Poliisit jälleen tappaa

Anonyymi-ap

Kenen seuraavaksi tapatte putkaan siitä teillä on kokemusta joten sen taidon osaatte ilman että jäätte kiinni ja tietenkin tämäkin että ajatte ihmisiä takaa jotka eivät pysähdy kun te käskytätte niin sitte kun ne pakenee teitä saatte syyttää niitä liikenne turvallisuuden vaarantamisesta

7

144

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Putka asiakkaita valvovat yleensä vartijat ,, niitä ei ole huolittu poliisikouluun .

• Anonyymi00003

yksittäistä poliisia ei valvo kukaan. saa tehdä mitä lystää . Luonnevikaisen on hyvä toteuttaa itseään ja omia tarpeitaan. Joukkio pitää huolen että kaveria ei jätetä. Itse tutkivat itseään ja väärenteleät kokonaiset esitutkintapöytäkirjat ja joku ylempi esimies kuitaa aivan kun olisi itse suorittanut kaiken tutkinnan. Tapauksia on ja satavarma että näyttöä riittää löytyy, nimet, ptk numerot jne.... että turhaa rikollisia tovereta puolustella

• Anonyymi00004
        Anonyymi00003 kirjoitti:

yksittäistä poliisia ei valvo kukaan. saa tehdä mitä lystää . Luonnevikaisen on hyvä toteuttaa itseään ja omia tarpeitaan. Joukkio pitää huolen että kaveria ei jätetä. Itse tutkivat itseään ja väärenteleät kokonaiset esitutkintapöytäkirjat ja joku ylempi esimies kuitaa aivan kun olisi itse suorittanut kaiken tutkinnan. Tapauksia on ja satavarma että näyttöä riittää löytyy, nimet, ptk numerot jne.... että turhaa rikollisia tovereta puolustella

Ja valtakunnansyyttäjä toimii eri intressi-ryhmien talutushihnassa, kuten tässä vakuutusyhtiön valitus -keississä, jossa kaksi syyttäjää ei nostanut syytettä ja kolmannen valtakunnan syyttäjän määräyksestä toimineen syyte hylättiin oikeudessa.

• Anonyymi00002

Poliisin tullin ja rajavartiotehtävässä olevan ajoneuvon kuljettajan ei tarvitse noudattaa
      liikennesääntöjä TLL 184 §.

• Anonyymi00005

kun oli niin no aina on jotain asianajajia, kerran asunnon omisrajan itse asentama jääkaappi, rikki, niin... oli tietokoneella kuvaavaaja mitä tapahruu kun wn ole itse paikalla ollenkaan, kun asianajani sanoi: minä menen sinne heh, ehkä parempi jos et ole paikalla, minä hoidan heh

• Anonyymi00006

Kannattaa elää ni ettei joudu putkaan.

• Anonyymi00007

Poliisi on suomen suurin rikollis järjästö....Lukekaa viimme uutisest KOUVOLAN SANOMISTA........:Ei vielä tapettu toisiaan ?????

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Silmienvääntelijä-persut pääsivät Japanissa sarjakuvaan

Torille! https://www.hs.fi/kulttuuri/art-2000011943173.html
      Maailman menoa
      175
      4961
    2. Nato kaatamassa Petterin haaveileman Tunnin junan?

Nato edellyttää pohjoisessa Jäämereltä Rovaniemelle saakka kapearaitesta suoraa rautatieväylää, joka maksaa paperirahaa,
      Maailman menoa
      18
      4336
    3. Donald Trump pääsi samalle listalle Sanna Marinin kanssa

Eli vasemmistolaisen Time-median top 100 jännäihmisten listalle. https://time.com/collections/time100-next-2021/5937699
      Maailman menoa
      9
      3087
    4. Älkää vaan sairastuko syöpään Suomessa

Tilaston mukaan Suomi, Slovakia ja Latvia lääkitsee aivan pohjamudissa syöpää. Sairastunutta hoidetaan edelleen vanhana
      Maailman menoa
      248
      2910
    5. Kyllä, maata ei halua puolustaa nimenomaan punavihreän puolen edustajat

"Esimerkiksi maanpuolustushenki on keskimääräistä alempana naisten, arvoliberaalien, heikossa taloustilanteessa olevien
      Maailman menoa
      143
      2852
    6. Sä veit mun sydämen ihan totaalisesti

Aivan totaalisesti..
      Ikävä
      52
      2491
    7. Oot se sinä

Ihan varmasti oot, tuo olemus ei valehtele 😘💓🪅 🏡 ihana 😍🙏
      Ikävä
      27