Purra ottaa mielettömästi velkaa "lopettaaksen velanoton". Mikä paradoxi.
Hallitus vei Suomen hallitsemattomaan kriisiin
17
156
Vastaukset
- Anonyymi00001
Hyvin on Kokoomus onnistunut hyödyntämään perussuomalaisia.
- Anonyymi00002
Purra on kova. Hän haluaa itsekin samaa mitä kokoomus.
- Anonyymi00003
Purra on yhtä innokas kyykyttämään kansaa, ehkä innokkaampikin.
Sadistina se nauttii siitä. - Anonyymi00004
Purra on vienyt Suomen hallitsemattomaan kriisiin.
- Anonyymi00005
Rasismi ei tee kenestäkään experttiä. Ei tullu Purrasta osaavaa ministeriä.
Siitä tuli "Suomen Sössijä". - Anonyymi00007
Kyllä se oli EU, joka Suomen kriisiin vei. Kannattaa katsoa mitä tilastot sanoo, ennen ja jälkeen EU:uun liittymisen, niin silmät aukenevat.
- Anonyymi00010
Tilastot ja käytäntö näytti oikein hyvää kunnes Orpon persuhallitus pääsivalheilla valtaan
ja romutti Suomen.
- Anonyymi00008
Miksiköhän britit katuvat katkerasti, että erosivat EU:sta ?
Juuri tänään mediasta sai lukea, että britit yrittävät hivuttautua
takaisin EU:hun, kun talous alkoi mennä päin peetä, kun erosivat EU:sta.- Anonyymi00011
Voihan sitä lehdistä lukea, mutta kannattaa kysyä myös kansalta. Lisäksi taloudelliset luvut Suomesta ei valehtele. Eli katsokaa vaan lukuja ennen ja jälkeen EU:n, niin silmät aukeavat.
- Anonyymi00017
Norja maksaa lähes miljardin vuosittain oikeudesta toimia EU:n talousalueella.
Maksaa, mutta ei voi osallistua päätöksentekoon.
- Anonyymi00009
Persuhallitus on vuosikymmenien floppi.
- Anonyymi00012
Ihan sama ketä siellä on. Kummallista, kun poliitikot vieläkin saa höynäytettyä tavallista kansaa. Kummallista, että joku vielä uskoo politiikkaan ja poliitikkoihin. Miten lapsellista tämäkin kansa oikein on? Eikö vieläkään ole opittu, että äänestämällä ET voi vaikuttaa.
- Anonyymi00014
Anonyymi00012 kirjoitti:
Ihan sama ketä siellä on. Kummallista, kun poliitikot vieläkin saa höynäytettyä tavallista kansaa. Kummallista, että joku vielä uskoo politiikkaan ja poliitikkoihin. Miten lapsellista tämäkin kansa oikein on? Eikö vieläkään ole opittu, että äänestämällä ET voi vaikuttaa.
Ei se usko ole köhä on laiska ja ahne ja semmoisen on kiva kerjätä ylikulutuksensa toisten veroista tulonsiirtoina
- Anonyymi00015
Raha kertyy työstä palkasta eläkjeestä ja pääomatulousta. Hidasta virtaa nopeutettuna.
- Anonyymi00016
Ajan kanssa kerääntyy pääoma
- Anonyymi00018
Säästäminen on perustaito mutta siihen eisaa takertua
On uskallettava sijoittaa
Minua pelotti kun luin Hesaria jossa kadetoimittajat usein pienipallkkaiset sossulit kertoivat että nyt kun kurssit ovat alhaalla ne romahtavat. Ei ollut internetiä josta olisi voinut lukea muiden sijoituksista eli uskalluksesta ostaa
Rohkaistuin 1980 ostamaan obligaatioita kun Koivistokin osti, sitten yrityslainoja Tampellaa jne sitten alikorkolainoja = irrotettavia warrantiosia, osasin diskontata koron = koota eri aikoina maksettavat korot ja lyhennykset nykyarvoon jne. Ne tuottivat käsittämättömän yli 10% tuoton
Siitä se lähti. Innostuin ( liikaa) Nokiasta kun tein sillä miljoonavoiton ( markkoja) bin Laden -iskussa 2001 kolmessa kuukaudessa köyhäsuomessa sillä pääsi isotuloisten joukkoon veroissa iltalehdissä. Sen jälkeen ymmärsin hajauttaa salkkua. Aivan lopuksi uskalsin vielä lopettaa pelottelijahesarin tilauksenkin- Anonyymi00019
Vielä. Valtio ei enää laske kansalle obligaatioita joten niillä ei voi harjoitella aloittelija. Itse ostan lyhytkorkorahastoja pankkitilisäästämisen sijaan, siis käyttöä odottavalle rahalle, voi saada jopa 3% vuosituoton?
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.2812926Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka572326Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is3482007- 1151733
Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?
Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois1121681Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra2121375- 661317
- 681253
- 581232
Rakas nainen ymmärsin
Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl771181