Pääsen sinusta yli?
Kerro miten
39
474
Vastaukset
- Anonyymi00001UUSI
no en halua naista siinä mielessä. niin se on varmaan ihan riittävä peruste.
- Anonyymi00002UUSI
Käsiä ja jalkoja käyttäen voi kavuta yli toiselle puolen sänkyä, jos on tarpeeksi voimaa nostaa kehoaan. Kosketus sallittu suorituksessa.
- Anonyymi00003UUSI
Kirjoitatko miehelle vai naiselle. Laita vaikka myös etunimen eka.
- Anonyymi00004UUSI
No ethän sä edes pääse 🤣 naiselta sivust
- Anonyymi00005UUSI
Mene vaikka ali
- Anonyymi00006UUSI
Et halua päästä enkä päästä.
- Anonyymi00007UUSI
Mitä sillä saat kun et päästä
- Anonyymi00023UUSI
Anonyymi00007 kirjoitti:
Mitä sillä saat kun et päästä
Et halua koska horiset palstalla 24/7
- Anonyymi00037UUSI
Anonyymi00023 kirjoitti:
Et halua koska horiset palstalla 24/7
Näinhän tämä palstasetä, jolle vastailet outoja tekee juu. Voimia sinne
- Anonyymi00008UUSI
Minusta ei kuulemma mitenkään kun on mahdotonta edes unohtaa
- Anonyymi00009UUSI
Joten kysymyksenä oisko kannattan osata arvostaa ennen kuin menetti
- Anonyymi00012UUSI
Anonyymi00009 kirjoitti:
Joten kysymyksenä oisko kannattan osata arvostaa ennen kuin menetti
Kaikki on tärkeitä, sitäkin hyvä miettiä, ennenkuin alkaa säätämään, voi menettää molemmat.
- Anonyymi00014UUSI
Anonyymi00012 kirjoitti:
Kaikki on tärkeitä, sitäkin hyvä miettiä, ennenkuin alkaa säätämään, voi menettää molemmat.
Eihän kukaan täysjärkinen pidä kahta naista siinä hollilla!
- Anonyymi00038UUSI
Anonyymi00014 kirjoitti:
Eihän kukaan täysjärkinen pidä kahta naista siinä hollilla!
Moni hoitais jos ois. Onko tuttu haave sulle palstaäijä?
- Anonyymi00010UUSI
Se tapahtuu luonnostaan, kun rakastut johonkin toiseen. Luota siihen.
- Anonyymi00011UUSI
Haluat että rakastun johonkin toiseen?
- Anonyymi00013UUSI
Anonyymi00011 kirjoitti:
Haluat että rakastun johonkin toiseen?
En tiedä kuka sinä olet. Puhun yleisellä tasolla.
- Anonyymi00017UUSI
ei tule ketään toisia. 🩷
- Anonyymi00018UUSI
Anonyymi00017 kirjoitti:
ei tule ketään toisia. 🩷
Olen nainen. Kuulostat naiselta sinäkin.
- Anonyymi00020UUSI
Anonyymi00018 kirjoitti:
minä en halua enää ketään ex mieheni jälkeen ellei me palata yhteen. muut ei kiinnosta missään mielessä.
- Anonyymi00033UUSI
Anonyymi00018 kirjoitti:
Bi.
- Anonyymi00035UUSI
Anonyymi00033 kirjoitti:
Bi.
Hetero.
- Anonyymi00036UUSI
Anonyymi00017 kirjoitti:
ei tule ketään toisia. 🩷
😍❤️🔥❤️🔥❤️🔥❤️🔥😍
- Anonyymi00039UUSI
Anonyymi00033 kirjoitti:
Bi.
No sepä sit mehukasta
- Anonyymi00015UUSI
Samalla, millä nyttenkin!
- Anonyymi00016UUSI
Just bild the bridge over...and walk, walk and walk... do not watch behind. I hope this Will help you:)
- Anonyymi00019UUSI
Eihän siihen paljoa tarvittu.
- Anonyymi00021UUSI
Minä olen niin hankala, että on helppo unohtaa. Miksi nainen kaipaisi minua? Mitä minussa on sellaista, jota ei olisi jossain toisessa? Mitä niin hyvää olen koskaan tehnyt, että hän minua ajattelisi? Jos on vain himoa, niin himo ei ole uskollista. Minä haluaisin olla naisen silmissä niin ihana ja rakastettava, ettei hän voisi päästä yli, mutta en minä ole.
- Anonyymi00022UUSI
Rakkaus synnyttää myös himoa!
- Anonyymi00024UUSI
Anonyymi00022 kirjoitti:
Rakkaus synnyttää myös himoa!
Himoitessaan ihminen ei ole toista ajatteleva ja rakastava. Ei ne ihmiset jotka kirjoittelevat tänne himoistaan rakasta sitä toista sen himon perusteella. Sama kuin väittäisi että pedofiili rakastaa uhrejaan.
