ekoälytila
Kaikki
Kuvahaku
Videot
Lyhyet videot
Verkkohaku
Teokset
Talous
undefined
undefined
undefined
4 sivustoa
Se, että joku ei pidä sinusta, tuntuu usein kurjalta, mutta se on täysin normaali osa elämää. Et voi miellyttää kaikkia, eikä sinun tarvitsekaan.
Tässä on muutama tapa käsitellä tilannetta:
Hyväksy realiteetit: Maailmassa on miljardeja ihmisiä, ja on tilastollisesti mahdotonta, että jokainen heistä pitäisi sinusta. Kemiat eivät aina kohtaa, ja se on okei.
Älä ota sitä henkilökohtaisesti: Usein muiden vastenmielisyys kertoo enemmän heistä itsestään – heidän epävarmuuksistaan, menneisyydestään tai ennakkoluuloistaan – kuin sinun arvostasi.
Luota intuitioosi: Jos sinusta tuntuu, että joku ei pidä sinusta tai "imee energiaasi", on usein viisainta luottaa tähän tunteeseen ja pitää häneen etäisyyttä.
Keskity omiin ihmisiisi: Sen sijaan, että kuluttaisit energiaa niihin, jotka eivät sinusta välitä, vaali suhteita niihin ihmisiin, jotka arvostavat ja tukevat sinua. Näin olen itse toiminut pian parikymmentä vuotta. Ja hyvin mennyt.
Kaikista ei vaan voi tykätä
7
325
Vastaukset
- Anonyymi00001
En oikein tykkää kenestäkään.
- Anonyymi00002
Ei mun tee mieli paneskella ketä vaan.
- Anonyymi00004
Anonyymi00002 kirjoitti:
Ei mun tee mieli paneskella ketä vaan.
Paneskelu on eri asia.
- Anonyymi00003
Riittää kun oma puoliso tykkää❤️
- Anonyymi00009
Se pettää sua...
- Anonyymi00005
Jäin kerran miettimään pitkäksi aikaa hiljaa ympäristöäni ja ihmisiä, kaiken oikeita tarkoitusperiä ja ihmisten käytöksen motiiveja ja ohjureita, sitten kun oli mielestänsä valmis pidemmän ajattelunsa osalta niin ihmiset ja tutut kuviot oli jo etääntyneet.
Pitkällä hiljaaololla saattaa oppia uusista viestinnän muodoista, muttei sujuvasti viestimään, ellei ole toistuvia sosiaalisia kontakteja. - Anonyymi00008
Kiitos nyt tästökun
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitäs peitsarissa on tapahtunut eilen illalla
Mikkelissä iso poliisioperaatio https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/39ef020c-2d81-4d72-b720-651f458ba3e2942513Mistä löytää kadonnut motivaatio?
Mikä neuvoksi, kun oikein mikään ei enää jaksa huvittaa eli ei ole motivaatiota tehdä mitään? Joka päivä ajattelen, että1422304Saana airola ja. muusikko spekulaatiota
Saara airolan kirja muusikko mies. Oisko redrama tai lauri tähkä? Saana oli 13 v vuonna 2014 Tekoäly sanoo : tähkä Julki132098- 1711570
Jos saisit palata takaisin johonkin vuoteen
Mikä vuosi se olisi? Ja mitä siinä hetkessä tapahtuisi?1381277- 92916
Miksi ETTE suostu selvittämään . . . . . ...
Asioita jotka jääneet selvittämättä toisen osapuolen kanssa? Kertoisitteko miksi ette suostu? Vaikka teidän mielestä193898- 187889
Wille Rydman on kansalaisten mielestä huonoiten onnistunut ministeri
Onneksi olkoo Wille kärkipaikasta! Oletkin sen eteen tehnyt hartiavoimin töitä. "Ministeri Wille Rydman (ps) on kansala451796- 53713