Jos käyt täällä, niin ei ole hyväksi minun mielenterveydelle, että kuvittelen sinut tänne. Joo ja toki voin sulkea palstan ja olla kirjoittamatta ja plaaplaa. Jos oiskin niin helppoa. Olet kyllä kummallinen jos käyt täällä ja silti et halua olla irl missään tekemisissä. Tulee vähän epärehelliset vibat. Ja kun kerroit irl ettet käy täällä ja jos silti kävisit, niin onko ihan tervettä?
En halua enää kirjoitella
14
278
Vastaukset
- Anonyymi00001
Jatkan, että et välitä yhtään miten sekoitat minun päätä. Oletko itsekään ihan normaali? Ap
- Anonyymi00002
Et ole rehellinen ja avoin. En halua semmoista miestä. Ihme säätäjä olet. Ap
- Anonyymi00003
Puhut rehellisyydestä ja teet tulkintoja tämän kautta. No ehkä sekoitat ihan itse sitä terveyttä.
- Anonyymi00006
Toivon, että hänkin osaisi ottaa vastuuta tekemisistään ja siitä mitä jättää tekemättä. Eikä ollut sulle. Vaikea tehdä tulkintoja minkään muunkaan kautta, kun on linjat kiinni. Ap
- Anonyymi00009
Anonyymi00006 kirjoitti:
Toivon, että hänkin osaisi ottaa vastuuta tekemisistään ja siitä mitä jättää tekemättä. Eikä ollut sulle. Vaikea tehdä tulkintoja minkään muunkaan kautta, kun on linjat kiinni. Ap
Ehkä ongelma on aina ollut se, että teet tulkintoja ja muuttelet asioita ja itseäsi, et ole ollut oma itsesi? Loppupeleissä se ei mene läpi.
- Anonyymi00004
Jos se käykin palstalla, mutta ei sun takia. -sivu
- Anonyymi00008
No kyllä se käy minun takia, jos käy. Ap
- Anonyymi00005
Kuka sitten nuuskuttelee peppuasi jos minä lähden?
- Anonyymi00007
Mies naiselle
- Anonyymi00010
Mietis oletko sä terve et todellakaan mieti mitä olet aikaan saanu
- Anonyymi00013
Terve ihminen ei tee tuollaista mitä tietty nuorempi henkilö teki! Pelkkää ahdistusta ja pahaa oloa sai teoillaan aikaan!
- Anonyymi00011
Täällä käydään eri syistä.
- Anonyymi00012
On siinä suuri epäluottamus.
- Anonyymi00014
Sinä voit itse päättää kuvitteletko hänet viesteihin vai et. Joskus on parempi poistua palstalta. Miksi käyt täällä? Pohtiaksesi eri vaihtoehtoja? Ehkä uskallat tehdä päätökset oikeassakin elämässä. Sinun päätös.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Silmienvääntelijä-persut pääsivät Japanissa sarjakuvaan
Torille! https://www.hs.fi/kulttuuri/art-2000011943173.html1845052Nato kaatamassa Petterin haaveileman Tunnin junan?
Nato edellyttää pohjoisessa Jäämereltä Rovaniemelle saakka kapearaitesta suoraa rautatieväylää, joka maksaa paperirahaa,244453Donald Trump pääsi samalle listalle Sanna Marinin kanssa
Eli vasemmistolaisen Time-median top 100 jännäihmisten listalle. https://time.com/collections/time100-next-2021/593769993137Älkää vaan sairastuko syöpään Suomessa
Tilaston mukaan Suomi, Slovakia ja Latvia lääkitsee aivan pohjamudissa syöpää. Sairastunutta hoidetaan edelleen vanhana2573034Kyllä, maata ei halua puolustaa nimenomaan punavihreän puolen edustajat
"Esimerkiksi maanpuolustushenki on keskimääräistä alempana naisten, arvoliberaalien, heikossa taloustilanteessa olevien1432922- 522531
- 271939
- 541853
- 771814
- 221787