Jos elämä olisi

Anonyymi-ap

Toisenlainen. En olisi niin tiukasti kaikessa kiinni. Tuskin sinä ymmärrät mitään. On vaikea kun tunteitaan ei pääse pakoon. Ainoa asia olisi antaa olla ja unohtaa. Se rakkaus on vain koskettanut niin syvältä

22

281

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00002
      UUSI

Voiiiiiii

• Anonyymi00003
      UUSI

Joo

• Anonyymi00004
      UUSI

Ei sitä kannata antaa olla ja oikean rakkauden kuuluu olla ja toteutua, mutta se myös ymmärtää ja mukautuu, kunnes saamme toisemme täysin.

• Anonyymi00005
      UUSI

Joku voi ymmärtää (tai olla ymmärtämättä) vain jos puhut suoraan asioistasi, selkeästi, jollekin henkilölle. Ei kai kukaan ymmärrä jostain sekavista vinkeistä, vaikka omaisikin Sherlockin taipumuksia.

• Anonyymi00006
      UUSI

Miksi se mies on vaikea unohtaa? Joudutko kohtaamaan häntä usein arjessa?

• Anonyymi00007
        UUSI

Hän ei päästä irti niin omat tunteet ei lakkaa. Kun yhteys on aina

• Anonyymi00011
        UUSI
        Anonyymi00007 kirjoitti:

Miten ei päästä irti. Pitää yhteyttä sinuun? Tapailette vaikka ette löydä molempia tyydyttävää tapaa olla yhdessä?

• Anonyymi00012
        UUSI
        Anonyymi00007 kirjoitti:

Millä tavalla ei päästä irti? Oletteko yhteyksissä?

• Anonyymi00014
        UUSI
        Anonyymi00012 kirjoitti:

Millä tavalla ei päästä irti? Oletteko yhteyksissä?

Hän lähettelee wa,viestejä säännöllisesti.

• Anonyymi00018
        UUSI
        Anonyymi00007 kirjoitti:

Viimeksi yritin niin eiköhän mies laita itse ensimmäisen viestin taas.

• Anonyymi00019
        UUSI
        Anonyymi00014 kirjoitti:

Hän lähettelee wa,viestejä säännöllisesti.

Joo. Voi olla haastava tilanne tunnetasolla. Minä ajattelen, että voin itse olla viestittelemättä ja pyytää olemaan ottamatta yhteyttä, jos näen sen paremmaksi.

• Anonyymi00022
        UUSI

Mistä teit automaattise oletuksen että tämä jodlaaja, joka on palstaäijä on nainen? Raskasta pääsiäistä sinne

• Anonyymi00023
        UUSI
        Anonyymi00011 kirjoitti:

Miten ei päästä irti. Pitää yhteyttä sinuun? Tapailette vaikka ette löydä molempia tyydyttävää tapaa olla yhdessä?

Annahan jo tuon pakkomielteen selvitellä jonkun elämää tai mielenmaisemaa olla jo tämän miespuolisen trollin kansaa rupatellen. Suhtaudut hyvin alentuvasti vastakkaiseen sukupuoleen. T naiselta

• Anonyymi00008
      UUSI

Ihanasti kirjoitat minulle. T. Pike
      Kyllä mä ymmärrän. Voidaan peseskellä niitä kalsonkeja yhdessä. Löytyykö sitä mankelia

• Anonyymi00010
        UUSI

Tuokin on jotain sekavaa sanailua. Ei ainakaan minun mielestä tuo mitään lisäarvoa aloitukseen tai kommentteihin.

• Anonyymi00013
        UUSI
        Anonyymi00010 kirjoitti:

Tuokin on jotain sekavaa sanailua. Ei ainakaan minun mielestä tuo mitään lisäarvoa aloitukseen tai kommentteihin.

Pike tuo markkina-arvon tullessaan. Pike on paikan epävirallinen suojelija.... Vähän niinku Mette-Marit

• Anonyymi00015
        UUSI
        Anonyymi00013 kirjoitti:

Pike tuo markkina-arvon tullessaan. Pike on paikan epävirallinen suojelija.... Vähän niinku Mette-Marit

Minkä paikan ja millä lailla on suojelija? Aiheutuuko siitä hyvää vai huonoa ja millä lailla?

