Sille väärin jos tykkäät minusta etkä sitoudu siihen kokonaan
Eikö se oo
20
351
Vastaukset
- Anonyymi00001
On ehkä väärä hetki miettiä noita asioita, kun mulle voi tulla soitto koska vaan. että hän mennyt pois.
Oon väärä hetki tehdä ratkaisevia liikkeitä elämässä. Asiat voi muuttua silmänräpäyksessä.
Jokainen hetki voi olla viimeinen.- Anonyymi00004
Tuskin ap sinun tilannettasi mietti sitten kuitenkaan.
- Anonyymi00005
Anonyymi00004 kirjoitti:
Niin luulen myös.
- Anonyymi00012
Anonyymi00004 kirjoitti:
Eiköhän nämä palstaäijän eli aapeen itse kirjoittamat sirpaleet ole osa jotain kokonaisuutta kuitenkin. Tätä euron showta siis
- Anonyymi00002
Keksi nyt jo jotain muuta sisältöä elämääsi. Haluatko todella käyttää lyhyen elämän siihen, että kirjoittelet palstalla katkeria vihaviestejä jollekin henkilölle, joka ei niitä lue, vaan elää onnellista elämäänsä tuolla jossain.
- Anonyymi00007
Yritä nyt vähän enemmän saada ne erilleen
- Anonyymi00013
Mikä tarve sinulla on ikäänkuin eläytyä palstaäijän provoihin ja asettaa aivot samaan asentoon uudelleen ja uudelleen?
- Anonyymi00003
miten voin sitoutua keneenkään muuhun kun rakastan vain omaani
- Anonyymi00006
❤️🔥❤️🔥❤️🔥niin 😁
- Anonyymi00008
Kuvittelet vain, että tykkää sinusta. Jos se on toisen kanssa, niin kyllä se on silloin parinsa jo valinnut.
- Anonyymi00014
Minä vähän luulen, että aloittajaäijä esittää naista omassa mielessään joka kirjoittelee miehelle kahden tulen välissä, eli itselleen. Muistahan spämmäillä
- Anonyymi00009
On. Tykkään sinusta niin paljon.
- Anonyymi00010
Onhan se väärin ajatella toidta, mutta minkä ajatuksilleen ja tunteilleen voi
- Anonyymi00011
Mulla hyvinkin samanlainen tilanne ja tiiät sen kyllä.
- Anonyymi00016
Nii ja mitä se sun kumppanille kuuluu eihän se sua omista. Kerranhan täällä vaan eletään. Mä en ainakaan välittäis.
- Anonyymi00017
Anonyymi00016 kirjoitti:
Nii ja mitä se sun kumppanille kuuluu eihän se sua omista. Kerranhan täällä vaan eletään. Mä en ainakaan välittäis.
Niin jos jos tunneäly on kaksivuotiaan tasolla.
- Anonyymi00015
Meinaatko, että hän on yhtään sen enempää sitoutunut suhun? No ei ole.
- Anonyymi00018
Se on väärin mutta en kahlitse omapäistä rakastani.
- Anonyymi00019
Oletko kertonut hänelle myös muualla kuin palstalla. Ajatteletko häntä, teetkö asioiden ymmärtämisestä helpompaa vai vaikeampaa?
- Anonyymi00020
Me ❤️❤️❤️
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kansalla on oikeus tietää miksi persut pettävät
Koko kulunut hallituskausi on kysytty persuilta, minkä vuoksi he ovat pettäneet käytännössä jokaisen vaalilupauksen, ain2589366Kunnissa - siis myös kaupungeissa - viihtyvät ovat kommunisteja
Nehän ovat osa yhteiskunnan tuottamia instansseja, joista on vain haittaa veronmaksajille ja yrittäjlle, kuten ollaan ve52801Ammattiliitto 900 euroa/vuosi - Työttömyyskassa 72 euroa/vuosi
Ammattiliitosta eroamalla voi säästää jopa 800 euroa vuodessa. Mitä enemmän tienaat, sitä enemmän maksat liitolle. Esim2121964Kansalla on oikeus tietää mikä on SDP:n talousohjelma jolla maan talous
saadaan nousuun? Miksi puolue piilottelee sitä, vai eikö sitä ole? Tähän asti olemme vaan saaneet kuulla hallituksen ha1051930- 1451439
SDP todellisuudessa pahin pettäjä koskaan - se syyllistyi valtiopetokseen 1918
kun aloittivat kapinan maan laillista valtiojärjestystä vastaan. Punaiset saivat tukea Neuvosto-Venäjän bolsevikeilta,641418Iski taas katumus kun en jutellut sun kanssa
Silloin kun halusit. Mutta en enää voi sille mitään, en saa muutettua sitä hetkeä..1281339Kyriake=Kirkko
Kirkko, Kyriake Kirkko-sana tulee kreikankielen sanasta Kyriake=Herran omat, Kristuksen omaksi kastettujen suuri joukko931016- 71921
- 40838