Poliisit jälleen tappaa

Anonyymi-ap

Kenen seuraavaksi tapatte putkaan siitä teillä on kokemusta joten sen taidon osaatte ilman että jäätte kiinni ja tietenkin tämäkin että ajatte ihmisiä takaa jotka eivät pysähdy kun te käskytätte niin sitte kun ne pakenee teitä saatte syyttää niitä liikenne turvallisuuden vaarantamisesta

7

240

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Putka asiakkaita valvovat yleensä vartijat ,, niitä ei ole huolittu poliisikouluun .

• Anonyymi00003

yksittäistä poliisia ei valvo kukaan. saa tehdä mitä lystää . Luonnevikaisen on hyvä toteuttaa itseään ja omia tarpeitaan. Joukkio pitää huolen että kaveria ei jätetä. Itse tutkivat itseään ja väärenteleät kokonaiset esitutkintapöytäkirjat ja joku ylempi esimies kuitaa aivan kun olisi itse suorittanut kaiken tutkinnan. Tapauksia on ja satavarma että näyttöä riittää löytyy, nimet, ptk numerot jne.... että turhaa rikollisia tovereta puolustella

• Anonyymi00004
        Anonyymi00003 kirjoitti:

yksittäistä poliisia ei valvo kukaan. saa tehdä mitä lystää . Luonnevikaisen on hyvä toteuttaa itseään ja omia tarpeitaan. Joukkio pitää huolen että kaveria ei jätetä. Itse tutkivat itseään ja väärenteleät kokonaiset esitutkintapöytäkirjat ja joku ylempi esimies kuitaa aivan kun olisi itse suorittanut kaiken tutkinnan. Tapauksia on ja satavarma että näyttöä riittää löytyy, nimet, ptk numerot jne.... että turhaa rikollisia tovereta puolustella

Ja valtakunnansyyttäjä toimii eri intressi-ryhmien talutushihnassa, kuten tässä vakuutusyhtiön valitus -keississä, jossa kaksi syyttäjää ei nostanut syytettä ja kolmannen valtakunnan syyttäjän määräyksestä toimineen syyte hylättiin oikeudessa.

• Anonyymi00002

Poliisin tullin ja rajavartiotehtävässä olevan ajoneuvon kuljettajan ei tarvitse noudattaa
      liikennesääntöjä TLL 184 §.

• Anonyymi00005

kun oli niin no aina on jotain asianajajia, kerran asunnon omisrajan itse asentama jääkaappi, rikki, niin... oli tietokoneella kuvaavaaja mitä tapahruu kun wn ole itse paikalla ollenkaan, kun asianajani sanoi: minä menen sinne heh, ehkä parempi jos et ole paikalla, minä hoidan heh

• Anonyymi00006

Kannattaa elää ni ettei joudu putkaan.

• Anonyymi00007

Poliisi on suomen suurin rikollis järjästö....Lukekaa viimme uutisest KOUVOLAN SANOMISTA........:Ei vielä tapettu toisiaan ?????

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. No nytkö tuli lähtö Orpolle?

Pieniä oli Marinin aamupalasilakat joulukaloiksi vrt. Orpon 35 miljoonan euron kähmintä johonkin Vapaavuoren urheiluhall
      Maailman menoa
      250
      2239
    2. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

Missä meni pieleen?
      Ikävä
      192
      1684
    3. Kauhavan häiriköijistä

Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      47
      1329
    4. Haluan sinut, kuuletko minua.

Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad
      Ikävä
      50
      1035
    5. Hän on tosi

hyvännäköinen. Ei edes ryppyi oo. :D
      Ikävä
      41
      836
    6. Auto ajoi päälle?

Ja pakeni luin iltapäivälehdestä. ! Ken on kuski joka tuollee teki
      Kuusankoski
      14
      820
    7. Miksi Lapset kiusaa yöllä

Miksi Lapset kiusaa yöllä ihmisiä? Miksi vanhemmat antaa tämän tapahtua? Eikö ne huomaa ettei lapset ole kotona vai eivä
      Kauhava
      31
      790
    8. Sama ransetti taas!

Keikkui tällä kertaa Honkavaaran tien varressa muutaman sadan metrin päässä Louhenkoskelta.. Otin rekisterin ylös ja ver
      Hyrynsalmi
      23
      768
    9. Viimeinen lankafest

Käykää viimeisessä lanka festissä. Ensivuonna sitä ei enää ole. Rahat on loppu. Harmi .
      Puolanka
      25
      766
    10. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      46
      647
    Aihe