Haluaako Telia päästä irti maksavusta asiakkaista. Ärsyttävä mainos, joutuuko asiakkaat maksamaan mainoksesta jossa Miitta kehuu kalleuttaan. Miten typeränä Telia pitää maksavia asiakkaitaan.
Telian mainos
8
270
Vastaukset
- Anonyymi00001
Telia, Pfisma, K, S. Siinä nyt malliesimerkki oksettavista mainoksista ja mainostoimistoille vielä maksavat tai siis maksattavat asiakkailla PASKAA!
Yksi hyvä puoli, ei todellakaan jää mieleen vaikka jokaista tyrkytetään 150 kertaa per vrk joka kanavalta. Vaikutus on kohdallani päinvastainen eli "ei kiitos". - Anonyymi00002
Todella typerä mainos🤔!
- Anonyymi00003
Aivot hajoo Teliasta ja.Miittasta.
- Anonyymi00004
Miitta on ihana, kuten juustoista kyselevä tyyppikin. Mainoksen on tarkoitus olla ärsyttävä, jää mieleen paremmin kuin pliisu tekele.
- Anonyymi00005
Vastenmielinen Miitta karkottaa loputkin Telian asiakkaat.
- Anonyymi00007
Mainoksien mukaanko te operaattorin valitsette? Itse en ole nähnyt tuotakaan mainosta, kun en tv:ta paljon katso, mutta kyllä ihan muista syistä teen valintani kuin jonkun mainoksen vuoksi.
- Anonyymi00006
Suunnattu eläkeläisille. Tykkäävät juuri tollasista.
- Anonyymi00008
Tää Miitta saa minut lopettamaan telian ja vaihtamaan johonkin toiseen. Aivan hirvee mainos ja kanava vaihtuu heti kun se tulee.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sebastian Tynkkynen (pers.) ei vastusta raiskauksia
"Sebastian Tynkkynen oli ainoa 14 suomalaismepistä, joka vastusti uutta suostumuksen puuttumiseen perustuvaa raiskauslak453917Purra jäi kiinni valehtelusta, Heinäluoma ei
Ja heti alkoi Purra joukkoineen maalittamaan Heinäluomaa. Niin toimii äärioikeistoa edustava putinistipersulauma, jonka222965- 322540
- 321869
- 521454
Kaunis Martina taas lehtihaastattelussa - kommentoi Stefua
Martina sanoi, että Isabella on käytännössä aina hänen kanssaan. "Minä olen se vanhempi, joka ottaa 100-prosenttisen vas4431411Gallup: Kenet sinä haluaisit nähdä Yökylässä-sarjassa?
Yökylässä Maria Veitola -sarjaa on nähty jo 10 kautta tv:ssä, ja Veitola on yöpynyt satojen suomalaisten julkkisten kode431383- 371260
- 531180
Mitäs mieltä
Hakeekohan pikkunennmies alavuden kaupunginjohtajaksi? Pakkoliitos ähtäri-alavus. Taas olis mieliharmi johtamassa suoho161155