Luuletko, että hän on luovuttanut sinun tai teidän suhteen?
Tiedätkö ja ymmärrätkö miksi?
Onko hän luovuttanut
11
271
Vastaukset
- Anonyymi00001
En minä voi sitä tietää. Sinun pitää kysyä tuota häneltä suoraan.
- Anonyymi00002
En minä kysy häneltä vaan teiltä palstalaisilta. Ja kyllä, sen voi aivan hyvin tietää monestakin asiasta. Ei aina, eikä kaikki, mutta voi.
- Anonyymi00008
Anonyymi00002 kirjoitti:
En minä kysy häneltä vaan teiltä palstalaisilta. Ja kyllä, sen voi aivan hyvin tietää monestakin asiasta. Ei aina, eikä kaikki, mutta voi.
Minä en ainakaan osaa lukea ajatuksia.
- Anonyymi00003
Tuskin eipä kai ollu hakukriteerilläkään parempaa vaihtoehtoa yleisin haku kriteeri naisella isä lapselle jopa omillani mikä on kriteeri kuinka mahtaa miten on isä tyttöjään kohdellu otappa sii si selvää näennäiseti en ole tyttärelleni täysipäiväinen isä ollut miksi tytöillä on luoa olla yhtä hankala äitiä kohtaan kuin äiti on tyttöään kohtaan josko oppisi jotain omasta käytöksestään edes pojilla on taas lupa kohdella äitiä samoin kun se miehen malli kohtelee josko äiti näin oppisi miksi isä on pojan elämässä tärkeä si onkin ongelma jos se onkin isä joka sen huono mallin antaa olisko syytä poistaa pojan elämästä miksi en heidän tyttäristään välttämättä edes välitä millainen on äiti joka sallii miehensä itseään huonosti kohdella isä kun on se malli millaisen miehen tyttö elämäänsä joskus kenties haluaa mitä olisi hyvä osata huomioida ensisijaiset mallin antajat ovat ne vanhemmat kotona vanhemmat antaa myös sen mallin millainen elämä on normaalia kotona jos lapsi kulkee vanhempansa mukana on vanhempi myös se malli millaista on normaali.elämä kodin ulkopuolella lapsi on siitä hieno otus että toimii kuin imuri imee kaiken opin itseensä aivotointa saattaa joitakin yksilöitä rajoittaa paljonkin useimmin ongelma on siinä että puuttuu tapa ja osaaminen opettaa koskaan ei ole liiaan aikaista aloittaa mutta myöhäistä saattaa olla helposti poitsu halus olla kuin isänsä parhaani mukaan yritin miettiä tavan mikä olisi nopein tapa opettaa sama tieto kuin isillä on mulla vaan on melkein neljänkymmenen vuoden etumatka
- Anonyymi00010
Johan on kateus voimissaan si siellä ja si täällä, raukkamaista mun mielestä!
- Anonyymi00004
Luulenpa, että se kaduttaisi kumpaakin loppuelämän. Siis jos edes miettisi luovuttamista.
- Anonyymi00011
Joo, näin minäkin haluan luulla. Sivu.
- Anonyymi00005
Ei välttämättä, koska hän on sellainen kestolottoaja. Monta peliä yhtä aikaa menossa eri paikoissa. Testailee, jos jossain osuu.
Naiselta - Anonyymi00006
Tiedän ja ymmärrän miksi mies luovutti, monia syitä. Sattuu, en halua tuntea sitä enää. Varmaan häntäkin sattuu vaikka luuli peittävänsä sen hyvin. Ei mennyt läpi, mutta se oli hänelle helpompaa.
- Anonyymi00007
Minä kans gubbe en piilottanu todellista luonnetta tarpeeks pitkään
- Anonyymi00009
Vähän turhan ällösentimentaalisia nämä kääkän horinat 😅
Niin, ei näille enää voi kuin hörähdellä..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kansalla on oikeus tietää miksi persut pettävät
Koko kulunut hallituskausi on kysytty persuilta, minkä vuoksi he ovat pettäneet käytännössä jokaisen vaalilupauksen, ain2589366Kunnissa - siis myös kaupungeissa - viihtyvät ovat kommunisteja
Nehän ovat osa yhteiskunnan tuottamia instansseja, joista on vain haittaa veronmaksajille ja yrittäjlle, kuten ollaan ve52801Ammattiliitto 900 euroa/vuosi - Työttömyyskassa 72 euroa/vuosi
Ammattiliitosta eroamalla voi säästää jopa 800 euroa vuodessa. Mitä enemmän tienaat, sitä enemmän maksat liitolle. Esim2121964Kansalla on oikeus tietää mikä on SDP:n talousohjelma jolla maan talous
saadaan nousuun? Miksi puolue piilottelee sitä, vai eikö sitä ole? Tähän asti olemme vaan saaneet kuulla hallituksen ha1051930- 1451439
SDP todellisuudessa pahin pettäjä koskaan - se syyllistyi valtiopetokseen 1918
kun aloittivat kapinan maan laillista valtiojärjestystä vastaan. Punaiset saivat tukea Neuvosto-Venäjän bolsevikeilta,641418Iski taas katumus kun en jutellut sun kanssa
Silloin kun halusit. Mutta en enää voi sille mitään, en saa muutettua sitä hetkeä..1281339Kyriake=Kirkko
Kirkko, Kyriake Kirkko-sana tulee kreikankielen sanasta Kyriake=Herran omat, Kristuksen omaksi kastettujen suuri joukko931016- 71921
- 40838