Kaveri kehui aikoinaan pitopalveluyritystä, mutta en muista, millä paikkakunnalla se sijaitsee. Tuli mieleen, että se voisi olla Nakkila. Yrityksen nimi on Mallun Pidot. Onko tuttu?
Vastaukset 9
- Anonyymi00001
Taitaa olla se Vieno Huttusen firma kyseessä?
- Anonyymi00002
Tässä tarkoitetaan Tampereella toimivaa yritystä nimeltä Pirkan Mallut. Yritys järjesti muonat viimevuotiseen Pirkan hiihtoon.
- Anonyymi00003
ei kyllä se oli Ellun Pileet
- Anonyymi00004
Hullu romuellu?
- Anonyymi00005
Eräs tuttu Mallu kutsui kerran kylään. Menin asuntoon sisälle ja ihmettelin, kun Mallua ei näkynyt missään. Sitten katsoin ikkunasta ulos ja huomasin, että Mallu oli pihalla.
- Anonyymi00006
Kyllä se oli Vellun pitopalvelu,osasivat hienosti eristää käsinahkansa tarjoillessaan mullia padasta.
- Anonyymi00007
Luulin, että Mallu kuskaa itse ruokatavarat, mutta ei: Pasi kuskaa. Hyvä Pasi!
- Anonyymi00008
Nakkilasta saa etsiä muutakin pitopalvelua. Palvelutaso on surkea, ruokakauppoja vain yksi. Voi helv...!
- Anonyymi00009
Pitääkö paikkansa, että eräässä nakkilalaisessa kaupassa on nykyään Pikakassa?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1651434
En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58705Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.87667Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset203558- 48516
- 37506
Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä15480- 112473
- 25473
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus46460