Ei ole hinta pudonnut niin kuin nousi😝
Vastaukset 12
- Anonyymi00001
`
_____________- SDP:n - IDIOOTIT - Esitti -VAATIMUKSEN -
"" Bensiini-VEROA- KIRISTETTÄVÄ "" - - - koska Duunarit Kuluttaa Liikaa - !
zzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzZZZZZZZZZZZZZZZZZZzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz - Anonyymi00002
Pumppuhinnat laahaa perässä.
- Anonyymi00003
Osta patteri niin ei tarvii täristä pumppuhinnoista 🫨
- Anonyymi00007
Anonyymi00003 kirjoitti:
Osta patteri niin ei tarvii täristä pumppuhinnoista 🫨
En minä ole valittanut pumppuhinnoista. Tuumasin vaan aloitukseen että yrittäjä jos on kalliilla hinnalla ostanut säiliöt täyteen niin myy korkealla hinnalla niin kauan kunnes saa halvempaa taas säiliöihin eli hinta laahaa perässä kun maailman markkinahinta putoaa.
Minua ei joku puolen euron hinnan nousu hetkauta eikä vaikka nousisi kokonaisen euron., ajan niin vähän ja voin olla ajamatta vaikka koko vuoden. - Anonyymi00008
Anonyymi00007 kirjoitti:
En minä ole valittanut pumppuhinnoista. Tuumasin vaan aloitukseen että yrittäjä jos on kalliilla hinnalla ostanut säiliöt täyteen niin myy korkealla hinnalla niin kauan kunnes saa halvempaa taas säiliöihin eli hinta laahaa perässä kun maailman markkinahinta putoaa.
Minua ei joku puolen euron hinnan nousu hetkauta eikä vaikka nousisi kokonaisen euron., ajan niin vähän ja voin olla ajamatta vaikka koko vuoden.Toisaalta ja toisaalta. Mutta jos kilpaileva asema myy vieressä halvemmalla ostettua ainetta halvemmalla hinnalla, on kalliimmalla ostaneenkin pakko laskea hintaa ja myydä vaikka tappiolla, ennen kuin aine happanee säiliöön.
- Anonyymi00004
Sehän me tiedetiinkin jo, että hinta on helppo nostaa, mutta vaikea alentaa.
- Anonyymi00005
Mihin hinta laskisi kun Trump räjähtää taas kun Hormuzin salmi ei olekaan auki.
- Anonyymi00006
Ei oo laskenu vieläkään!!
- Anonyymi00009
Eikä laske!
- Anonyymi00010
Eikun kallistuu päivä päivältä 😱
- Anonyymi00011
Ens viikolla halpenee
- Anonyymi00012
Anonyymi00011 kirjoitti:
Ens viikolla halpenee
Hinta tippunut
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalaisten pinna paloi - Ärsytys iskee uudesta TTK-juontajasta "Eihän tälle voi kun nauraa"
Oliko Veronica Verho hyvä valinta TTK-juontajaksi? Uuden TTK-juontajan henkilöllisyyttä on arvailtu siitä asti, kun Va1092250- 103896
- 67861
- 48825
Mitä tapahtuu?
Mitä tapahtuu Humalojalla? Poliiseja talon ympärillä ja paljon ihmisiä pitkin pihoja???22822Suomi on viittä vaille sodassa Venäjän kanssa...
...syynä tähän on kokoomuslainen presidenttimme Stubb. Hän on ainoa eurooppalaisen maan johtaja, joka kärkkäästi ja taha535756- 80677
Olen vähän epävarma siitä, oletko kiltti
Nainen, ensivaikutelma oli, että olet tosi hyväsydäminen eli siinä mielessä harvinaisuus. Eli et mene virran mukana, etk76650Herkkä, hellä, aurinkoinen, kaunis upea, valonsäde on hän nainen
Ja myös fiksu, älykäs ja luonnonläheinen. Erittäin mielenkiintoinen ja kiltti ihminen. Haluan tuntea hänet, koska kaik23600- 57561