Sattuu olemaan kokemuksia noista nykyautojen renkaanpainehälyjen/anturien ongelmista jo monelta vuodelta. Jo kolmatta vuotta olen kaksi kertaa vuodessa joutunut käymään renkaiden vaihdossa kaksi kertaa. Ekalla kerralla vaihdetaan ne renkaat jo toisella ne hälyt resetoidaan. Kivaa? No ei ole. Maksan kuitenkin siitä että saisi töyden palvelun yhdellä kertaa. Ja se vitutus kun se hälytysvalo alkaa palamaan - kiva! Terveisiä vaan rengasliikkeelle joka näin toimii: Päijätkumi.
Vastaukset 10
- Anonyymi00001
Minulla ei ole näitä nykyajan ongelma-autoja.
- Anonyymi00002
Ei ole kummoinen juttu resetoida rengaspaineet järjestelmästä. Kannattaa lukea ohjekirjasta jos ei muuten hiffaa.
- Anonyymi00007
Jännää ihanko totta
- Anonyymi00003
Amerikassa ajetaan läpi vuoden samoilla renkailla, kun nastoja ei saa olla. Ja hyvin pärjäävät, vaikka lunta enemmän kuin meillä.
- Anonyymi00004
6 tai 7 erilaista rengassettiä pitäisi olla rengspaikasss, kuin paikassa ja aina alle 3 sekuntia koko setin vaihto kuin Formula 1.... muuten on lusmus ja laiskaa porukkaa.
- Anonyymi00005
Formula 1 -autojen renkaidenvaihtonopeus, kuuluisi olla jokaisella sekunneissa heti uudet kumit alle..
- Anonyymi00008
Ketä kiinnostaa pilipali poikien leikit
- Anonyymi00009
Anonyymi00008 kirjoitti:
Ketä kiinnostaa pilipali poikien leikit
Kaltaisiasi vanhoja naisia ne kiinnostaa.
- Anonyymi00010
vielä ei kantsi vaihtaa. takatalvi tulee
- Anonyymi00011
Vielä sataa lunta tänä vuonna, vaikka käki on jo saapunut.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 53907
Muistatko Mikkelin panttivankidraaman?
Uusi draamasarja järkyttävästä tapauksesta on tulossa. Tositapahtumiin perustuva sarja ammentaa vuoden 1986 Mikkelin pan64657- 55650
Iäkäs Jämsäläinen mies kuoli poliisiautoon matkalla Jyväskylän putkaan
Iäkäs vanhus humalassa niin huonossa kunnossa, ettei pystynyt huolehtimaan itsestään niin ainoa apu sillä hetkellä oli46589Olen luovuttanut
Välimme menivät niin pahasti solmuun, ettei niitä voi enää korjata. On aika jatkaa elämässä eteenpäin. Toivon sulle kaik33563En välitä sinusta yhtään
Olet pelkkä itsestään liikoja luuleva ämmä. Kierrän sinut kaukaa nyt ja aina. Olit mulle pelkkä lelu vaan.32528Ernest Lawson täräytti erikoisen heiton TTK-lehdistötilaisuudessa: " Onko tässä tarkoituksena...?"
Ernest Lawson esitteli uudet TTK-tähtioppilaat ja opettajat torstaina 6.8. lehdistölle. Tulevalla kaudella on yksi hausk5513- 75457
- 37446
- 33435