Sisäinen matka, Carl Jung

Anonyymi-ap

Tunnetko, ettet saa arvostusta ympärilläsi olevilta ihmisiltä? Tässä videossa käsittelemme 7 kovaa mutta tehokasta menetelmää, jotka ovat saaneet inspiraationsa Carl Jungin ajatuksista, vahvistaaksesi itsetuntoasi ja palauttaaksesi oman arvosi. Opit käsittelemään tunnustuksen puutetta, asettamaan rajat ja löytämään sisäisen rauhan. Löydä, miten voit muuttaa tunne-elämäsi rohkeuden ja itseymmärryksen avulla.
#Itsetunto​, #CarlJung​, #Itsetuntemus​, #OmaArvo​, #RajojenAsettaminen​, #TunneElämä​, #HenkilökohtainenKasvu​, #Ihmissuhteet​, #Psykologia​, #Muutos​
https://youtu.be/HVSsIv1hjfA?is=6iPhDdL8uj2R-HtE

8

178

1Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Mihin tarvii toisten arvostusta? Minä arvostan itseäni ja se riittää. En aio sietää huonoa käytöstä minua kohtaan. En myöskään nuoleskele ketään. Aito minä tulee esille vain jos minua kohtaan ollaan oikeudenmukaisia. Mutta niinhän se pitäisi olla kaikilla.

• Anonyymi00002

Samaa ajattelen.

• Anonyymi00003

They isolate they create an anomaly and now it’s friggin roar

• Anonyymi00004

Lock down was just a snack are you over it already

• Anonyymi00005

Olen purkanut itseni kuin pieleen menneen kutimen.Nyt langat pitäisi suoristaa ja aloittaa alusta. Koko lapsuus ja nuoruus rakentui väärille peileille ja sopeutuvainen kun olin, niin upposihan se.

• Anonyymi00006

Aika monellakin upposi, harva vaan sitä tajuaa. Kaikkein kipeintä on kun ymmärtää, kuinka suuria valheita siellä omassa lapsuudenperheessä oli. Kaikesta valehdeltiin. Yleensä asioista vaiettuin. Se vaikeneminen teki pahempaa jälkeä, mitä huutaminen ja nalkuttaminen. Se hiljaisuus mitätöi koko olemassaolon ja sai kokemaan syyllisyyttä ja jonkun toisen häpeää.

Toisten pelleksi tänne tehtiin, vaikka olin alunperin ilonen, rakastava ja rakastettu. Tiedän sen ja muistan. En tiedä, miksi sellainen täydellisyys mikä lapsessa on jo valmiiksi, pitää rikkoa? Kaikki on niin kieroon kasvanutta, että kuluu loppuelämä, että saa sen vyyhdin jotenkin purettua. Mutta olen syntynyt tosiaan iloiseksi, rakastetuksi ja rakastavaksi alunperin. Sitä ei saa unohtaa, siinä on se perusta jolle voi rakentaa, kun muistaa.

• Anonyymi00007
        Anonyymi00006 kirjoitti:

Aika monellakin upposi, harva vaan sitä tajuaa. Kaikkein kipeintä on kun ymmärtää, kuinka suuria valheita siellä omassa lapsuudenperheessä oli. Kaikesta valehdeltiin. Yleensä asioista vaiettuin. Se vaikeneminen teki pahempaa jälkeä, mitä huutaminen ja nalkuttaminen. Se hiljaisuus mitätöi koko olemassaolon ja sai kokemaan syyllisyyttä ja jonkun toisen häpeää.

Toisten pelleksi tänne tehtiin, vaikka olin alunperin ilonen, rakastava ja rakastettu. Tiedän sen ja muistan. En tiedä, miksi sellainen täydellisyys mikä lapsessa on jo valmiiksi, pitää rikkoa? Kaikki on niin kieroon kasvanutta, että kuluu loppuelämä, että saa sen vyyhdin jotenkin purettua. Mutta olen syntynyt tosiaan iloiseksi, rakastetuksi ja rakastavaksi alunperin. Sitä ei saa unohtaa, siinä on se perusta jolle voi rakentaa, kun muistaa.

Tässä maassa on jotain vakavasti pielessä. Vakavissaan kaltoinkohtelutapauksissa ei osallisia viranomaisia saada vastuuseen. Kylmiä ja kovia arvoja ”muiden” kakaroille vaikka olisivat jo kokeneet vaikka mitä kauheuksia. Kylmä ja kolkko maa.

• Anonyymi00008
        Anonyymi00007 kirjoitti:

Tässä maassa on jotain vakavasti pielessä. Vakavissaan kaltoinkohtelutapauksissa ei osallisia viranomaisia saada vastuuseen. Kylmiä ja kovia arvoja ”muiden” kakaroille vaikka olisivat jo kokeneet vaikka mitä kauheuksia. Kylmä ja kolkko maa.

Lastensuojelulaitokset ja vammaisten asuntolat ovat aivan järkyttäviä paikkoja. Terveitä ihmisiä lääkitään zombeiksi. Kuutisen vuotta on se aika, jolloin on saatu laitostettua niin, että olisi mahdoton vaikka omaisen ottaa nuortaan kotiin enää. Rikollista touhua. Toivon todellakin, että nämä saatanan sikiöt joutuvat vielä vastuuseen tekemisistään.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Silmienvääntelijä-persut pääsivät Japanissa sarjakuvaan

Torille! https://www.hs.fi/kulttuuri/art-2000011943173.html
      Maailman menoa
      176
      4987
    2. Nato kaatamassa Petterin haaveileman Tunnin junan?

Nato edellyttää pohjoisessa Jäämereltä Rovaniemelle saakka kapearaitesta suoraa rautatieväylää, joka maksaa paperirahaa,
      Maailman menoa
      18
      4376
    3. Donald Trump pääsi samalle listalle Sanna Marinin kanssa

Eli vasemmistolaisen Time-median top 100 jännäihmisten listalle. https://time.com/collections/time100-next-2021/5937699
      Maailman menoa
      9
      3097
    4. Älkää vaan sairastuko syöpään Suomessa

Tilaston mukaan Suomi, Slovakia ja Latvia lääkitsee aivan pohjamudissa syöpää. Sairastunutta hoidetaan edelleen vanhana
      Maailman menoa
      252
      2947
    5. Kyllä, maata ei halua puolustaa nimenomaan punavihreän puolen edustajat

"Esimerkiksi maanpuolustushenki on keskimääräistä alempana naisten, arvoliberaalien, heikossa taloustilanteessa olevien
      Maailman menoa
      143
      2882
    6. Sä veit mun sydämen ihan totaalisesti

Aivan totaalisesti..
      Ikävä
      52
      2501
    7. Oot se sinä

Ihan varmasti oot, tuo olemus ei valehtele 😘💓🪅 🏡 ihana 😍🙏
      Ikävä
      27