Miksi jaksat pitää yhteyttä jos et välitä
En vain ymmärrä
26
349
Vastaukset
- Anonyymi00001UUSI
Miksi puhut takana pahaa jos et välitä
- Anonyymi00004UUSI
Kenelle puhun?
- Anonyymi00013UUSI
Kuka kenestä yleensä koska kasvotusten pitäisi saada jotain hyötyä mu onneksi ihan kaikki ei tiedä mitä pahaa heistä seläntakana puhutaan ja kuka puhuu saattas sattua yllätävänkin paljon vinkkinä paras mikä
- Anonyymi00002UUSI
Millon on oltu yhteydessä?
- Anonyymi00017UUSI
Kuka kenen kanssa ja miten mä edelleen mielessäni keskustelen miljoonien kanssa päivittäin (mikä on kokous puhelu) turha samaa asiaa selittää miljoonaan eri kertaan ja mä olen hiljaa yleensä siksi että mulla on mielestäni aina ollu sen verran tylsä elämä ettei siinä koskaan mitään mielenkiintoista tapahdu se on normaali ihmiselämä tylsä kuin tana äxöniä siihin haluaa ni omaisuutta pitää löytyä varmaan vähintään miljardi si pitää muistaa vaan mitkä on oman elämän kuukausi kulut jo pelkällään muutoinkin karkeana esimerkkinä jos lapsia on miljoona on pelkkä kuukausittainen elatusmaksu siitä määrästä sen noin parisataamiljoonaa ilman kuluja suomen lainsäädännön mukaan viisi tai yli on ylivoimainen maksueste yhdelle miehelle normi palkkatuloilla se määrä on jo kaksi niin paljon on kaikki muuttunu jo pelkästään yhdeksänkymmentä luvulta jotta omaa jälkikasvua voisi olla yksiprosentti maailman väestöstä pitäisi sitä olla pikamatikalla kuusikymmentämiljoonaa pitäs kiirettä jos normi osaamisella ajatteli ettäkö on mitenkään mahdollista on vaan varmaan lähes mahdoton työ löytää edes etsimällä äidiksi soveltuvaa naista kaltaiselleni lapselle ja äkkilaskennalla elatusmaksut olis noin kuusimiljardia kuukaudessa kerrottuna kahdellatoista eli siis seitsäkymmentänkaksimiljardia vuodessa pikkasen jää väitetyn suomen vuosi budjetin alle vie se määrä vieläkö on sellainen elatusmaksu josta pystyisi kukaan suoritumaan si jos lasketaan että kaksi tai kolme lasta per äiti ni kaksisataakuusitoista miljardia vuosi siihen lasketaan muita kuluja jos osallistuu ni helposti viisisataamiljardia vuodessa mitäkö pitäisi olla tulot jos moisista summista ajatteli selvitä jotain mitä joskus ajankulukseni laskeskellu miksi pitäs osata jo lisääntyä muutenkin kuin pelkästään yhdynnällä ettäkö olisi mitenkään mahdollista se olis jo tapa jolla pääsis luistamaan vastuusta erittäin helposti tarkoittaa mitä olla välittämättä edes lapsesta kuinka tylsää voi elämä olla että ainakin näennäiseti mahdottomuuksia viitsii käydä edes mielessään läpitte näin jälkiviisaana josko tuota yrittäisi/olisi yrittäny voisi ehkä kysyä kannattiko vasta kysymyksenä miksi ei ois kannattanu jos ei omiin suunnitelmiin koskaan kuulunu edes seurustelu alkujaan ei kuulunu henkilökohtaisesti edes lapsi kasvatettavaksi katsoin ettei minusta ole isäksi lapselle saati lapsille (miten meni) kaipa jossain onnistuin kun poitsu haluaa olla kuin isänsä olis kai voinu huonomminkin mennä henkilökohtaisesti ihmiselle jolla ei ole omia tavoitteita riittää että selviää päivästä toiseen
- Anonyymi00003UUSI
Olet mukava ja kiva, välitämme sinusta!
- Anonyymi00005UUSI
Monikossa miksi?
- Anonyymi00006UUSI
minä ikävöin miestä kokoajan.. en vaan uskalla :(
- Anonyymi00007UUSI
Haluisitko että välitän ja rakastan
- Anonyymi00008UUSI
Tahtoisin
- Anonyymi00011UUSI
Syyttely
- Anonyymi00010UUSI
Tietysti jaksan, koska välitän eräästä nuoremmasta. m-n
- Anonyymi00016UUSI
Ihanaa. Koska meette naimisiin?
- Anonyymi00020UUSI
Toivottavasti ett päädy hautaan ennen ku mitään tapahtuu. Ei taida olla vastapuolella kiinnostusta.
- Anonyymi00022UUSI
Anonyymi00020 kirjoitti:
Toivottavasti ett päädy hautaan ennen ku mitään tapahtuu. Ei taida olla vastapuolella kiinnostusta.
Hän on ihana söötti, joka on tehnyt todella merkittävän ja varmaan lähtemättömän vaikutuksen minuun, joten ei haittaa, vaikka ei kiinnostaisikaan, koska se luo vaan tasapainoa tähän tilanteeseen.
- Anonyymi00026UUSI
Anonyymi00016 kirjoitti:
Ihanaa. Koska meette naimisiin?
Niin on ja ehkä joskus vielä.
