En kadu että kiusasin lapsena ja

Anonyymi-ap

kiusaan vieläkin. Anteeksi ei ole tarvetta pyytää. Mieheltä

48

436

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Aleksanteri Suuri itse?

• Anonyymi00034

Kuvittelee olevansa vähintää puolijumala

• Anonyymi00002

"Terveisiä roskapöntöstä! T. Satu-Täti-Setä". -sivu

• Anonyymi00005

Varo etteivät pane puristinta pääl

• Anonyymi00010
        Anonyymi00005 kirjoitti:

Varo etteivät pane puristinta pääl

Mysteeri-Pasi ajaa sitä ennen Päälle. Kuulemma.

• Anonyymi00012
        Anonyymi00010 kirjoitti:

Jaa että oikein puolustusvoimien asia sinun fantasiasi niinpä tietenkin

• Anonyymi00013

Perus-psyko-sonaatti nainen suosittelen varomaan luotto puhdas 0

• Anonyymi00014
        Anonyymi00010 kirjoitti:

Kannattaa katsoa kun menee tien yli

• Anonyymi00028
        Anonyymi00013 kirjoitti:

Perus-psyko-sonaatti nainen suosittelen varomaan luotto puhdas 0

Onko tämä pääasiallinen kanava missä tästä naisesta x tiedottelet? Hyvä että sullakin on joku areena missä öyhöttää

• Anonyymi00029
        Anonyymi00014 kirjoitti:

Kannattaa katsoa kun menee tien yli

Eli yliajofantasiat taas päällä kun sinun psykoottinen viha on niin oikeutettua, että. Oletko vielä harkinnut sitä seinän läpi ajamista mistä kynäillyt ja esim käynyt yön aikana hyvin lähellä sitä pistettä? Ihan normaalia on

• Anonyymi00003

Valitettavasti sun kaltaisia ihmisiä on.

• Anonyymi00004

Joo mutta eikö tämä palstaäijän fantasia tyyliin päiväkodista tähän päivään ole vähän ylimitoitettu?

• Anonyymi00006

Ja se on todella valitettavaa!!

• Anonyymi00007

Sitähän sä tosiaan viäläkin teet. ”hyi miten lihava hyi miten ruma” Katse peiliin ja käyttäydy kuin vastuullinen aikuinen!

• Anonyymi00008

No mutta hännystelijät aina tukena. Satoja kavereita ja niin supliikki.

• Anonyymi00015
        Anonyymi00008 kirjoitti:

Kaverit ei ole lähelläkään täälläpäin. Mutta ovat lähellä jos tarvitaan.

• Anonyymi00033
        Anonyymi00008 kirjoitti:

Toivottavasti omaa lastaan kiusataan rajusti koulussa niin oppii olemaan

• Anonyymi00009

Jonkun lapsi on saattanut tehdä itsemurhan takiasi. Toivottavasti et koe samaa kohtaloa.

• Anonyymi00016

Jos joku tappaa itsensä se on sen oma asia. Ei kenenkään siitä tarvitse vastuuta ottaa. Se on yksilön oma päätös. Jos haluaa tappaa itsensä että minulle tulee paha mieli niin sitten sen pitää tehdä se. Mutta en kanna enää toisten päätöksistä vastuuta. Olen aikuinen yksilö.

• Anonyymi00018
        Anonyymi00016 kirjoitti:

Jos joku tappaa itsensä se on sen oma asia. Ei kenenkään siitä tarvitse vastuuta ottaa. Se on yksilön oma päätös. Jos haluaa tappaa itsensä että minulle tulee paha mieli niin sitten sen pitää tehdä se. Mutta en kanna enää toisten päätöksistä vastuuta. Olen aikuinen yksilö.

Juu jos sun lapsesi tappaisi itsensä koulukiusaamisen takia. Voi mielipide vähän muuttua. Henkiseltä kehitykseltä olet kyllä edelleen lapsi testin mukaan. Häiriintynyt luultavasti psykopaatti tai sosiopaatti.

