En koskaan kuunnellut tarkoituksenani ymmärtää, vaan tarkoituksenani vastata. Hanki nainen. Saat mitä tilaat.
Olet aivan oikeassa
44
322
Vastaukset
- Anonyymi00001
Siis myönnät salakuunnellees ja tehnees soiton- ja paikannuksensiirrot.
- Anonyymi00002
Siis joo joo. Tottakai. Minä se olin. Enkö mä olekin pätevä. 😁
- Anonyymi00003
Anonyymi00002 kirjoitti:
En minä ainakaan voi arvostaa noin toimivaa ihmistä!
- Anonyymi00004
Anonyymi00003 kirjoitti:
En minä ainakaan voi arvostaa noin toimivaa ihmistä!
Sori. Mä oon joskus vähän.... hankala. Äkkiä sä totut mun käytäntöihin
- Anonyymi00005
Anonyymi00002 kirjoitti:
Kyse ihan tosiasioista.
- Anonyymi00006
Anonyymi00005 kirjoitti:
Kyse ihan tosiasioista.
Tosiasioita kaikki. Mä rakastan sua ja välitän susta. Mun on tärkeää tietää, missä liikut ja kenen kanssa. Kaikki mitä teen, on siksi että välitän.
- Anonyymi00017
Anonyymi00006 kirjoitti:
Tosiasioita kaikki. Mä rakastan sua ja välitän susta. Mun on tärkeää tietää, missä liikut ja kenen kanssa. Kaikki mitä teen, on siksi että välitän.
😒😒😒
- Anonyymi00018
Anonyymi00017 kirjoitti:
😒😒😒
Cheer up
- Anonyymi00019
Anonyymi00006 kirjoitti:
Tuollainen ei ole välittämistä ja rakastamista vaan omistamisen ja vallan halua. Rakkaus on pyrkimystä toisen läheisyyteen rakastettavalla tavalla, ei väkisin.
- Anonyymi00022
Anonyymi00004 kirjoitti:
Sori. Mä oon joskus vähän.... hankala. Äkkiä sä totut mun käytäntöihin
Oletko jotenkin sekaisin, kun luulet että kaikkien syvästi ahdistavien vuosien jälkeen muka haluaisin tutustua sinuun!
- Anonyymi00024
Anonyymi00005 kirjoitti:
Kyse ihan tosiasioista.
Muista hyvä ihminen. Osa meistä nauttii, kun saa tämän palstan asiat ihan solmuun. Olemme hahmoja, käännämme romantiikannälkäisten haaveet solmuun vaikka väkisin. Älä siis vielä hypi kattoon, että ihanaa, sinua seuraa naiset. Hengitä rauhallisesti, ja pohdi ,onko todellisuudentajusi pettänyt.
- Anonyymi00026
Anonyymi00019 kirjoitti:
Tuollainen ei ole välittämistä ja rakastamista vaan omistamisen ja vallan halua. Rakkaus on pyrkimystä toisen läheisyyteen rakastettavalla tavalla, ei väkisin.
Ei se ole koskaan ollut rakastamista, vaan pelkästään omistamisen ja vallan halua. Ja hyvin todennäköisesti tuollainen henkilö on myös hyvin mustasukkainen!
- Anonyymi00030
Anonyymi00018 kirjoitti:
Cheer up
No worries mate. Ei kukaan nainen susta ollut kiinnostunut. Tälläkään kertaa. Sinä noita harhaluulooisia aloituksiasi postaat täällä kuukaudesta toiseen. Sitten kun itku tulee, niin kuvittelet mielessäsi käyväsi oikeuskäsittelyä mielikuvitusvihanaistesi kanssa. Tosi tervettä kuviota tämä ei ole nähnytkään.
- Anonyymi00033
Anonyymi00019 kirjoitti:
Jos miehet ei ymmärrä omaa parastaan, naisen on sallittua käyttää naisellisia keinoja. 😉
- Anonyymi00040
Anonyymi00022 kirjoitti:
Oletko jotenkin sekaisin, kun luulet että kaikkien syvästi ahdistavien vuosien jälkeen muka haluaisin tutustua sinuun!
Sitte paikalle saapui päivän ensimmäinen tosikko. Nämä ihmiset ovat palstan suola. He pitävät yllä tunteiden ylivuotoa. Antakaamme aplodit!
- Anonyymi00041
Anonyymi00040 kirjoitti:
Sitte paikalle saapui päivän ensimmäinen tosikko. Nämä ihmiset ovat palstan suola. He pitävät yllä tunteiden ylivuotoa. Antakaamme aplodit!
👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏
- Anonyymi00044
Anonyymi00006 kirjoitti:
Uskotko rakkauteen? Se elää vain vapaudessa. Eli karkotat noin sen luotanne. Noin uskon.
- Anonyymi00007
Minusta pahin kombinaatio on hyvin älykäs ja hyvin epärehellinen ihminen, koska sellainen ei saa tässä elämässä muuta kuin pahaa aikaan toisille, eikä edes itselleen taivaspaikkaa.
- Anonyymi00008
Moi mies. Ehdit tännekin. Kiitos kiitos. Mensan jäsenn. 😁
- Anonyymi00013
Anonyymi00008 kirjoitti:
Olen minäkin älykäs mutta rehellinen. Siksi olemme toistemme vastakohtia.
- Anonyymi00014
Anonyymi00008 kirjoitti:
Ja sulla on dna-hyppykuppa, näköjää.
- Anonyymi00020
Anonyymi00014 kirjoitti:
Ja sulla on dna-hyppykuppa, näköjää.
