8.4. tulee kuluneeksi kaksi vuotta siitä, kun Varkauden kaupungintalon valtuuston kokous jouduttiin perumaan vakavan uhkauksen vuoksi. Tilanne oli poikkeuksellinen ja vaati poliisin paikalle. Turvallisuus meni aivan oikein kaiken edelle.
Tapaus herätti tuolloin paljon huolta ja keskustelua. Samalla siitä aiheutui kaupungille merkittäviä kustannuksia vartioinneista ja kokouksen uudelleenjärjestelyistä.
Nyt, lähes kaksi vuotta myöhemmin, asiasta ei ole juuri kuulunut julkisuudessa. Moni varmasti pohtii: miten tapaus eteni, ja koituiko uhkauksesta tekijälle mitään seuraamuksia?
On tärkeää, että tällaiset teot käsitellään asianmukaisesti sekä oikeuden että yleisen turvallisuuden näkökulmasta. Samalla on hyvä muistaa, että taustalla voi olla myös inhimillisiä syitä, kuten mielenterveyden haasteita, jotka vaativat omanlaistaan tukea ja hoitoa.
Olisi hyvä saada asiaan päivitys.
Kaupunginvaltuuston uhkaus 8.4.2024
Anonyymi-ap
17
1420
Vastaukset
- Anonyymi00001
Pian kaksi vuotta tulee täyteen kaupunginvaltuuston uhkauksesta. Vieläkö uhkaaja liikkuu vapaana? Onko vaarallinen?
- Anonyymi00362
Joko tekijä on saatu vastuuseen?
Ketjusta on poistettu 753 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persut eivät ole kertoneet euronkaan edestä säästökohteita
Mutta änkyttävät kysellä niistä muilta jatkuvasti. Vaikuttaa ettei persuilla ole kykyä omaan ajatteluun ja päätöksenteko2623208Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.741264- 661183
Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra180988Odotettu tulos Taivalvaaran hiihtokeskuksen osalta
"MCS Finland Oy on ilmoittanut Taivalkosken kunnalle 30.4.2026, että se irtisanoo Taivalkosken kunnan ja MCS Finland Oy:47896- 62879
- 48824
- 47752
- 40731
- 39698