• Anonyymi00019
        Anonyymi00018 kirjoitti:

Juu jos sun lapsesi tappaisi itsensä koulukiusaamisen takia. Voi mielipide vähän muuttua. Henkiseltä kehitykseltä olet kyllä edelleen lapsi testin mukaan. Häiriintynyt luultavasti psykopaatti tai sosiopaatti.

* tekstin mukaan siis.

• Anonyymi00020
        Anonyymi00016 kirjoitti:

Me jokainen kannamme vastuuta myös toisista. Kukaan ei pärjää yksin. On oikeuksia, mutta on myös velvollisuuksia.

• Anonyymi00022
        Anonyymi00018 kirjoitti:

Minua on niin paljon uhkailtu jo ettei tunnu missään. Voit testata jos joku haluaa testata kiusaamisella käy sekin. Mutta kaikki todisteet tallennetaan. Vien järjestäen kaiken eteenpäin
        En aio ottaa enää vastaan

• Anonyymi00023
        Anonyymi00018 kirjoitti:

Koulukiusaamiseen pitää puuttua. Se ei ole vanhemman vika jos lapsi ei siitä itse sanallakaan mainitse. Apua kannattaa ottaa vastaan jos sitä tarjotaan. Sekin on yksilön vastuu. Minä en tästä aiheesta enempää keskustele. Viekää asiat eteenpäin
        Siksi meillä on poliisi ja kallis oikeusjärjestelmä.

• Anonyymi00026
        Anonyymi00022 kirjoitti:

Minua on niin paljon uhkailtu jo ettei tunnu missään. Voit testata jos joku haluaa testata kiusaamisella käy sekin. Mutta kaikki todisteet tallennetaan. Vien järjestäen kaiken eteenpäin
        En aio ottaa enää vastaan

Miten sinun uhkailu liittyy mitenkään minun kirjoitukseen. En ole sinua mitenkään uhkaillut ikinä. Jos olet kiusaaja en ihmiettele et joku hermostuu vielä. Toivottavasti joku toteuttaa uhkauksensa.

• Anonyymi00027
        Anonyymi00023 kirjoitti:

Koulukiusaamiseen pitää puuttua. Se ei ole vanhemman vika jos lapsi ei siitä itse sanallakaan mainitse. Apua kannattaa ottaa vastaan jos sitä tarjotaan. Sekin on yksilön vastuu. Minä en tästä aiheesta enempää keskustele. Viekää asiat eteenpäin
        Siksi meillä on poliisi ja kallis oikeusjärjestelmä.

Se oli ap; lle osoittettu vertaus.

• Anonyymi00037
        Anonyymi00018 kirjoitti:

Miten tollanen voi ees pärjää elämässä hengissä.

• Anonyymi00038
        Anonyymi00016 kirjoitti:

Juu, sama logiikka saattaa päteä niihin joilla lähtee menemään elämä alamäkeä kun osallistuu ilkeyttään ja tyhmyyttään antisosiaaliseen hankkeeseen missä pelattu monen elämällä. Kun ei vaan tarttis todeta, että näin vähän laskeskelin

• Anonyymi00040
        Anonyymi00016 kirjoitti:

Oletko sinä jonku kumpi niistä tärähtäneistä kaksosista, jotka on täällä innostaneet itseään ja toisiaan yllyttämällä jotakuta aivan toiseksi fantasioden tälläiseen? Jos olet se, niin miten minä vägän luulen että olet käynyt rajoilla itse. Heikot sortuu elon tiellä vai miten se meni. Let’s go

• Anonyymi00041
        Anonyymi00037 kirjoitti:

Miten tollanen voi ees pärjää elämässä hengissä.

Millainen? Mä olen älykäs ihminen pärjännyt kyllä loistavasti tilanteen huomioon ottaen elämässäni.