- Anonyymi00012UUSI
Kuka keneen ja miten facen instan vai jonkun muun sosiaalisen median kautta vai ihan henkilökohtaisesti puhelimella sähköpostilla tai jotenkin muuten yleensä tekevät siksi että kai vähintäänkin ripustautujia (eivät osaa tehdä mitään itsenäisesti) ei ole lapsena kotona opetettu passattu kaikki valmiina eteen kuin manulle illallinnen toteamuksena kuinka vanhempi voi helpoiten pilata lapsensa raha tulee hyvänä kakkosena opetetaan lapsi ettei mitään tarvitse tehdä rahalla voi ostaa kaiken pitää sinällään paikkansa lähes kaikki on ostettavissa jopa lapsensa kiintymys lapseltakaan vaan ei saa pyyteetöntä rakkautta rahalla mä olen saanu jopa kasvatettua sellaiset lapset jotka jopa kostaisi isän puolesta jos isä antaisi luvan miksi koska isi ei ole itse kostanut niille joille olisi ehkä jopa ollut syytä kostaa lastensa puolesta taas on miksi isi ottaa mielummin lapsensa puolesta rangaistuksen kuin että antaisi lapsensa sitä otta sen takia että joku pakotti reagoimaan en ole sitä lapsiltani kieltänyt ei tarvi vanhempana enää tapella vanhemmalla iällä niitäkään ei saa niin helposti anteeksi se on nääs poijjaat ja tytöt niin jotta iän 25v jälkeen tehdyt hölmöilyt osoittaa sen jotta se aikuistuminen jäi suorittamatta mä olin jo viisi vuotiaana aikuisempi kuin mitä sen aikuiset keski-ikäiset oli siksi mä en ole hölmöilly kuin tieliikenteessä mistä niistäkin on oman hintansa saanu maksaa miehen ja pojan erottaa kuulemma lelujen hinta mulla nekään ei ole hintavia mitä turhaan kun niillä leikitään vaan siihen asti kunnes hajoavat kuitenkin miksi maksaa itseä kipeäksi lelusta joka on tarkoitus rikki saada tavalla tai toisella ajamalla auton saa melko helposti rikki nykyään ja jos ei autoa käytä nyky autoihin tulee melkeistä enemmän vikoja kuin ajossa olevaan autoon on se vaan hienoa kun kaikki toimii sähköllä ja tietokoneilla ja hintalappu korjauksilla on mikä
- Anonyymi00018UUSI
Näitä sun viestejä ei jaksa lukea!! Opettele kappaleiden jaotuksii!
- Anonyymi00014UUSI
En pidä yhteyttä niin mikä homma?
- Anonyymi00015UUSI
Miksi jankuttaa palstalla ja puhua pahaa jos ei välitä
- Anonyymi00019UUSI
Koska ap on trolli!!
- Anonyymi00021UUSI
Anonyymi00019 kirjoitti:
Koska ap on trolli!!
Onko ihan tää palstalla pisimpään lillunut gubbesetä vanhus?
- Anonyymi00023UUSI
Anonyymi00021 kirjoitti:
Onko ihan tää palstalla pisimpään lillunut gubbesetä vanhus?
Ap /ap on ilmeisesti liikuntakyvytön. Ei tuo jatkuva palstallaolo muuten selity.
- Anonyymi00024UUSI
Koska olet niin mustis tyhmä ja blondi
- Anonyymi00025UUSI
Tapa ... On juteltu kaikenlaista
Mutta sitten ilmeni yksityiskohtia
Jotka estää koko homman .
Ei siinä tunteet ja välittäminenkäännautav.
Eniten se ettännolen. Miestä pidempi.
Minä olen koko olevani toivoinut pitkää
En lyhyempää kumppania !!!!
Sellaista jonka vierellä kokisin viimemn
Olevani nainen
Just okei
.just hyvä .
Enkö aina vääränlainen
Tai se joka ei kuulu minekkää!!!!
💔Pitkä nainen ... - Anonyymi00027UUSI
Kuka keneen
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kansalla on oikeus tietää miksi persut pettävät
Koko kulunut hallituskausi on kysytty persuilta, minkä vuoksi he ovat pettäneet käytännössä jokaisen vaalilupauksen, ain2739450Kunnissa - siis myös kaupungeissa - viihtyvät ovat kommunisteja
Nehän ovat osa yhteiskunnan tuottamia instansseja, joista on vain haittaa veronmaksajille ja yrittäjlle, kuten ollaan ve52821Ammattiliitto 900 euroa/vuosi - Työttömyyskassa 72 euroa/vuosi
Ammattiliitosta eroamalla voi säästää jopa 800 euroa vuodessa. Mitä enemmän tienaat, sitä enemmän maksat liitolle. Esim2522063Kansalla on oikeus tietää mikä on SDP:n talousohjelma jolla maan talous
saadaan nousuun? Miksi puolue piilottelee sitä, vai eikö sitä ole? Tähän asti olemme vaan saaneet kuulla hallituksen ha1091976SDP todellisuudessa pahin pettäjä koskaan - se syyllistyi valtiopetokseen 1918
kun aloittivat kapinan maan laillista valtiojärjestystä vastaan. Punaiset saivat tukea Neuvosto-Venäjän bolsevikeilta,781478- 1441457
Iski taas katumus kun en jutellut sun kanssa
Silloin kun halusit. Mutta en enää voi sille mitään, en saa muutettua sitä hetkeä..1331408Kyriake=Kirkko
Kirkko, Kyriake Kirkko-sana tulee kreikankielen sanasta Kyriake=Herran omat, Kristuksen omaksi kastettujen suuri joukko931016- 71941
- 40848