu turvautumaan omaan käteen
- Anonyymi00013
Anonyymi00004 kirjoitti:
Harrastuksia on pilvin pimein.Taidat olla jossakin virkanaisen asemassa, jossa ei paljon työt rasita. Kahvihuoneessa muiden paksuahteristen naisten kanssa kampaviineriä syödessä taitaa työpäiväsi kulua.
- Anonyymi00006
Kommenttisi on oman aseman nostamista toisten kustannuksella. Olet selvästi äärettömän onnellinen omassa elämässäsi.
- Anonyymi00008
On hyvä että on tyytyväisiä ihmisiä,minä lähden pyöräretkelle eväiden kanssa,kunhan metsät kuivuu ja sää lämpenee,saa kuunnella puiden huminassa lintujen viserrystä,voiko ihanampaa olla.
- Anonyymi00009
Anonyymi00008 kirjoitti:
On hyvä että on tyytyväisiä ihmisiä,minä lähden pyöräretkelle eväiden kanssa,kunhan metsät kuivuu ja sää lämpenee,saa kuunnella puiden huminassa lintujen viserrystä,voiko ihanampaa olla.
Minulla on myös kiikari mukana että voin bongailla lintuja ja muita eläimiä,samoin ottaa kuvia ja videoita.
- Anonyymi00010
Anonyymi00008 kirjoitti:
Sepä juuri. Kun on tyytyväinen omaan elämäänsä, tekee asioita joista itse tykkää. Tyytyväinen ihminen ei välitä siitä, miten muut ihmiset elämänsä järjestävät tai koeta polkea heitä alaspäin. Tyytyväisiltä ihmisillä on riittävästi kiinnostuksen kohteita omassa elämässään, toisten elämän pohdinta ei kuulu niihin.
Aurinkoisia retkiä! - Anonyymi00012
Anonyymi00010 kirjoitti:
Sepä juuri. Kun on tyytyväinen omaan elämäänsä, tekee asioita joista itse tykkää. Tyytyväinen ihminen ei välitä siitä, miten muut ihmiset elämänsä järjestävät tai koeta polkea heitä alaspäin. Tyytyväisiltä ihmisillä on riittävästi kiinnostuksen kohteita omassa elämässään, toisten elämän pohdinta ei kuulu niihin.
Aurinkoisia retkiä!Kiitos !
- Anonyymi00015
Anonyymi00009 kirjoitti:
Minulla on myös kiikari mukana että voin bongailla lintuja ja muita eläimiä,samoin ottaa kuvia ja videoita.
Samoin, on jo käyty retkellä useammankin kerran. Kiikari lähes aina mukana vaikka en ole mikään lintubongari.
Joka kevät kun ei ole vielä hyttysiä teen retken eväiden kanssa, jonkun luontopolun kävelen, syön eväitä ja mukana repun päällä paksu huopa. Etsin aurinkoisen ja kuivan rinteen ja otan nokoset. Kokeillaapa miten hyvin nukuttaa! - Anonyymi00017
Anonyymi00015 kirjoitti:
Samoin, on jo käyty retkellä useammankin kerran. Kiikari lähes aina mukana vaikka en ole mikään lintubongari.
Joka kevät kun ei ole vielä hyttysiä teen retken eväiden kanssa, jonkun luontopolun kävelen, syön eväitä ja mukana repun päällä paksu huopa. Etsin aurinkoisen ja kuivan rinteen ja otan nokoset. Kokeillaapa miten hyvin nukuttaa!Voi miten ihana kuulla retkistäsi.
- Anonyymi00019
Anonyymi00017 kirjoitti:
Voi miten ihana kuulla retkistäsi.
Lähde rohkeasti itsekin ulkoilemaan!
- Anonyymi00022UUSI
Anonyymi00019 kirjoitti:
Lähde rohkeasti itsekin ulkoilemaan!
Kävin eilen 12 km päässä pyöräilemässä ja
Yllätys,yllätys minulle,löysin koivuja joissa oli naavaa,pisin naava oli yli 20 cm pitkä.
En ikinä ole tietänyt että koivuihin kasvaa naavaa ja se on kuulema puhtaan ilman merkki.
- Anonyymi00014
...tai sijoittaa kelan rahansa vaatteisiin jotta on siisti haastattelussa ja muutoinkin työnhakuun.
Terveisin nimimerkillä: Työajalla netissä. - Anonyymi00016
Savon kurjuutta.
- Anonyymi00018
Niin, kuoleva kylä näkyy työpaikkojen määrässäkin.
- Anonyymi00020
Anonyymi00018 kirjoitti:
Työttömiä on kaikkialla,valitukset eduskuntaan.
- Anonyymi00021
Sinä olet hyvin negatiivinen ihminen,ajatteleppa positiivisia puolia,hyviä puolia löytyy varmaan enemmän,mietippä vähän aikaa.
- Anonyymi00023UUSI
Anonyymi00018 kirjoitti:
Ensinnäkin Iisalmi tulee menestymään ja työpaikat lisääntymään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persuja tuntuu kiinnostavan vain muiden rahat
En muista kenenkään muun olleen huolissaan yhtä paljon muiden rahoista kuin persujen. Mistähän se kertoo?692519Järkevä ehdotus: reilun 8 miljardin euron veronkorotukset
Nykyinen hallitus on päästänyt valtion tulopuolen rappeutumaan, vaikka varallisuutta on Suomessa enemmän kuin koskaan. U842394Miksei asevelvollisuuden kuluja lasketa Nato-menoihin?
Koskela (vas) kysyy aiheellisesti, että kun kerran palkka-armejaan perustuvat maat laskevat kysesestä toiminnasta aiheut172140Purralla luistaa hihna isolla pyörällä
Näki taas eilisillan tv-tentissä kuinka paniikissa oli kannatusromahduksen takia. Ei saanut kuin tiuskittua yksittäisiä441791Antti Lindtman heikko johtaja - ei valtiomiesainesta lainkaan
kyllä se eilen taas nähtiin. Ei pystynyt Antti vastaamaan edes toimittajan yhteen yksinkertaiseen kysymykseen - juu tai871755Miksi vasemmisto ei vastusta ulkomaisen halpatyövoiman maahantuontia
joka heikentää suomalaisten duunarien työmarkkina-asemaa ja rasittaa Suomen julkista taloutta? Vasemmistolla ideologin1171707Miksi kaikki avioeronneet miehet eivät kunnioita naisia?
Niin. Miksi avioeronneet miehet kohtelevat huonosti naisia, jotka lähestyvät heitä? Tämä on kokemuksen rintaääntä. Tämä2581605Mitä koululla tapahtui?
Onks kellää mitää vinkkilöit miks helikopteria tarvittii vuoksenniskan koulul https://www.is.fi/kotimaa/art-200001193287251067Persuilla kannatusromahdus - enää 13,5%.
Ylen tuorein puolueiden kannatusmittaus kertoo, että persujen kannatus on enää 13,5 prosenttiyksikköä. Kepu on mennyt he3231003Haluat nainen torjua minut
Yhä uudelleen ja uudelleen. Huomaan sen. Ymmärrän miksi, mutta silti se sattuu. Eihän minulla ole muuta kuin haaveet si9887