Toisenlainen. En olisi niin tiukasti kaikessa kiinni. Tuskin sinä ymmärrät mitään. On vaikea kun tunteitaan ei pääse pakoon. Ainoa asia olisi antaa olla ja unohtaa. Se rakkaus on vain koskettanut niin syvältä
Jos elämä olisi
22
281
Vastaukset
- Anonyymi00002UUSI
Voiiiiiii
- Anonyymi00003UUSI
Joo
- Anonyymi00004UUSI
Ei sitä kannata antaa olla ja oikean rakkauden kuuluu olla ja toteutua, mutta se myös ymmärtää ja mukautuu, kunnes saamme toisemme täysin.
- Anonyymi00005UUSI
Joku voi ymmärtää (tai olla ymmärtämättä) vain jos puhut suoraan asioistasi, selkeästi, jollekin henkilölle. Ei kai kukaan ymmärrä jostain sekavista vinkeistä, vaikka omaisikin Sherlockin taipumuksia.
- Anonyymi00006UUSI
Miksi se mies on vaikea unohtaa? Joudutko kohtaamaan häntä usein arjessa?
- Anonyymi00007UUSI
Hän ei päästä irti niin omat tunteet ei lakkaa. Kun yhteys on aina
- Anonyymi00011UUSI
Anonyymi00007 kirjoitti:
Miten ei päästä irti. Pitää yhteyttä sinuun? Tapailette vaikka ette löydä molempia tyydyttävää tapaa olla yhdessä?
- Anonyymi00012UUSI
Anonyymi00007 kirjoitti:
Millä tavalla ei päästä irti? Oletteko yhteyksissä?
- Anonyymi00014UUSI
Anonyymi00012 kirjoitti:
Millä tavalla ei päästä irti? Oletteko yhteyksissä?
Hän lähettelee wa,viestejä säännöllisesti.
- Anonyymi00018UUSI
Anonyymi00007 kirjoitti:
Viimeksi yritin niin eiköhän mies laita itse ensimmäisen viestin taas.
- Anonyymi00019UUSI
Anonyymi00014 kirjoitti:
Hän lähettelee wa,viestejä säännöllisesti.
Joo. Voi olla haastava tilanne tunnetasolla. Minä ajattelen, että voin itse olla viestittelemättä ja pyytää olemaan ottamatta yhteyttä, jos näen sen paremmaksi.
- Anonyymi00022UUSI
Mistä teit automaattise oletuksen että tämä jodlaaja, joka on palstaäijä on nainen? Raskasta pääsiäistä sinne
- Anonyymi00023UUSI
Anonyymi00011 kirjoitti:
Miten ei päästä irti. Pitää yhteyttä sinuun? Tapailette vaikka ette löydä molempia tyydyttävää tapaa olla yhdessä?
Annahan jo tuon pakkomielteen selvitellä jonkun elämää tai mielenmaisemaa olla jo tämän miespuolisen trollin kansaa rupatellen. Suhtaudut hyvin alentuvasti vastakkaiseen sukupuoleen. T naiselta
- Anonyymi00008UUSI
Ihanasti kirjoitat minulle. T. Pike
Kyllä mä ymmärrän. Voidaan peseskellä niitä kalsonkeja yhdessä. Löytyykö sitä mankelia- Anonyymi00010UUSI
Tuokin on jotain sekavaa sanailua. Ei ainakaan minun mielestä tuo mitään lisäarvoa aloitukseen tai kommentteihin.
- Anonyymi00013UUSI
Anonyymi00010 kirjoitti:
Tuokin on jotain sekavaa sanailua. Ei ainakaan minun mielestä tuo mitään lisäarvoa aloitukseen tai kommentteihin.
Pike tuo markkina-arvon tullessaan. Pike on paikan epävirallinen suojelija.... Vähän niinku Mette-Marit
- Anonyymi00015UUSI
Anonyymi00013 kirjoitti:
Pike tuo markkina-arvon tullessaan. Pike on paikan epävirallinen suojelija.... Vähän niinku Mette-Marit
Minkä paikan ja millä lailla on suojelija? Aiheutuuko siitä hyvää vai huonoa ja millä lailla?
Muutoin sanasi jää taas vain sekavaksi vihjailuksi minkä arvo on nolla.
Kerro selvemmin mitä tarkoitat niin muutkin voi täällä jotain ajatuksistasi ymmärtää. Ja sitten niillä voisi olla jotain merkitystäkin. - Anonyymi00016UUSI
Anonyymi00015 kirjoitti:
Minkä paikan ja millä lailla on suojelija? Aiheutuuko siitä hyvää vai huonoa ja millä lailla?
Muutoin sanasi jää taas vain sekavaksi vihjailuksi minkä arvo on nolla.
Kerro selvemmin mitä tarkoitat niin muutkin voi täällä jotain ajatuksistasi ymmärtää. Ja sitten niillä voisi olla jotain merkitystäkin.Arvaan kyllä, että et ole valmis yhtään keskustelemaan ja avaamaan mitä kommenteillasi tarkoitat.
- Anonyymi00017UUSI
Yritän mennä eteenpäin. Yritä sinäkin. Keskity elämääsi ja tee siitä mahdollisimman hyvää, rakasta muita ja itseäsi. Aikanaan helpottaa ja hälvenee!
- Anonyymi00021UUSI
Meinaatko että helpottaa? Ei ainakaan hyvältä näytä
- Anonyymi00020UUSI
En halua päästä eteenpäin tai unohtaa meitä ❤️ olet se. Naiselta
- Anonyymi00024UUSI
Mä olen jo tunyeita päässy pakoon eikä ne enää tule sinun kohdalla takasin olet niin paskamaisesti käyttäytynyt minua kohtaan että tunteet katosi minulta
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Iso poliisioperaatio Lapualla
Paikalla oli silminnäkijän mukaan myös kolme ambulanssia. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000011924650.html Onko virpo844942Kuinka Riikka Purra on parantanut Suomen kansalaisen elämää?
Haastan kaikki perussuomalaisten kannattajat kertomaan konkreettisia esimerkkejä kuinka Riikka Purran harjoittama politi2334694Riikan antisakset leikkaavat bensan hintaa ylöspäin
Sannan aikoina bensaa sai 1,3 euron litrahinnalla ja Riikka leikkasi sen euron ylemmäksi reiluun 2 euroon. Joko on saks682418Sukupuolineutraalit liikennemerkit yksi persujen älynväläys
Samassa rytäkässä kaikki syrjäseutujen bussipysäkkien liikennemerkitkin vaihdettiin, vaikkei bussia ole liikennöinyt enä752416- 622400
Venäjän armeijan evp-upseeri: Armeija surkeassa tilassa, jonka läpäisee kaiken kattava
valehtelu. Venäläiset alkaneet pohtia julkisesti maan todellisia tappioita. Z-bloggari ja 3. luokan kapteeni (evp.) Mak802245- 531926
- 281557
Vuoksesi kaiken
Tekisin vuoksesi kaiken. Enemmänkin. Kunpa tietäisi ja hyväksyisit sen. Ymmärtäisit, en voi elää ilman sinua. En halua1281488Kehu kaivattuasi
Mikä hänessä on parasta? Jos osaat kertoa muuta kuin ulkonäköön liittyvää, niin ansaitset mitalin.1131424