Ehkä teet sen tahalleen tai tahattomasti.
Olet niin söpö viesteinesi
31
588
Vastaukset
- Anonyymi00001UUSI
Tahaltomasti
- Anonyymi00002UUSI
Tuu helpottamaan tätä oloa
- Anonyymi00006UUSI
Haluttaa
- Anonyymi00007UUSI
Anonyymi00006 kirjoitti:
Haluttaa
Lisää suolaa soosiin. -sivu
- Anonyymi00003UUSI
Oikean elämän viesteistäkö kyse?
- Anonyymi00004UUSI
❤️❤️❤️
- Anonyymi00008UUSI
Kumpa se nainen viestittelisi minulle söpösti ja tahallaan. Mieheltä sivusta.
- Anonyymi00009UUSI
olen aika huono viestittelijä xd
- Anonyymi00010UUSI
vaikutan viesteissä vatun negikseltä.
- Anonyymi00011UUSI
Olen luova niin hyvässä kun hieman pahassakin, mutta kuitenkin olen olemassa, se on fakta tieto.
- Anonyymi00017UUSI
Tästä suunnasta nåyttää pahalta.
- Anonyymi00012UUSI
Naiselle vai miehelle?
- Anonyymi00013UUSI
Joo kuulemma oon. 🫣
- Anonyymi00015UUSI
Vähän tarkemmin?
- Anonyymi00016UUSI
odotapa.. kun hain tietokoneelta musiikkeja nimeltä "motor", tietysti tuli joku Metallica - Motorbreath aluksi, mutta sitten tuli:
Montrose - Bad Motor Scooter, koska täällä ainakin tytöt pitävät noilla skoottereilla ajelemisista, voi toisia kyydittääkin noilla.
Mutta jos on huono moottori skootterissa niin paha juttu onpi. - Anonyymi00018UUSI
Laittaisitko mies viestiä ja nähdään? ❤️
- Anonyymi00019UUSI
Ehkä kesäkuun puolenvälin jälkeen.
- Anonyymi00022UUSI
Anonyymi00019 kirjoitti:
Silloin vasta? 😳 miksi?
- Anonyymi00024UUSI
Anonyymi00019 kirjoitti:
Olisin ikionnellinen jos edes silloin
- Anonyymi00025UUSI
Anonyymi00019 kirjoitti:
Tuo olisi minusta tosi ok ❤️
Toinen nainen sivusta - Anonyymi00026UUSI
Anonyymi00019 kirjoitti:
Sopii 😘
- Anonyymi00020UUSI
Totta tuokin, välillä tuntuu että joka paikassa on nykyään vaan jotain testejä tai lomakkeita vastassa eikä kunnon ihmisiä. Itsekin oon välillä ihan kypsä näihin kaikkiin virityksiin, kun sitä kaipaisi vaan jotain aitoa eikä aina tätä samaa säätöä. Jäi vaan mieleen, kun tuolla https://sensuroimaton.com/ se kysely oli ainakin itselle vähän erilainen kokemus tähän deittailuun liittyen, vaikka muuten onkin hiljaista. Mutta joo, ehkä se on vaan tää nykyaika, että kaikki oikea kohtaaminen on kiven alla.
- Anonyymi00028UUSI
Harrastaako ihmiset oikeasti paljonkin noita deittiappeja? Jos minusta tulisi sinkku, niin vaihtaisin kännykän perusmalliin ja alkaisin elää kuten nuorena. Netissä en pyörisi pätkääkään. Vaan tapaisin ihmisiä festareilla, baareissa, matkoilla, harrastuksissa, keikoilla jne. Vaikka niinhän mä nytkin teen. En vaan etsi sieltä deittiseuraa.
Nainen - Anonyymi00032UUSI
Anonyymi00028 kirjoitti:
Harrastaako ihmiset oikeasti paljonkin noita deittiappeja? Jos minusta tulisi sinkku, niin vaihtaisin kännykän perusmalliin ja alkaisin elää kuten nuorena. Netissä en pyörisi pätkääkään. Vaan tapaisin ihmisiä festareilla, baareissa, matkoilla, harrastuksissa, keikoilla jne. Vaikka niinhän mä nytkin teen. En vaan etsi sieltä deittiseuraa.
NainenSamoja miettinyt, voisi myydä kaiken turhan pois ja matkustaa muualle, tulotaso on kuitenkin kohtuullinen ja tarvittaessa nettiin pääsee toisaalla.
- Anonyymi00034UUSI
Anonyymi00032 kirjoitti:
Samoja miettinyt, voisi myydä kaiken turhan pois ja matkustaa muualle, tulotaso on kuitenkin kohtuullinen ja tarvittaessa nettiin pääsee toisaalla.
Hahaha
- Anonyymi00021UUSI
Tahattomasti tahallisesti miettiminen kertoo vuosien kiusasta mitä on tehty ympäristön toimesta.
- Anonyymi00027UUSI
No niinpä.
- Anonyymi00029UUSI
Lets get together!
- Anonyymi00030UUSI
Ai mää vai?😇
- Anonyymi00031UUSI
kate skippaa pskan (runnoo senkin yli)
- Anonyymi00033UUSI
Jotkut osaa olla söpöjä…
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kansalla on oikeus tietää miksi persut pettävät
Koko kulunut hallituskausi on kysytty persuilta, minkä vuoksi he ovat pettäneet käytännössä jokaisen vaalilupauksen, ain647556Venäjän armeijan evp-upseeri: Armeija surkeassa tilassa, jonka läpäisee kaiken kattava
valehtelu. Venäläiset alkaneet pohtia julkisesti maan todellisia tappioita. Z-bloggari ja 3. luokan kapteeni (evp.) Mak1242979- 1431813
Kansalla on oikeus tietää mikä on SDP:n talousohjelma jolla maan talous
saadaan nousuun? Miksi puolue piilottelee sitä, vai eikö sitä ole? Tähän asti olemme vaan saaneet kuulla hallituksen ha651669Ammattiliitto 900 euroa/vuosi - Työttömyyskassa 72 euroa/vuosi
Ammattiliitosta eroamalla voi säästää jopa 800 euroa vuodessa. Mitä enemmän tienaat, sitä enemmän maksat liitolle. Esim1211501Miten voit olla niin tyhmä
että et tajunnut että sua vedätettiin? Tietäisitpä miten hyvät naurut on saatu. Naiselle1711451- 1321182
- 78869
Kyriake=Kirkko
Kirkko, Kyriake Kirkko-sana tulee kreikankielen sanasta Kyriake=Herran omat, Kristuksen omaksi kastettujen suuri joukko47812- 53774