älkää koskaan koskeko toisten pyörätuoliin ilman lupaa! se on törkeää . se on sama kuin joku tulisi teitä työntämään selästä tai vetäisi pyörää. se on toisen henkilökohtaisen rajan rikkomista ja siitä voi tehdä jopa rikosilmoituksen.
älkää koskeko, jos joku tarvitsee selkeästi apua voi kysyä nätisti, mutta minä en halua, että joku koskee minuun likaisilla käsillään tai minun pyörätuoliin en minäkään tule teitä tuuppimaan mäessä eteenpäin.
muistutus kaikille
6
189
Vastaukset
- Anonyymi00001
ja lisäksi te olette minun tiellä ne pyörätuoli rampit kaupan edessä ei ole terve jalkaisia varten!
- Anonyymi00002
Pyörätuoli on käyttäjänsä henkilökohtaista tilaa ja usein myös välttämätön apuväline, jonka luvaton koskeminen on väärin. Tässä on toimintaohjeita ja tietoa tilanteesta:
Pyörätuoli on osa kehoasi: Pyörätuoliin koskeminen ilman lupaa, sen töniminen tai liikuttaminen on fyysisen koskemattomuuden loukkaus.
toivottavasti tätä kautta asia menee jakeluun!!. - Anonyymi00003
Kyl saa lykkää jos haluu lykkää. Mimmit tykkää kuitenkin
T esismies aina paikalla, aina ällinä- Anonyymi00004
No, ei ole ihmekään, ettei lapsia enää synny, kun mihinkään ei saa koskea...
- Anonyymi00005
Anonyymi00004 kirjoitti:
No, ei ole ihmekään, ettei lapsia enää synny, kun mihinkään ei saa koskea...
No on se sen verran lykkinyt ja koskenut ympäriinsä, että oisko jostain muusta kyse, kun ei tulosta tule kuin vaimojen kanssa.
Eipä se ressun hiplailukaan lisääntymiseen tainnut liittyä enemmän päihdeongelmaisten heksileikkeihin ja hämärtyneeseen arvostelukykyyn, kuten esimiehensäkin/esimiestensäkin heksiseikkailut ja salasuhteen. - Anonyymi00006
Anonyymi00005 kirjoitti:
No on se sen verran lykkinyt ja koskenut ympäriinsä, että oisko jostain muusta kyse, kun ei tulosta tule kuin vaimojen kanssa.
Eipä se ressun hiplailukaan lisääntymiseen tainnut liittyä enemmän päihdeongelmaisten heksileikkeihin ja hämärtyneeseen arvostelukykyyn, kuten esimiehensäkin/esimiestensäkin heksiseikkailut ja salasuhteen.Lopeta sekoilu ja hakeudu hoitoon.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Muovikassikartelli
Kauppaketjut ovat yhdessä sopineet muovikassin yksikköhinnaksi 59 senttiä. Milloin viranomaiset puuttuvat tähän kartell482298Hallintooikeus..
"Asemakaavapäätös pysyy voimassa.Poikkeamista ja rakentamista koskevat luvat hylättiin" kertoo Pyhäjärven Sanomat netti.1451853Aidon persun tunnistaa Marinin palvonnasta
Oli kyse sitten Halla-ahosta tai Putinista. Ensimmäisenä aidolle persulle tulee mieleen Marin.571851Olen rakastunut
varattuun joka ei eroa. Miten tunteista eroon? Tämä ei ole tavanomaista. On elämäni suuri rakkaus.1071436- 241221
Teit yllättävän siirron
Olet tähän saakka ollut tietyllä tapaa varovainen. Voi kai sanoa, että olemme kunnioittaneet toistemme rajoja. Tiedän,541130- 681055
Jos se joskus oli molemminpuolista
niin hyvin me molemmat onnistuttiin pitämään toinen epätietoisena.761028Laita nyt se viesti
Tiedän että haluat tavata. Kirjoitat, pyyhit, kirjoitat... Lähetä se viesti 😗54857Kaipaatko nainen
Semmoista tosi hankalaa ja arkaa miestä? Pitäisitkö hänet aina omanasi jos saisit hänet? Miten huomioisit hänen herkkyyd102851