Naisen ja miehen ystävyys

Anonyymi-ap

Miten teillä, joilla enemmän kokemusta, on säilynyt suhde vain kaveripohjalla vai onko?
Mitä positiivista ja löytyykö jotain negatiivista sanottavaa?
Paljonko vietätte aikaa yhdessä?

16

304

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

On säilynyt kaveripohjalla (minä nainen, hän mies). Ei mitään negatiivista sanottavaa. Ei vietetä enää aikaa yhdessä, kun asutaan eri maissa.

• Anonyymi00004

Itse asiassa minulla on monta kaverisuhdetta miesten kanssa, joista kaikki ovat säilyneet kaveripohjalla. Äkkiseltään laskettuna elämän varrella noita on ollut pitkästi toistakymmentä.

• Anonyymi00002

Kiinnostaa täälläkin, koska haluaisin hänen kanssaan ystävyysuhteen. Vaikka ennen oli ehkä muita toiveita.

• Anonyymi00003

Vinkki: kannattaa heti alkuun olla kerran sängyssä, niin ei tarvitse enää myöhemmin miettiä, että millaista se olisikaan ja ehkä pilata sillä sitä ystävyyttä.

• Anonyymi00007

Ihan itsekkö annoit tämän vinkin? 😉

• Anonyymi00011

No just. Ei onnistu mun puolelta tollaset.

• Anonyymi00012
        Anonyymi00011 kirjoitti:

No just. Ei onnistu mun puolelta tollaset.

Samaa mieltä. Jos niitä haluja on alunperin, niin se ei koskaan tule olemaan pelkkää kaveruutta ja miksi leikkiä kaveria, jos muuta intressiä olisi. Ketä siinä huijataan?

• Anonyymi00015

kaikki ei pane heti eikä pidäkään. itseään pitää arvostaa sen verran ettei jaa itteensä kaikille niiku sinä ja sun P neuvot

• Anonyymi00017
        Anonyymi00015 kirjoitti:

kaikki ei pane heti eikä pidäkään. itseään pitää arvostaa sen verran ettei jaa itteensä kaikille niiku sinä ja sun P neuvot

Ajattelen vain järkevästi. Jommalla kummalla on aina jotain muutakin mielessä kuin ystävyys, sama hoitaa se alta pois, niin ei jää kummittelemaan.

• Anonyymi00005

Pelkkää positiivista sanottavaa, kaikkien kanssa ei tietenkään kannata edes yrittää. Sen verran pitää olla ihmistuntemusta, että osaa valikoida kaverinsa.

• Anonyymi00006

minä näen itseni ihmisenä jolla voisi hyvinkin olla miespuolisia parhaita ystäviä. sen nyt vaan on niin. harmi ettei ole oikeasti.

• Anonyymi00008

On ollut ja on useampikin kaverisuhde miehen kanssa. Joidenkin kanssa on itse sinkkuna ollessa voinut olla hetken aikaa jotain flirttiä ilmassa, mutta se on päättynyt esim.siihen, kun toinenkin on ollut vapaa. On vain kumpikin ymmärtänyt, että ei, ei meistä olisi suhteeseen ja ei pilata tätä millään seksijutulla.

Positiivista kaveruuden ja asioiden jakamisen lisäksi on ollut se, että kaverimiestä on luultu mun poikaystäväksi ja hän on pitänyt turhat lähentelijät kaukana. Kaverimies taas on saattanut päästä helpommin juttusille naisten kanssa, kun naiskaveri on mukana. Hän on ikään kuin "vaarattomampi". Hienoa on ollut se, että on päässyt miesten ajatusmaailmaan sisälle ja saanut jopa hyviä parisuhdevinkkejä. Huonoa on ollut, jos mieskaveri on halunnut enemmän ja ollut esim. mustasukkainen. Jos tällaista on ollut liikaa, kaveruus on päättynyt. En katso kieroilijoita ja juonittelijoita pitkään.

• Anonyymi00010

Miesten kanssa ystävyys on jotenkin mutkattomampaa kuin naisten välinen ystävyys eikä minulla ole ollut ongelmia pitää suhteita ystävyys/kaveruustasolla ja toisaalta tunnistaa kenen kanssa on myös seksuaalista kipinää.

Mies-nainen ystävyyssuhteissa negatiivinen puoli taitaa olla se, että jos jompi kumpi seurustelee niin puoliso ei välttämättä usko, että kyse on platonisesta ystävyydestä vaan ystävyyssuhde viilenee parisuhteen myötä.

Toisaalta enpä tiedä kuinka suhtautuisin, jos (tällä hetkellä teoriassa) mieheni kertoisi, että hänellä on erittäin läheinen naisystävä, jonka kanssa juttelee kaikesta, mutta suhde ei ole seksuaalinen. Toisaalta tunnistan itsekin miehistä kenen kanssa on kyse "pelkästä" ystävyydestä, mutta toki miettisin olisko korrektia puolisoa kohtaan ylläpitää tiivistä ystävyyttä muihin miehiin tai loukkaisiko häntä, jos jakaisin hyvin tunnepitoisia kokemuksia toisen miehen kanssa.

• Anonyymi00013

Naulan kantaan, niin sanotusti!
        Varmasti tähän vaikuttaa myös se,, kuinka tiivistä on yhteydenpito ja kuinka syvä ystävyys muuten on.
        Lisäksi naisena, olen kyllä suosiolla jättäytynyt hyvin taka- alalle, kun mies puolinen kaverini on alkanut seurustelemaan tai jotain orastavaa ollut. Pitää osata kunnioittaa toisten suhdetta. Näin toimin myös naispuolisten ystävieni kanssa.

• Anonyymi00014

riippuu mite on erottu... ystävyys ei kestä ilman kunnioitusta

• Anonyymi00016

Silloin se on ex, eikä kaveri.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Silmienvääntelijä-persut pääsivät Japanissa sarjakuvaan

Torille! https://www.hs.fi/kulttuuri/art-2000011943173.html
      Maailman menoa
      184
      5052
    2. Nato kaatamassa Petterin haaveileman Tunnin junan?

Nato edellyttää pohjoisessa Jäämereltä Rovaniemelle saakka kapearaitesta suoraa rautatieväylää, joka maksaa paperirahaa,
      Maailman menoa
      24
      4453
    3. Donald Trump pääsi samalle listalle Sanna Marinin kanssa

Eli vasemmistolaisen Time-median top 100 jännäihmisten listalle. https://time.com/collections/time100-next-2021/5937699
      Maailman menoa
      9
      3137
    4. Älkää vaan sairastuko syöpään Suomessa

Tilaston mukaan Suomi, Slovakia ja Latvia lääkitsee aivan pohjamudissa syöpää. Sairastunutta hoidetaan edelleen vanhana
      Maailman menoa
      257
      3034
    5. Kyllä, maata ei halua puolustaa nimenomaan punavihreän puolen edustajat

"Esimerkiksi maanpuolustushenki on keskimääräistä alempana naisten, arvoliberaalien, heikossa taloustilanteessa olevien
      Maailman menoa
      143
      2922
    6. Sä veit mun sydämen ihan totaalisesti

Aivan totaalisesti..
      Ikävä
      52
      2531
    7. Oot se sinä

Ihan varmasti oot, tuo olemus ei valehtele 😘💓🪅 🏡 ihana 😍🙏
      Ikävä
      27