Mikä on hyppykuppa anteeksi nyt vain. Lääkäri käski kysymään häneltä, jolta sen sain. 🤷
- Anonyymi00023
Anonyymi00008 kirjoitti:
Mensan jäseneksi pääsee kaikki, jotka maksavat jäsenmaksun.
- Anonyymi00029
Olet oikeassa!
- Anonyymi00034
Anonyymi00023 kirjoitti:
Mensan jäseneksi pääsee kaikki, jotka maksavat jäsenmaksun.
Pääsykoe pitää läpäistä
- Anonyymi00042
Joku on toiselle ihana, toiselle ilkeä. Takes 2 to tango
- Anonyymi00009
Läheskään aina ei saa mitä tilaa...
- Anonyymi00011
Ei niin. Koska naiset osaa yllättää
- Anonyymi00031
Anonyymi00011 kirjoitti:
Ei niin. Koska naiset osaa yllättää
Ja koska naisilla on oma tahto ja sitä pitää kunnioittaa!
- Anonyymi00010
Olen ostanut niitä feikkilatureita, niin selviää kerralla kaikki salaisuudet. Myös ne paikantavar mikrosirut on käteviä. Sujautan joskus renkaan sisäreunaan, kun sieltä sitä ei niin havaitse.
- Anonyymi00012
Aivan kuten miehet toimii kun p illun perässä ovat sanotaan naiselle mitä tämä haluaa kuulla tai oletetaan tämän haluavan kuulla jotta heltiäisi helpommin mikä on muka muuttunu si ihmetellään miksi ei parisuhteet kestä "no mut kun mähän tein just niin kuin sä halusit" kysymyksenä mikä on MIES miehessä ole mitään ymmärrettävä ne joilla suhteet ei kestä etsii seuraava äitiä hoitajaa palvelijaa orjaa siinä se melko pitkälti lyhkäisyydessään jos ei kumpikin näe vaivaa suhteensa eteen ajaa suhde seinään ennen pitkää si voi vaan enään todeta turha räpiköidä kun on housus jo
- Anonyymi00015
Kirjoituksesi on kuin katkohengitystä. Siksi sitä on vaikea ymmärtää.
- Anonyymi00037
Tuon kaiken ymmärsin jo monia vuosia sitten! En halua enää koskaan minkäänlaista suhdetta yhdenkään miehen kanssa. Ja noin päätin jo kauan sitten tapahtuneen eroni jälkeen! Siksi en ymmärtänyt koskaan että miksi projekti ylipäätään aloitettiin! Ainoa tärkeä asia minulle oli saada tehdä töitä vakituisessa minulle rakkaassa työpaikassa! En koskaan haaveillut minkäänlaisesta suhteesta yhdenkään miehen kanssa!
- Anonyymi00016
Syytteisiis kyl pääset, tai siis joudut, vastaamaan.
- Anonyymi00021
Niin aivan varmasti. Sinä joudut ensin osastolle tarkkailuun, kun kuvittelet kaikenlaista. 🤭🥱
- Anonyymi00025
No mullahan on nainen kaksikin
- Anonyymi00027
Ei tarvi rahoja laskea naisten.
- Anonyymi00028
Ymmärretty?
- Anonyymi00032
TätäKIN keskustelua värittää Pike The Great!
- Anonyymi00036
Keke paketoi fanilahjoja vessassa 🧻🚽
- Anonyymi00035
Huolehdin naisista on omat talonsa mökkinsä autonsa jne. Itse teen töitä.
- Anonyymi00038
Naiset saa yllättää mutta olen pomo kun paikalla.
- Anonyymi00039
Saa tanssia kuin aina. Määräyksiä en jakele Kun on hyvä olla se riittää. Ok.
- Anonyymi00043
Kertokaa parhaat vinkit kaivatun vakoiluun
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kansalla on oikeus tietää miksi persut pettävät
Koko kulunut hallituskausi on kysytty persuilta, minkä vuoksi he ovat pettäneet käytännössä jokaisen vaalilupauksen, ain2489301Kunnissa - siis myös kaupungeissa - viihtyvät ovat kommunisteja
Nehän ovat osa yhteiskunnan tuottamia instansseja, joista on vain haittaa veronmaksajille ja yrittäjlle, kuten ollaan ve52791Kansalla on oikeus tietää mikä on SDP:n talousohjelma jolla maan talous
saadaan nousuun? Miksi puolue piilottelee sitä, vai eikö sitä ole? Tähän asti olemme vaan saaneet kuulla hallituksen ha1051910Ammattiliitto 900 euroa/vuosi - Työttömyyskassa 72 euroa/vuosi
Ammattiliitosta eroamalla voi säästää jopa 800 euroa vuodessa. Mitä enemmän tienaat, sitä enemmän maksat liitolle. Esim1991903- 1391391
SDP todellisuudessa pahin pettäjä koskaan - se syyllistyi valtiopetokseen 1918
kun aloittivat kapinan maan laillista valtiojärjestystä vastaan. Punaiset saivat tukea Neuvosto-Venäjän bolsevikeilta,601387Iski taas katumus kun en jutellut sun kanssa
Silloin kun halusit. Mutta en enää voi sille mitään, en saa muutettua sitä hetkeä..1281307Kyriake=Kirkko
Kirkko, Kyriake Kirkko-sana tulee kreikankielen sanasta Kyriake=Herran omat, Kristuksen omaksi kastettujen suuri joukko931006- 65869
- 40828