Tojotan lelutalliin iski norovirus, heheheeee. Loistavaa, vain pieni noro voi pysäyttää koko homman. Ainakin se noro on viranomaisten valvomana ohjattava kiertämään lelukeskuksen tontin.
Niskalippaisille tiedoksi, noto on puroa pienempi vesivirtaama ja se on suojeltu!
Noro siellä lirisee, Toyota!
12
273
Vastaukset
- Anonyymi00001
Kyllä porukka on sairasta. Toivottavasti Vihreät eivät pääse seuraavaan hallitukseen muuten ollaan kusessa. Ei se ratahanke tuohon kaadu.
- Anonyymi00002
Toivottavasti polttavat kukkaa se kasvattaa tukkaa ja rahapussia yeah
- Anonyymi00004
Visio tulevasta uutisesta: " Pieni noro kaatoi suuren Toyotan ja tehdas päätti viedä lelunsa Viroon"
- Anonyymi00005
Toyotan viirusilmät voisivat pysyä siellä Hokkaidon saarellaan päristelemässä.
- Anonyymi00007
Japanilaiset ovat sotarikoksista tuomittuja, myös Toyota.
- Anonyymi00008
Sen noron voi tojotan poistuttua nimetä vaikka Corollaksi, hihihi.
- Anonyymi00009
Mulla oli paha noro valu pitkin puntteja
- Anonyymi00010
Joo homma jatkuu kuten sovittu,ei täälä norot paljon paina.
- Anonyymi00011
No ei, lahkeestahan se tulee ulos.
- Anonyymi00012
Tojotan tankista vuotaa norona bensaa.
- Anonyymi00014
Miksi Jyväskylä kaupungilla on Toyota vetyautoja?
En ole missään nähnyt kilpailutusta, joten miten nuo vetyautot hiljaa ilmestyi Jyväskylälle?
Ovatkohan ne turvallisia vai lentääkö niillä ilmaan?- Anonyymi00015
Hyvin voimakas räjähdysvaara niissä on. Itse en mene sellaisen kyytiin.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persut eivät ole kertoneet euronkaan edestä säästökohteita
Mutta änkyttävät kysellä niistä muilta jatkuvasti. Vaikuttaa ettei persuilla ole kykyä omaan ajatteluun ja päätöksenteko2623218Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.741274- 661193
Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra180998- 62909
Odotettu tulos Taivalvaaran hiihtokeskuksen osalta
"MCS Finland Oy on ilmoittanut Taivalkosken kunnalle 30.4.2026, että se irtisanoo Taivalkosken kunnan ja MCS Finland Oy:47906- 48824
- 47762
- 41742
- 39708