Kenen seuraavaksi tapatte putkaan siitä teillä on kokemusta joten sen taidon osaatte ilman että jäätte kiinni ja tietenkin tämäkin että ajatte ihmisiä takaa jotka eivät pysähdy kun te käskytätte niin sitte kun ne pakenee teitä saatte syyttää niitä liikenne turvallisuuden vaarantamisesta
Poliisit jälleen tappaa
7
144
Vastaukset
- Anonyymi00001
Putka asiakkaita valvovat yleensä vartijat ,, niitä ei ole huolittu poliisikouluun .
- Anonyymi00003
yksittäistä poliisia ei valvo kukaan. saa tehdä mitä lystää . Luonnevikaisen on hyvä toteuttaa itseään ja omia tarpeitaan. Joukkio pitää huolen että kaveria ei jätetä. Itse tutkivat itseään ja väärenteleät kokonaiset esitutkintapöytäkirjat ja joku ylempi esimies kuitaa aivan kun olisi itse suorittanut kaiken tutkinnan. Tapauksia on ja satavarma että näyttöä riittää löytyy, nimet, ptk numerot jne.... että turhaa rikollisia tovereta puolustella
- Anonyymi00004
Anonyymi00003 kirjoitti:
yksittäistä poliisia ei valvo kukaan. saa tehdä mitä lystää . Luonnevikaisen on hyvä toteuttaa itseään ja omia tarpeitaan. Joukkio pitää huolen että kaveria ei jätetä. Itse tutkivat itseään ja väärenteleät kokonaiset esitutkintapöytäkirjat ja joku ylempi esimies kuitaa aivan kun olisi itse suorittanut kaiken tutkinnan. Tapauksia on ja satavarma että näyttöä riittää löytyy, nimet, ptk numerot jne.... että turhaa rikollisia tovereta puolustella
Ja valtakunnansyyttäjä toimii eri intressi-ryhmien talutushihnassa, kuten tässä vakuutusyhtiön valitus -keississä, jossa kaksi syyttäjää ei nostanut syytettä ja kolmannen valtakunnan syyttäjän määräyksestä toimineen syyte hylättiin oikeudessa.
- Anonyymi00002
Poliisin tullin ja rajavartiotehtävässä olevan ajoneuvon kuljettajan ei tarvitse noudattaa
liikennesääntöjä TLL 184 §. - Anonyymi00005
kun oli niin no aina on jotain asianajajia, kerran asunnon omisrajan itse asentama jääkaappi, rikki, niin... oli tietokoneella kuvaavaaja mitä tapahruu kun wn ole itse paikalla ollenkaan, kun asianajani sanoi: minä menen sinne heh, ehkä parempi jos et ole paikalla, minä hoidan heh
- Anonyymi00006
Kannattaa elää ni ettei joudu putkaan.
- Anonyymi00007
Poliisi on suomen suurin rikollis järjästö....Lukekaa viimme uutisest KOUVOLAN SANOMISTA........:Ei vielä tapettu toisiaan ?????
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Silmienvääntelijä-persut pääsivät Japanissa sarjakuvaan
Torille! https://www.hs.fi/kulttuuri/art-2000011943173.html1754961Nato kaatamassa Petterin haaveileman Tunnin junan?
Nato edellyttää pohjoisessa Jäämereltä Rovaniemelle saakka kapearaitesta suoraa rautatieväylää, joka maksaa paperirahaa,184336Donald Trump pääsi samalle listalle Sanna Marinin kanssa
Eli vasemmistolaisen Time-median top 100 jännäihmisten listalle. https://time.com/collections/time100-next-2021/593769993087Älkää vaan sairastuko syöpään Suomessa
Tilaston mukaan Suomi, Slovakia ja Latvia lääkitsee aivan pohjamudissa syöpää. Sairastunutta hoidetaan edelleen vanhana2482910Kyllä, maata ei halua puolustaa nimenomaan punavihreän puolen edustajat
"Esimerkiksi maanpuolustushenki on keskimääräistä alempana naisten, arvoliberaalien, heikossa taloustilanteessa olevien1432852- 522491
- 271919
- 341713
- 201703
- 631677