Telian mainos

Anonyymi-ap

Haluaako Telia päästä irti maksavusta asiakkaista. Ärsyttävä mainos, joutuuko asiakkaat maksamaan mainoksesta jossa Miitta kehuu kalleuttaan. Miten typeränä Telia pitää maksavia asiakkaitaan.

21

573

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

      Telia, Pfisma, K, S. Siinä nyt malliesimerkki oksettavista mainoksista ja mainostoimistoille vielä maksavat tai siis maksattavat asiakkailla PASKAA!
      Yksi hyvä puoli, ei todellakaan jää mieleen vaikka jokaista tyrkytetään 150 kertaa per vrk joka kanavalta. Vaikutus on kohdallani päinvastainen eli "ei kiitos".

    • Anonyymi00002

      Todella typerä mainos🤔!

    • Anonyymi00003

      Aivot hajoo Teliasta ja.Miittasta.

      • Anonyymi00004

        Miitta on ihana, kuten juustoista kyselevä tyyppikin. Mainoksen on tarkoitus olla ärsyttävä, jää mieleen paremmin kuin pliisu tekele.


      • Anonyymi00018
        Anonyymi00004 kirjoitti:

        Miitta on ihana, kuten juustoista kyselevä tyyppikin. Mainoksen on tarkoitus olla ärsyttävä, jää mieleen paremmin kuin pliisu tekele.

        Ärsyttää asiakkaat poistumaan Telian asiakkuudesta. En halua maksaa yhtään mitään Miitan itsensä kehumisesta.


    • Anonyymi00005

      Vastenmielinen Miitta karkottaa loputkin Telian asiakkaat.

      • Anonyymi00007

        Mainoksien mukaanko te operaattorin valitsette? Itse en ole nähnyt tuotakaan mainosta, kun en tv:ta paljon katso, mutta kyllä ihan muista syistä teen valintani kuin jonkun mainoksen vuoksi.


      • Anonyymi00009
        Anonyymi00007 kirjoitti:

        Mainoksien mukaanko te operaattorin valitsette? Itse en ole nähnyt tuotakaan mainosta, kun en tv:ta paljon katso, mutta kyllä ihan muista syistä teen valintani kuin jonkun mainoksen vuoksi.

        Kyllä se kertoo yrityksestä, mitä mainokseen laittaa. Ei se Miitta ole sinne itse tullut hauskuuttamaan.


    • Anonyymi00006

      Suunnattu eläkeläisille. Tykkäävät juuri tollasista.

      • Anonyymi00019

        En tykkää vaikka oon eläkkeellä.


    • Anonyymi00008

      Tää Miitta saa minut lopettamaan telian ja vaihtamaan johonkin toiseen. Aivan hirvee mainos ja kanava vaihtuu heti kun se tulee.

    • Anonyymi00010

      Mainos ainakin jää mieleen😂näyttelijät joutuu tekemään mainoksia kun oman alan työt vähissä

      • Anonyymi00011

        Mites elisan mainokset. Muutama kanava menee pimeeksi, jos ei ala maksaa niiden katsomista.


    • Anonyymi00014

      Hirvee akka hirveessä mainoksessa.

      • Anonyymi00016

        Elisa teki hyvän jäynän ja laittoi kanavia pimeeksi ja juuri MM-kisojen alettua.


    • Anonyymi00017

      Hyi sentään Miitta karkottaa asiakkaat, onko tuhmempää itsensä kehumista ennen nähty. Miitta mainostaa itseään.

      • Anonyymi00020

        Miks tätä dementoituvaa, rehevää akkaa nyt näytetään monessa eri ohjelmassa. Tuo Telian mainos on todella typerä.


      • Anonyymi00021
        Anonyymi00020 kirjoitti:

        Miks tätä dementoituvaa, rehevää akkaa nyt näytetään monessa eri ohjelmassa. Tuo Telian mainos on todella typerä.

        Juustomainos on hauska, tykkään.


    • Anonyymi00022

      Aivan hirvee mainos. Telia vaihtuu johonkin muuhun koska hermo menee tän akan kanssa.

      • Anonyymi00024

        Miitta on ihana! Hyvä, että on vanhempia vaimihmisiäkin mainoksissa.


    • Anonyymi00023

      Hirveimmät mainokset pankeilla.

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      171
      1539
    2. Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä

      Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa
      Ikävä
      336
      1166
    3. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      49
      992
    4. Tappio Rydmanille

      Ei pystynyt Wille saamaan tahtonsa läpi. https://www.hs.fi/politiikka/art-2000012093775.html
      Perussuomalaiset
      182
      858
    5. Milloin näit kaivattusi viimeksi?

      Mitä olisit halunnut tehdä tai sanoa hänelle?
      Ikävä
      39
      769
    6. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      49
      730
    7. 59
      640
    8. Sometähti villisika-Seppo on kuollut

      Suomussalmella lemmikki­eläimeksi virallisesti hyväksytty villisika Seppo on kuollut. https://yle.fi/a/74-20232445
      Suomussalmi
      30
      625
    9. Aattelin nainen

      Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      119
      624
    10. J-mies, miten voit olla niin varma siitä

      että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp
      Ikävä
      75
      554
    Aihe