sellaisia olisi hyvä vähän ”kouluttaa” jotka sekaantuvat toisten asioihin.
En kannata väkivaltaa, mutta
19
191
Vastaukset
- Anonyymi00001
Tai muuten käyttäytyvät kspäisesti ja kiusaavat ihmistä, joka ei muuta kuin ole ihastunut.
- Anonyymi00002
Harvoinpa siihen törmää että joku kiusaa ihastunutta. Useimmin ehkä kyse on väärinymmärryksestä jos toinen on vain suora, eikä tarkoitus ole olla ilkeä vaan suora. Lisäksi tämmöisessä tilanteessa voi tulla eteen jopa sanoman väärintulkinta. Jopa positiivinen ja rakastava kommentti voidaan tulkita väärin kiusaamiseksi, jos on itsellä huonoja kokemuksia ihmisistä historiassa.
Ei kannata oletusarvoisesti olettaa että toinen haluaa kiusata. Jos siltä tuntuu, niin kannattaa hengittää hetki ja miettiä tulkitsiko tarkoitusperän oikein.
Väärinymmärrys. Se luo eniten konflikteja tässä maailmassa. - Anonyymi00004
Anonyymi00002 kirjoitti:
Harvoinpa siihen törmää että joku kiusaa ihastunutta. Useimmin ehkä kyse on väärinymmärryksestä jos toinen on vain suora, eikä tarkoitus ole olla ilkeä vaan suora. Lisäksi tämmöisessä tilanteessa voi tulla eteen jopa sanoman väärintulkinta. Jopa positiivinen ja rakastava kommentti voidaan tulkita väärin kiusaamiseksi, jos on itsellä huonoja kokemuksia ihmisistä historiassa.
Ei kannata oletusarvoisesti olettaa että toinen haluaa kiusata. Jos siltä tuntuu, niin kannattaa hengittää hetki ja miettiä tulkitsiko tarkoitusperän oikein.
Väärinymmärrys. Se luo eniten konflikteja tässä maailmassa.Ei ole mistään sanomisista kyse, eikä väärinymmärryksestä
- Anonyymi00005
Anonyymi00004 kirjoitti:
Ei ole mistään sanomisista kyse, eikä väärinymmärryksestä
No sinä tiedät tilanteesi parhaiten, en minä siinä tule neuvomaan. Puhuin yleisesti. Aina kun tulee konflikteja toisen kanssa, kannattaa yrittää lähestyä asiaa niin, että miettii miksi toinen tekee niin kuin tekee. Siinä usein selviää, että on kyse väärinymmärryksestä. Tai jos ei, niin voi ymmärtää miksi toinen käyttäytyy kuin persereikä. Hänellä on yleensä omat paskat kokemuksensa, jota purkaa sitten muille.
- Anonyymi00013
Anonyymi00005 kirjoitti:
No sinä tiedät tilanteesi parhaiten, en minä siinä tule neuvomaan. Puhuin yleisesti. Aina kun tulee konflikteja toisen kanssa, kannattaa yrittää lähestyä asiaa niin, että miettii miksi toinen tekee niin kuin tekee. Siinä usein selviää, että on kyse väärinymmärryksestä. Tai jos ei, niin voi ymmärtää miksi toinen käyttäytyy kuin persereikä. Hänellä on yleensä omat paskat kokemuksensa, jota purkaa sitten muille.
Miksi minun olisi pitänyt hyväksyä stalkaaminen ja kaikki se muu häiriköinti! Kaikelta tuolta olisin säästynyt, jos minulta olisi kysytty, mikä on minulle tärkein haave juuri tässä ja nyt! Olisin kertonut, että minulla on ollut heti lähes alusta asti haave siitä, että saisin vakituisen työpaikan minulle hyvin rakkaasta työpaikassa, koska en ole kokenut koskaan missään sellaista tunnetta aikaisemmin, että minä kuulun juuri tuohon työpaikkaan, koska kaikki siellä on niin mukavaa ja työkaverit ihania!
- Anonyymi00017
Anonyymi00013 kirjoitti:
Miksi minun olisi pitänyt hyväksyä stalkaaminen ja kaikki se muu häiriköinti! Kaikelta tuolta olisin säästynyt, jos minulta olisi kysytty, mikä on minulle tärkein haave juuri tässä ja nyt! Olisin kertonut, että minulla on ollut heti lähes alusta asti haave siitä, että saisin vakituisen työpaikan minulle hyvin rakkaasta työpaikassa, koska en ole kokenut koskaan missään sellaista tunnetta aikaisemmin, että minä kuulun juuri tuohon työpaikkaan, koska kaikki siellä on niin mukavaa ja työkaverit ihania!
En kaivannut minkäänlaista ihmissuhdetta kenenkään kanssa, mutta muut eivät ymmärtäneet kysyä suoraan siitä minulta ja minä en ymmärtänyt sitä, mikä ihmeen esitys ympärilläni pyöri jatkuvasti! Olin uupunut jo siitäkin, koska en ymmärtänyt mitään siitä, mitä minulle rakkaat työkaverit esittivät! Se työpaikka olisi ollut minulle todellinen turvapaikka!
