Jos olet luullut

Anonyymi-ap

että lenkkeilisimme yhdessä, niin kerron että niin ei tule koskaan tapahtumaan! Ainoa ketä voit syyttää olet sinä itse! Sinun takiasi inhoan pitkiä laihoja miehiä, enkä voisi edes kuvitella halaavani sinua koskaan! Voin hyväksyä ystäväkseni vain lyhyen samaa suunnilleen samaa ikäluokka olevan miehen kuin itse olen! Muistutan, että sinulla on aina voimassa pysyvä lähestymis- ja yhteydenottokielto! Kuten kaikilla pitkillä laihoilla ja minua paljon nuoremmilla henkilöillä!

4

177

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

He jotka aloittivat projektin, oli heidän vikansa että projekti sai aikaan pelkkää pahaa oloa koko sen ajan, kun se oli menossa! Monen vuoden ajan kaikki oli liian epämääräistä ja se laukaisi minussa ahdistuksen joka yhä jatkuu! Tuntuu todella käsittämättömältä, ettei projektia lopetettu jo vuosia, koska olisi luullut kaikkien jo ymmärtävän minun huonosta voinnista, ettei se voinut saada mitään hyvää aikaan!

• Anonyymi00002

lopetettu jo vuosia sitten

• Anonyymi00003

Silti sitä vain jaksettiin esittää, vaikka olin ymmärtänyt aivan kaiken jo vuosia ja siksi se ahdisti että, koska kukaan ei tuntunut ymmärtävän sitä että ymmärsin kaiken jo monia vuosia sitten! Oikeastaan siis ahdistus jatkui siitä lähtien, kun olin ymmärtänyt kaiken, mutta muut luulivat etten ollut ymmärtänyt! Siksi ovesta ulos lähtö oli aina tuskaa täynnä! Tuntui aivan helvetin ahdistavalta joutua kokemaan sitä samaa saa..nan esitystä useita satoja kertoja monen vuoden ajan! Silloin kun aloitetaan jotain, jonka esitys on ns. näyteltyä pitää varmistua siitä, että olisi jo alusta asti pitänyt olla se yhdyshenkilö, jolle olisi voinut jakaa huolia siitä, että muut eivät uskoneet minun ymmärtäneen kaikkea! Silloin olisi ollut hyvä pitää vaikka kokonaisen vuoden ajan tauko kaikesta esityksestä, koska sekä sielu, että ruumis olisivat saaneet aikaa rauhoittua mikä olisi todella tarpeellista! Miettikää itse miltä se tuntui, kun mikään muu asia ei ollut esillä kuin tiettyyn henkilöön liittyvä kerronta! Se on minulle jo täysin varmaa, etten koskaan halua olla missään tekemissä oman lapseni ikäisen kanssa! Olen lopen uupunut kaikesta noin neljäntoista vuoden ajan tapahtuneesta maalittamisesta, koska en muka ollut ymmärtänyt kaikkea ja toiseksi, minun elämääni yritettiin pakottaa ystäväksi sellaista henkilöä, jota en kaikkien elämäni rankimpien vuosien takia voi sietää! Itse tiedän jaksamiseni parhaiten ja vain aika saa minut voimaan paremmin. Yksikään ulkopuolinen ihminen ei voi sitä saada aikaan, ehkä vielä moneen vuoteen! Kumpa ne tietyt kysymykset olisi kysytty minulta jo ennen projektin aloitusta, minun ei olisi tarvinnut kokea kauhua koko projektin ajan!