• Anonyymi00042
        Anonyymi00038 kirjoitti:

Juu, sama logiikka saattaa päteä niihin joilla lähtee menemään elämä alamäkeä kun osallistuu ilkeyttään ja tyhmyyttään antisosiaaliseen hankkeeseen missä pelattu monen elämällä. Kun ei vaan tarttis todeta, että näin vähän laskeskelin

Eli helppoahan se on rällätä jos vaikka omat pussihousut on jo puhkikuluneet, mutta kaikilla näin ei ole, elikkä

• Anonyymi00045
        Anonyymi00016 kirjoitti:

Olet aikuinen yksilö oletko, varma tuosta?
        Samaa mieltä olen siitä, että jokainen tekee elämässä omat päätökset.
        Mutta jos aiheutat vakavan loukkaantumisen tai kuoleman toiselle ihmiselle huolimattomuuttasi tai tahallisesti.
        Olet siitä vastuussa vaikka olisit hieman vähä älyinen mies tai nainen.

• Anonyymi00047
        Anonyymi00020 kirjoitti:

Me jokainen kannamme vastuuta myös toisista. Kukaan ei pärjää yksin. On oikeuksia, mutta on myös velvollisuuksia.

Me jokainen kannamme vastuuta myös toisista.
        Kyllä tavallaan näin tämän asian pitäisi mennä on kuitenkin kokonaan eri asia, että millä tavalla kannat tätä vastuuta toisesta ihmisestä / yksilöstä?
        Jos et kuulu hänen elämäänsä millään tavalla.
        Sillä jokaisella ihmisellä on itsemääräämisoikeus hyvin pitkälle koskien omaa elämäänsä.
        Ja jokaisella meillä on myös oikeus kieltäytyä monista asioista, jotka koskee henkilökohtaista elämää ja yksilön ihmisoikeutta.
        Kenenkään ei tarvitse täällä jaksaa tai ottaa kontolleen enempää paskaa kuin jaksaa sitä kantaa, niin ettei terveydentila vaarannu.
        Tässä tilanteessa meillä on olemassa myös niitä hyviä ja älykkäitä ihmisiä ketkä tulevat apuun ja lähtevät auttamaan yksittäistä ihmistä.
        Vain olemalla rehellinen, aito ja tarjoamalla apua voit saada tunnustusta.
        Sairaat ja häikäilemättömät ihmiset kuuluvat lukkojen taakse!

• Anonyymi00011

Mitä sitä anteeksi pyytää jos se on se mitä olet ei maksa vaivaa anteeksi pyyntö menettää merkityksen jo siinä hetkessä jos teko edes toistuu tarkottaa mitä meni luotettavuus siinä samalla (ei tarkoita mitä sanoo)

• Anonyymi00017

Anteeksi pyytely on aivan turha asia. Teko jonka toinen tekee tietoisesti. On hänen oma risti

• Anonyymi00021
        Anonyymi00017 kirjoitti:

Anteeksi pyytely on aivan turha asia. Teko jonka toinen tekee tietoisesti. On hänen oma risti

Minun mielestä se on kaikkea muuta kuin turha teko. Se on myötätuntoa molempiin suuntiin. Sitä kaipaa kaikki sisimmässään. Vaikka muuta sanovatkin.

• Anonyymi00025
        Anonyymi00021 kirjoitti:

Minun mielestä se on kaikkea muuta kuin turha teko. Se on myötätuntoa molempiin suuntiin. Sitä kaipaa kaikki sisimmässään. Vaikka muuta sanovatkin.

Mutta on ihmisiä joita kohtaan ei ole myötätuntoa, koska pilasi elämääni kauan!

• Anonyymi00036
        Anonyymi00025 kirjoitti:

Mutta on ihmisiä joita kohtaan ei ole myötätuntoa, koska pilasi elämääni kauan!

