Ksalol 1mg Galenika

Anonyymi-ap

Mitä mieltä jengi nykyisin näistä?.
Itse joutunut turvautuu siksi aikaa että lääkäri suostuu kirjoittaa. Ollut vuosia tauolla lääkärin määräämät bentsot.

Itse sain hyvää erää ja jo 1kpl pari tuntia sitten otettu auttoi ahdistukseen hyvin.
Siitä tulin alunperin kirjoittaa että varokaa niitä intialaisia loleja. Niissä ei ole sitä mitä pitäisi.
Silti niistä pyydetään samaa hintaa kuin normi loleista. Muttei sekään se syy ole miksi niitä välttää.
Juuri oli tälle vuotta mm Oulun poliisin labra niitä tutkinut ja niin lääkkeet sisälsivätkin samaa lääkeainetta kun tramaleissa mm.

Ja turha kitsailla että elä syö loleja ne on paskoja yms. Eipä ole omalla kohdalla olleet, ja aina samasta paikkaa noutanut kertaakaan en ole pettynyt reilun 1.5v aikana.

Ja sitä paitsi se lolien hurja maine johtuu siitä että esim:, HENKILÖ x on juonut päivän aikana litran viinaa, selvittänyt päätään välissä pirillä ,ja saa käsiinsä vielä loleja. Ajattelee että tempastaanhan kunnon kuosit ja damn. Lolit ei sovi viinan kanssa mielestäni hyvin ainakaan jos syöt niitä 5kpl kerralla tyyliin.

Ja se että joskus uutisoitiin että nuorisoa ihan kuollut näihin niin NIINKÖHÄN. En itse usko että yksikään kuolisi pelkkään loliin. Vaan monen muun päihteen yhteiskäyttöön.

Itse olen nuoria valistanut varsinkin frendien jo 18+v poikia ja tyttöjä. Olen heille sanonut suoraan että vaikka niitä kuinka kaupattaisiin niin elä ota päihtyneenä(alkoholi,).niitä lisäksi ollenkaan. Vaan jos pakko kokeilla niin selvään päähän täten varmasti minimoitte vahingot. Kerran kävi jopa niin että oltiin kaverin kanssa iltaa istumassa bisseä ja hyvää ruokaa, niin kaverin poika lähti meille kuskiksi. Kun se tuli niin se sanoi isälleen että haluaako bentsoja. Ja kas kummaa oli juuri läppä 2mg galenikan rilluja ja läppä galenikan loleja. Kyllähän se isä siinä saarnasi aikansa otettiin molemmat häneltä 2kpl kumpaakin krapulaa ajatellen. Ja siihen ne toimi kuten piti seuraavana aamuna. Eikä se kaverin poika niitä lopulta itse päätynyt ottaa kun puhuttiin järkeä sille. Mut kyllä niitä tulee väkisin nuorien käsiin. Ja tuo oli hyvä että meille niistä avoimesti kertoi ennenkuin oli itse edes ottanut.

Ostin hätäpäissään kerran lätkän ja seulassa näkyi ihan muuta kuin bentso.

Kerran on mulle tullut myös sellainen MAX 14v pojan kloppi ryynejä kauppaamaan keskustassa. Jätin ostamatta ja totesin että tiedätkö lopulta itsekään mitä sulla on käsissäsi. Ja patistin menemään kotiinsa kasvamaan ,vanhempien luokse.

2

106

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Tuli otettua tänään 6h aikana 2x 1mg Ksalol ja 1x Riva 2mg päälle. Erittäin letkeä olo varmaan tekee kun nukkui viime yönä huonosti.
      Mut joo hyvin boostas toi illalla 20.20 otettu Riva 2mg noita ksaloleita.
      Mutta joo itse ketjuun palatakseen, itse huomannut galenikan rivoista ja galenikan ksalol lääkkeistä että on ne hintansa väärti. En tiedä teistä mut itse olen pyytänyt paikan päällä 2x testiin , kielen alle heittänyt voinut nopeasti sanoa että ostan.
      Ihmettelin että kerrankin eka joka vastaa ketjussa
      Ja. OLET AIVAN OIKEASSA siinä että ne kauhu tarinat loleista on juuri sitä että vedetään kahta jopa kolmea päihdettä vielä lolien päälle. Missä ei ole mitään järkeä.