• Anonyymi00004
        Anonyymi00003 kirjoitti:

Silti sitä vain jaksettiin esittää, vaikka olin ymmärtänyt aivan kaiken jo vuosia ja siksi se ahdisti että, koska kukaan ei tuntunut ymmärtävän sitä että ymmärsin kaiken jo monia vuosia sitten! Oikeastaan siis ahdistus jatkui siitä lähtien, kun olin ymmärtänyt kaiken, mutta muut luulivat etten ollut ymmärtänyt! Siksi ovesta ulos lähtö oli aina tuskaa täynnä! Tuntui aivan helvetin ahdistavalta joutua kokemaan sitä samaa saa..nan esitystä useita satoja kertoja monen vuoden ajan! Silloin kun aloitetaan jotain, jonka esitys on ns. näyteltyä pitää varmistua siitä, että olisi jo alusta asti pitänyt olla se yhdyshenkilö, jolle olisi voinut jakaa huolia siitä, että muut eivät uskoneet minun ymmärtäneen kaikkea! Silloin olisi ollut hyvä pitää vaikka kokonaisen vuoden ajan tauko kaikesta esityksestä, koska sekä sielu, että ruumis olisivat saaneet aikaa rauhoittua mikä olisi todella tarpeellista! Miettikää itse miltä se tuntui, kun mikään muu asia ei ollut esillä kuin tiettyyn henkilöön liittyvä kerronta! Se on minulle jo täysin varmaa, etten koskaan halua olla missään tekemissä oman lapseni ikäisen kanssa! Olen lopen uupunut kaikesta noin neljäntoista vuoden ajan tapahtuneesta maalittamisesta, koska en muka ollut ymmärtänyt kaikkea ja toiseksi, minun elämääni yritettiin pakottaa ystäväksi sellaista henkilöä, jota en kaikkien elämäni rankimpien vuosien takia voi sietää! Itse tiedän jaksamiseni parhaiten ja vain aika saa minut voimaan paremmin. Yksikään ulkopuolinen ihminen ei voi sitä saada aikaan, ehkä vielä moneen vuoteen! Kumpa ne tietyt kysymykset olisi kysytty minulta jo ennen projektin aloitusta, minun ei olisi tarvinnut kokea kauhua koko projektin ajan!

Onhan olemassa sanonta, että hyvin suunniteltu on puoliksi tehty! Mutta projektissa suunnittelua olin hyvin vähän ja vielä vähemmän annettiin siitä minulle mitään tietoa! Arvoituksia arvoitusten jälkeenkin oli ensimmäinen puolet projektin ajasta! Sellaisista lähtökohdista ei voi saavuttaa hyvää lopputulosta koskaan!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Silmienvääntelijä-persut pääsivät Japanissa sarjakuvaan

Torille! https://www.hs.fi/kulttuuri/art-2000011943173.html
      Maailman menoa
      246
      5493
    2. Nato kaatamassa Petterin haaveileman Tunnin junan?

Nato edellyttää pohjoisessa Jäämereltä Rovaniemelle saakka kapearaitesta suoraa rautatieväylää, joka maksaa paperirahaa,
      Maailman menoa
      59
      4799
    3. Puoluebarometri: Marinin hallituksella 7 parasta mittaustulosta

Orpon hallitusta pitää huonona 2/3 kansalaisista, joka on aika hyvin linjassa hallituspuolueiden yhteenlasketun kannatuk
      Maailman menoa
      17
      3620
    4. Älkää vaan sairastuko syöpään Suomessa

Tilaston mukaan Suomi, Slovakia ja Latvia lääkitsee aivan pohjamudissa syöpää. Sairastunutta hoidetaan edelleen vanhana
      Maailman menoa
      291
      3338
    5. Donald Trump pääsi samalle listalle Sanna Marinin kanssa

Eli vasemmistolaisen Time-median top 100 jännäihmisten listalle. https://time.com/collections/time100-next-2021/5937699
      Maailman menoa
      21
      3304
    6. Kyllä, maata ei halua puolustaa nimenomaan punavihreän puolen edustajat

"Esimerkiksi maanpuolustushenki on keskimääräistä alempana naisten, arvoliberaalien, heikossa taloustilanteessa olevien
      Maailman menoa
      182
      3209
    7. Sä veit mun sydämen ihan totaalisesti

Aivan totaalisesti..
      Ikävä
      78
      2914
    8. Vieläkö olet

Rakastunut minuun? Minä sinuun
      Ikävä
      73