- Anonyymi00003
Vinkki sinulle... Älä aloita virkkeitä sanoilla, "En ole väkivaltainen mutta....". Vähän putoaa pohja niiltä pohjustavilta sanoilta, ja mielenkiinto loppuvirkettä kohtaan lässähtää siihen.
- Anonyymi00006
Se oli otsikko, eikä mikään virke. Ja toi on lause.
- Anonyymi00008
Anonyymi00006 kirjoitti:
Se oli otsikko, eikä mikään virke. Ja toi on lause.
Tapasi saada viimeinen sana on viilata pilkkuja? Tapansa kullakin. Tässä pari, viilaa ne pisteeksi, niin saat mitä haluat,
- Anonyymi00009
Anonyymi00008 kirjoitti:
Tapasi saada viimeinen sana on viilata pilkkuja? Tapansa kullakin. Tässä pari, viilaa ne pisteeksi, niin saat mitä haluat,
Ei, vaan sun tapas on jaella tarpeettomia neuvoja, jotka ei hyödytä ketään yhtään missään.
- Anonyymi00010
Anonyymi00009 kirjoitti:
Ei, vaan sun tapas on jaella tarpeettomia neuvoja, jotka ei hyödytä ketään yhtään missään.
Kaikki eivät ole sinulle. Et ole maailman keskipiste, kukaan ei ole.
- Anonyymi00012
Anonyymi00010 kirjoitti:
Kaikki eivät ole sinulle. Et ole maailman keskipiste, kukaan ei ole.
No ei kaikki alotukset oo sullekaan. Mahtaakohan olla ykskään?
- Anonyymi00015
Anonyymi00012 kirjoitti:
No ei kaikki alotukset oo sullekaan. Mahtaakohan olla ykskään?
Tuskin on. Enkä niin oletakaan. Sinä et taida ymmärtää ihmistä jotka yrittää auttaa ihmisiä, haluamatta siitä itse mitään. Taitaa olla vieras toimintamalli sinun maailmassasi? Kertoo enemmän sinusta kuin minusta.
- Anonyymi00016
Anonyymi00015 kirjoitti:
Tuskin on. Enkä niin oletakaan. Sinä et taida ymmärtää ihmistä jotka yrittää auttaa ihmisiä, haluamatta siitä itse mitään. Taitaa olla vieras toimintamalli sinun maailmassasi? Kertoo enemmän sinusta kuin minusta.
Miten vääräinfoiset neuvos ketään auttais?
- Anonyymi00007
Ei kannata sekaantua miehen naisasioihin
- Anonyymi00018
En ole koskaan sekaantunutkaan! Olen aina kertonut, etten halua koskaan olla missään tekemisissä yhdenkään paljon nuoremman henkilön kanssa! Ja oli todella outoa ja pelottavaa, ettei tietty nuorempi henkilö ymmärtänyt toimivansa täysin väärin stalkatessaan vuosien ajan!
- Anonyymi00019
Anonyymi00018 kirjoitti:
En ole koskaan sekaantunutkaan! Olen aina kertonut, etten halua koskaan olla missään tekemisissä yhdenkään paljon nuoremman henkilön kanssa! Ja oli todella outoa ja pelottavaa, ettei tietty nuorempi henkilö ymmärtänyt toimivansa täysin väärin stalkatessaan vuosien ajan!
Jos häirikkö vielä kerrankin lähestyy haukun hänet lyttyyn!
- Anonyymi00011
Toivoisi, että he pystyisivät muuttumaan. Huomaisivat miten hyvä tahto ja hyvään pyrkiminen tekee elämästä ja maailmasta paljon parempaa kuin ilkeily, katkeruus, viha, tuominta…
- Anonyymi00014
Viranhaltijoista kannattaa aloittaa. -sivu
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kansalla on oikeus tietää miksi persut pettävät
Koko kulunut hallituskausi on kysytty persuilta, minkä vuoksi he ovat pettäneet käytännössä jokaisen vaalilupauksen, ain617520Venäjän armeijan evp-upseeri: Armeija surkeassa tilassa, jonka läpäisee kaiken kattava
valehtelu. Venäläiset alkaneet pohtia julkisesti maan todellisia tappioita. Z-bloggari ja 3. luokan kapteeni (evp.) Mak1232946- 1421776
Kansalla on oikeus tietää mikä on SDP:n talousohjelma jolla maan talous
saadaan nousuun? Miksi puolue piilottelee sitä, vai eikö sitä ole? Tähän asti olemme vaan saaneet kuulla hallituksen ha651659Ammattiliitto 900 euroa/vuosi - Työttömyyskassa 72 euroa/vuosi
Ammattiliitosta eroamalla voi säästää jopa 800 euroa vuodessa. Mitä enemmän tienaat, sitä enemmän maksat liitolle. Esim1151458Miten voit olla niin tyhmä
että et tajunnut että sua vedätettiin? Tietäisitpä miten hyvät naurut on saatu. Naiselle1671404- 1311163
- 77853
Kyriake=Kirkko
Kirkko, Kyriake Kirkko-sana tulee kreikankielen sanasta Kyriake=Herran omat, Kristuksen omaksi kastettujen suuri joukko47812- 52745