• Anonyymi00002

Mielenkiintoinen aihe kerrankin täällä.
      Tänään lähdin liikkeelle 12.20 otettuani 2mg rivoja (Galenika). Seuraava sitten vähän myöhemmin.

Miten muilla liikkuuko hyvin galenikan tuotteita teidän hoodeilla?.

Meillä on nyt ollut kyllä ihan aika saatavana kun tarvinnut jos ei loleja niin rivoja. Mut yleensä aina molempia.

Eilen juuri jemmaan ostin pari läppää rilluja, ja muutaman Loli läpän. Kyllä se vaan on eri hyvä olla ja mennä kun on lääkitys kunnossa. Itsekkin jaksaa lähteä ulos keväästä nauttimaan. Muuten luultavasti jumittaisin kotona.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Persujen kannatusromahdus ilahduttaa

Siin' ei hyvä häviä. Luotto parempaan tulevasuuteen alkaa taas palautua.
      Maailman menoa
      202
      4800
    2. Avopuoliso, mies-/naisystävä vai mikä?

Kävin eilen irl keskustelun, joka jätti minut pohtimaan seuraavaa ... millä nimityksellä kutsua henkilöä, jonka kanssa o
      Ikävä
      218
      3633
    3. Huvittava ilmiö: Vasemmistolaiset uskoo sokeasti SDP:n parantavan heidän

elämäänsä, jos demarit johtaa seuraavaa hallitusta (Kyse on siis palstan vasemmistolaisista) Totuus on toinen, nimittäi
      Maailman menoa
      123
      3008
    4. Pitkän päivän ilta

Tarina elämättömästä miehestä, jonka elämän täytti velvollisuudentunto. Pikkutarkka, huolellinen, hyvällä katsottu, miel
      Ikävä
      156
      2972
    5. Riikka ohoi! Saksa alensi bensaveroa, missä euron bensa?

Perussuomalaisten yksi vaalilupauksista oli euron bensiini suomalaisille autoilijoille. Ei ole näkynyt. Jopa vasemmis
      Maailman menoa
      55
      2913
    6. Miksi Kuhmolaiset on niin nyrpeä ilmeisiä?

Miksi suurin osa (ei onneksi kaikki) on niin typääntyneen näkösiä elämäänsä? Tuijotetaan toisia pahansuopaisesti ja kat
      Kuhmo
      14
      2452
    7. Tulipalo rivitalossa, tuhoutuu täysin

Kainuun pelastuslaitos sai hieman puolenyön jälkeen maanantaina ilmoituksen rivitalon huoneistossa syttyneestä tulipalos
      Puolanka
      64
      2442
    8. Kyllä, maata ei halua puolustaa nimenomaan punavihreän puolen edustajat

"Esimerkiksi maanpuolustushenki on keskimääräistä alempana naisten, arvoliberaalien, heikossa taloustilanteessa olevien
      Maailman menoa
      78
      2273
    9. En selvinnyt ilman naarmuja

Vaikka ehkä kuvittelin sen olevan ilmoitusluonteinen asia, jonka jälkeen kaikki palaa entiselleen ja ilma puhdistuu. Naa
      Ikävä
      13
      2095
    10. Totuus sattui demareihin, vaativat asiallisen jutun poistoon

ja oli vielä suosittu, mutta kun demarit tarpeeksi valittivat, niin poistettiin. Raukkamaista toimintaa. Eli siis juttu
      Maailman menoa
      57
      2054
    Aihe