On toki miehen ja naisen rakkaudessa himoa, mutta sen kuuluu olla vain osa, ei mitenkään ohjata kummankaan elämää. - Anonyymi00026UUSI
Anonyymi00024 kirjoitti:
Himoitessaan ihminen ei ole toista ajatteleva ja rakastava. Ei ne ihmiset jotka kirjoittelevat tänne himoistaan rakasta sitä toista sen himon perusteella. Sama kuin väittäisi että pedofiili rakastaa uhrejaan.
On toki miehen ja naisen rakkaudessa himoa, mutta sen kuuluu olla vain osa, ei mitenkään ohjata kummankaan elämää.Tietenkin noin, mutta onhan se nyt niin, että ihastumisen tai rakkaus aiheessa ne himot on suuret ja kun rakastuneet rakastelevat erittyy yhteenkuuluvuutta lisäävää hormonia. Mun on vaikea kirjoittaa pelkästä himosta, koska en sellaista tunne. Se himo mitä on erästä lähes tuntematonta kohtaan on kehittynyt kuukausien nökemisen ja tuijottelun jälkeen, josta tuli yhteenkuuluvuuden tunne, halu olla lähellä yms. Vasta sen jälkeen tuli tuo himon tunne. Että miten sen nyt kukakin haluaa tulkita.
Lisään vielä, ettei noin ole ikinä ennen käynyt minulle. - Anonyymi00032UUSI
Anonyymi00026 kirjoitti:
Tietenkin noin, mutta onhan se nyt niin, että ihastumisen tai rakkaus aiheessa ne himot on suuret ja kun rakastuneet rakastelevat erittyy yhteenkuuluvuutta lisäävää hormonia. Mun on vaikea kirjoittaa pelkästä himosta, koska en sellaista tunne. Se himo mitä on erästä lähes tuntematonta kohtaan on kehittynyt kuukausien nökemisen ja tuijottelun jälkeen, josta tuli yhteenkuuluvuuden tunne, halu olla lähellä yms. Vasta sen jälkeen tuli tuo himon tunne. Että miten sen nyt kukakin haluaa tulkita.
Lisään vielä, ettei noin ole ikinä ennen käynyt minulle.Tarkoitin ettei ihmisen himo kerro toisen tärkeydestä hänelle yhtään mitään. Miesten ja naisten on hyvä muodostaa rakkausavioliittoja, joissa himot pysyvät aisoissa. Himot on, mutta ne eivät määrittele elämää. Ihmiselle kun on paljon tärkeämpää rakastaa ja olla rakastettu, kuin himoita ja olla himoittu. Ei tietenkään kaikki ole samaa mieltä. Mutta väitän että himo ei voi koskaan tuoda sellaista lohdutusta ihmiselle, kuin mitä oikeasti rakastava kumppani toisi. Himolla monet yrittävät paikata sitä rakkauden puutetta, mutta jano ei koskaan sammu.
- Anonyymi00025UUSI
Ajamalla esimerkiksi
- Anonyymi00027UUSI
No se nyt ainakin toimii.
- Anonyymi00028UUSI
Anonyymi00027 kirjoitti:
No se nyt ainakin toimii.
Niin. Miehistä viis.
- Anonyymi00030UUSI
Panemalla pääsis.. mutta oikeasti tämä on ainoa oikea vastaus ap:n kysymykseen.
- Anonyymi00031UUSI
Anonyymi00028 kirjoitti:
Niin. Miehistä viis.
Ei niitä viittä tarvii, kunhan yhteen osuis 😉🤣
- Anonyymi00034UUSI
Jaa
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kuinka Riikka Purra on parantanut Suomen kansalaisen elämää?
Haastan kaikki perussuomalaisten kannattajat kertomaan konkreettisia esimerkkejä kuinka Riikka Purran harjoittama politi3165189Venäjän armeijan evp-upseeri: Armeija surkeassa tilassa, jonka läpäisee kaiken kattava
valehtelu. Venäläiset alkaneet pohtia julkisesti maan todellisia tappioita. Z-bloggari ja 3. luokan kapteeni (evp.) Mak1172715Kehu kaivattuasi
Mikä hänessä on parasta? Jos osaat kertoa muuta kuin ulkonäköön liittyvää, niin ansaitset mitalin.1431706- 1171316
Mahtavaa, Trump pelasti lentäjän, Irania nöyryytettiin
https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011917601.html Taas osoitus kuinka ylivertainen maa USA on Trumpin johdolla.3511102Miten voit olla niin tyhmä
että et tajunnut että sua vedätettiin? Tietäisitpä miten hyvät naurut on saatu. Naiselle1391064Keskiviikkona 8.4.2026 se tapahtuu
Nimittäin tulevana keskiviikkona 8.4.2026 Donald Trump ilmoittaa Naton pääsihteerille että Yhdysvallat eroaa Natosta. N2741028Rakastin sua niin paljon ettei löydy sanoja sille tunteenpalolle mitä silloin koin
Sellaista tunnetta ei koe kuin ehkä kerran elämässä. Tuntui, että sekoaa, että menee järjiltään. Tuntui että räjähtää si37919IS Viikonloppu 4.-6.4.2026
Nyt on Viitamäeltä pääkuvaton ristikko. Nimimerkki happonen kehui kovasti "On kyllä laadukas pahis, iso kiitos tästä ja101912- 41865