Vuokranantajat voisivat nähdä edes vähän vaivaa selvittääkseen mahdollisten uusien vuokralaisten taustoja. Rauma on sinänsä pieni kaupunki, eli ei liene liikaa vaadittu. Päihdeongelmaisten rikollinen kun pesiytyy asuntoon, on eroonpääsy todella vaikeaa ja asukkaasta kärsii koko taloyhtiö. Häätöjä häädön perään ja aina joku onneton vuokraa asunnon tuhottavaksi.
Vuokranantajat
7
628
Vastaukset
- Anonyymi00001
Onpa niitäkin joille äiti etsii omalla nimellään asuntoa kun tietää että pojan nimellä kukaan ei vuokraa
- Anonyymi00002
Etenkin yksityisten vuokranantajan tulisi käyttää suurta harkintaa kenelle vuokraa, ja pitää huoli että asunnossa asuu vain se kenelle vuokrattu
- Anonyymi00003
Siellä sit facessa nistipojalke yksiötä etsitään😂😂 toivottavasti kukaan ei erehdy vuokraamaan😂😂 lähtee fillarit, kellarikomeroiden sisällöt, yörauha, päivärauha jne. Nipat pyörii pihalla ja tekee kauppaa, onnea vaan tulevalle vuokranantajalle, ihan helpolla eroon et pääse. Nimim.R.S.
- Anonyymi00004
Kunnon taustaselvitys. Aina.
- Anonyymi00005
Olen asunut kahdessa vuokra asunnossa viimeisen 30 vuoden aikana. Kaikenlaisia naapureita ollut. Nakkaria ja varkaita yleensä ja joku teini kun muuttaa naapuriin niin se varastaa ekana polkupyörät ja myy niitä netissä. Täälläkin talossa teini vei talon asukkkailta kahdeksan pyörää omaan asuntoonsa. Saman yön aikana vielä joten ajattelin että joku jolla avain varastoon missä pyöriä on niin oli ne pyörät varastanut. No se kakara sai onneksi häädön heti. Romanit on pahimpia jos niitä sattuu naapureiksi.
- Anonyymi00006
Romanit harvoin varastaa omasta talosta, noi nisti vie kaiken mitä irti lähtee
- Anonyymi00007
Anonyymi00006 kirjoitti:
Romanit harvoin varastaa omasta talosta, noi nisti vie kaiken mitä irti lähtee
Laittoiko Nico muijansa viileäksi?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taas puukotus yläristillä!
Tänään taas puukotettu hengiltä ihminen Kuopiontien läheisyydessä yläristillä! Nyt näitä alkaa olla viikoittain!571701Olen päättänyt tappaa itseni tämän vuoden puolella
Minulla ei ole oikeastaan mitään hävittävää. Elämäni on surkeaa ja tunnen ihmisten tuijotukset ja supinat. Ne nauravat r1311353Mitä teillä grillataan juhannuksena? Anna oma vinkkisi grilliherkkuihin
Kesä ja juhannus on grillailun kulta-aikaa. Mitä teillä grillataan juhannuksena? Anna oma vinkkisi grilliherkkuihin. Ka701231La Promesa sarjan ystäville iso pettymys - Yleltä lisäinfoa asiasta
La Promesa suosikkisarjan kohtalosta on tullut tietoa. Tämä ei kyllä välttämättä ilahduta sarjan faneja. Lue lisää: htt10826- 62785
- 69681
Nyt kun olen vähän huppelissa niin uskallan sanoa
Mikä minua oikein närästää... Tiedän että meillä on ollut vaikeaa mutta miten kauan sulla on ollut toinen mies vai oliko38512- 36467
- 45466
- 52442