Kiusaajalle tän sanoisin. Sivusta

• Anonyymi00024

Lisään vielä: Tosin itse mietin joissain tapauksissa että annanko tuomion oman käden kautta koska oikeuslaitos ei sitä välttämättä tee.

• Anonyymi00030

Pitää olla aika tarkkana. Jos ihminen on liian itsekäs, hän ei näe vikaa koskaan muissa, jolloin hän on maailman epäreiluin toteuttamaan ”karmaa”.

• Anonyymi00031

Karma on ovesi takana hymypoika teennäinen

• Anonyymi00032

No mut sul on joku mielisairaus ja psykopaatti oot.
      Ja huonot sosiaaliset kyvyt niin purat sitä turhautuneisuuttas. Oot sellane nettikiusaaja eli jopa kiusaajista alinta kastia.

• Anonyymi00035

Toivottavasti astut tästä lähtien joka ikinen aamu ja ilta Legon päälle ja saat joka ikinen päivä tikkuja jalkoihin ja käsiisi sekä vastustuskykysi heikkenee siten että et enää kykene töihin kun olet jatkuvasti kipeä.

• Anonyymi00039

Nyt jarrua uhkauksiin! Ootko ikänäs astunu legopalaan tai naulaan tai saanu isoa tikkuu kynnen alle? Niin karmea kipu ja tuska et en vihaajalleni edes toivois 😭 lopettakaa jo raakuudet ja julmuus, ihan etoo tommonen. Kauniita ajatuksia vaan ulos tais tänne tai sunnuntai/maanantai päivä kännit hyvässä seurassa, jos ei muuta kivaa ajatusta tuu mieleen... päivän jatkoa tasapuolisesti kaikille ❤️

• Anonyymi00043

Ei onnistu enää.

• Anonyymi00044

Olet siis fyysisesti aikuinen, mutta henkisesti uhmaikäinen lapsi.

• Anonyymi00046

Voi sinua pientä kiusaajaluttua.
      Eikö sinulla ole omaa elämää, kun toisia pitää kiusata?
      Säälin sinua😟

• Anonyymi00048

Aina tyttöä/naista, vai? ❤️

Olet sairas ja säälittävä etkä ansaitse elämässä mitään aitoa hyvää. Samoin ovat kaikki samaa tekevät tuttavasi.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Silmienvääntelijä-persut pääsivät Japanissa sarjakuvaan

Torille! https://www.hs.fi/kulttuuri/art-2000011943173.html
      Maailman menoa
      178
      5005
    2. Nato kaatamassa Petterin haaveileman Tunnin junan?

Nato edellyttää pohjoisessa Jäämereltä Rovaniemelle saakka kapearaitesta suoraa rautatieväylää, joka maksaa paperirahaa,
      Maailman menoa
      19
      4397
    3. Donald Trump pääsi samalle listalle Sanna Marinin kanssa

Eli vasemmistolaisen Time-median top 100 jännäihmisten listalle. https://time.com/collections/time100-next-2021/5937699
      Maailman menoa
      9
      3107
    4. Älkää vaan sairastuko syöpään Suomessa

Tilaston mukaan Suomi, Slovakia ja Latvia lääkitsee aivan pohjamudissa syöpää. Sairastunutta hoidetaan edelleen vanhana
      Maailman menoa
      253
      2952
    5. Kyllä, maata ei halua puolustaa nimenomaan punavihreän puolen edustajat

"Esimerkiksi maanpuolustushenki on keskimääräistä alempana naisten, arvoliberaalien, heikossa taloustilanteessa olevien
      Maailman menoa
      143
      2892
    6. Sä veit mun sydämen ihan totaalisesti

Aivan totaalisesti..
      Ikävä
      52
      2511
    7. Oot se sinä

Ihan varmasti oot, tuo olemus ei valehtele 😘💓🪅 🏡 ihana 😍🙏
      Ikävä
      27