Muutoin sanasi jää taas vain sekavaksi vihjailuksi minkä arvo on nolla.

Kerro selvemmin mitä tarkoitat niin muutkin voi täällä jotain ajatuksistasi ymmärtää. Ja sitten niillä voisi olla jotain merkitystäkin.

• Anonyymi00016
        UUSI
        Anonyymi00015 kirjoitti:

Minkä paikan ja millä lailla on suojelija? Aiheutuuko siitä hyvää vai huonoa ja millä lailla?

Muutoin sanasi jää taas vain sekavaksi vihjailuksi minkä arvo on nolla.

Kerro selvemmin mitä tarkoitat niin muutkin voi täällä jotain ajatuksistasi ymmärtää. Ja sitten niillä voisi olla jotain merkitystäkin.

Arvaan kyllä, että et ole valmis yhtään keskustelemaan ja avaamaan mitä kommenteillasi tarkoitat.

• Anonyymi00017
      UUSI

Yritän mennä eteenpäin. Yritä sinäkin. Keskity elämääsi ja tee siitä mahdollisimman hyvää, rakasta muita ja itseäsi. Aikanaan helpottaa ja hälvenee!

• Anonyymi00021
        UUSI

Meinaatko että helpottaa? Ei ainakaan hyvältä näytä

• Anonyymi00020
      UUSI

En halua päästä eteenpäin tai unohtaa meitä ❤️ olet se. Naiselta

• Anonyymi00024
      UUSI

Mä olen jo tunyeita päässy pakoon eikä ne enää tule sinun kohdalla takasin olet niin paskamaisesti käyttäytynyt minua kohtaan että tunteet katosi minulta

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Iso poliisioperaatio Lapualla

Paikalla oli silminnäkijän mukaan myös kolme ambulanssia. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000011924650.html Onko virpo
      Lapua
      84
      4942
    2. Kuinka Riikka Purra on parantanut Suomen kansalaisen elämää?

Haastan kaikki perussuomalaisten kannattajat kertomaan konkreettisia esimerkkejä kuinka Riikka Purran harjoittama politi
      Maailman menoa
      233
      4694
    3. Riikan antisakset leikkaavat bensan hintaa ylöspäin

Sannan aikoina bensaa sai 1,3 euron litrahinnalla ja Riikka leikkasi sen euron ylemmäksi reiluun 2 euroon. Joko on saks
      Maailman menoa
      68
      2418
    4. Sukupuolineutraalit liikennemerkit yksi persujen älynväläys

Samassa rytäkässä kaikki syrjäseutujen bussipysäkkien liikennemerkitkin vaihdettiin, vaikkei bussia ole liikennöinyt enä
      Maailman menoa
      75
      2416
    5. Oletko nähnyt hänet ilman...

Vaatteita!?
      Ikävä
      62
      2400
    6. Venäjän armeijan evp-upseeri: Armeija surkeassa tilassa, jonka läpäisee kaiken kattava

valehtelu. Venäläiset alkaneet pohtia julkisesti maan todellisia tappioita. Z-bloggari ja 3. luokan kapteeni (evp.) Mak
      Maailman menoa
      80
      2245
    7. Oon niin surullinen

Ettei meistä tullut sitä mitä toivoin
      Ikävä
      53
      1926
    8. Mitä sitten odotat

Jos seurailet vain tekemisiäni
      Ikävä
      28
      1557
    9. Vuoksesi kaiken

Tekisin vuoksesi kaiken. Enemmänkin. Kunpa tietäisi ja hyväksyisit sen. Ymmärtäisit, en voi elää ilman sinua. En halua
      Ikävä
      128
      1488
    10. Kehu kaivattuasi

Mikä hänessä on parasta? Jos osaat kertoa muuta kuin ulkonäköön liittyvää, niin ansaitset mitalin.
      Ikävä
      113
      1424
    Aihe