Facebook Kiteen puskaradiosta poimittu Kulkurin Hovin mainos:
”Jäähileasema on jälleen käynnistetty uuteen kauteen!
Kausimaksut hoidetaan kassalla, jos sinulla on edellisen kauden kulkulätkä niin ota se mukaan, saamme sen aktivoitua.
Tervetuloa!”
Harmi vain, että harva varmaan tietää missä kyseinen paikka löytyy kun ei ole mitään yhteystietoja mainoksessa? No ei huolta, voihan sitä toki kysyä jättämällä mainoksen alle kommentin! Oho, eipäs voinutkaan - mainoksen jättäjä oli estänyt kommentoinnin jostain syystä 😕
Kulkurin Hovi jäähileasema
13
473
Vastaukset
- Anonyymi00001
Onkohan kyseessä Teboil Kitee?
https://www.teboil.fi/asemat-ja-palvelut/asemat/kitee - Anonyymi00002
Jaahans, se on taas kylähullu vauhdissa. Teemana tällä kertaa Kulkurin hovi ja eiköhän tuota grilli juttuakin ilmestyne kuten aina ennenkin.
- Anonyymi00003
Mitäs hullua on jakaa ilmaista mainosta tänne?
- Anonyymi00004
Melko valppaana se sinäkin olet kun vastaat aloittajalle 15 minuuttiin. Herää väkisin epäilys, ettet vaan olisi yksi ja sama henkilö joka näitä aloituksia tekee. Ovela tapa mainostaa 🤔
- Anonyymi00005
Anonyymi00003 kirjoitti:
Mitäs hullua on jakaa ilmaista mainosta tänne?
Kannattaa lukea myös tämän aloittajan muitakin ketjuja grillistä ja Teboilista, niin näkee millaista ”mainosta” jatkuvasti jakaa ja aina samasta yrittäjästä vain valittaa.
- Anonyymi00006
Anonyymi00005 kirjoitti:
Kannattaa lukea myös tämän aloittajan muitakin ketjuja grillistä ja Teboilista, niin näkee millaista ”mainosta” jatkuvasti jakaa ja aina samasta yrittäjästä vain valittaa.
Olen kyllä lukenut, melko viattomia ja jopa koomisia kirjoituksia. Tulee vaan väkisin mieleen ajatus, että kyseessä on ihan vaan kornilla tavalla toteutettu mainos jolla kerätään mahdollisimman paljon huomiota. Eihän sitä voi suoraan täällä mainostaa, siitähän jäisi liian helposti kiinni.
- Anonyymi00007
Anonyymi00006 kirjoitti:
Olen kyllä lukenut, melko viattomia ja jopa koomisia kirjoituksia. Tulee vaan väkisin mieleen ajatus, että kyseessä on ihan vaan kornilla tavalla toteutettu mainos jolla kerätään mahdollisimman paljon huomiota. Eihän sitä voi suoraan täällä mainostaa, siitähän jäisi liian helposti kiinni.
Aloittajan oma kommentti tuossa taas, luulet olevasi ovela kettu kun vääntelet asioita.. mutta, kyllä sinun jutut tunnistaa aina..😄
- Anonyymi00008
Anonyymi00007 kirjoitti:
Aloittajan oma kommentti tuossa taas, luulet olevasi ovela kettu kun vääntelet asioita.. mutta, kyllä sinun jutut tunnistaa aina..😄
Sinä se näet jokapaikassa vilppiä, kannattaisi vähän relata
- Anonyymi00009
Tympeetä. Sama tampio vie tätä kanavaa, kuin hässiä naurussa.
Kuka viitsii lukea rillimakkaroista. Antakaa moiselle monosta !- Anonyymi00010
Väkivaltaan yllyttäminen on rikos.
- Anonyymi00011
Aina vaan näitä samoja aloituksia. Sama yrittäjä aloittajan mielessä pyörii, yksi ja ainoa ajatukset vallannut täysin. Onko se keväthuumaa vai hulluutta.
- Anonyymi00013
Molempia! 🤪
- Anonyymi00015
Oisko se hullaantunut munamartta jolle kevätvillitys iskenyt.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies
Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?591114Tumman vihreä mercedes
Mikä se on tuo kylää ympäri ajava vihreä mercedes, takakontti tärisee kuin hullu ja välillä kylän juoppojakin kuskailee,11820Miksi tällainen pelottaa ja aiheuttaa joillakin ärtymystä?
"Sitoudun ystävien ja kollegoiden kanssa puuttumaan seksistisiin vitseihin ja vähättelyyn. Sanon ääneen, kun jokin ei ol75785- 53624
Käyttäkää kumia kajaanilaisten naisten kanssa
Elkää ottako riskiä ilman kumia kun saattaa käydä niin että sinusta tuleekin isä lapselle ja elättäjä molemmille.83573Pakkomielle
Tahdon pyytää anteeksi, että olen kaivannut sinua kaikki nämä vuodet ja olet ollut minulle pakkomielle. Nyt on aika pääs45522Oletko nainen enää täällä?
En ole tunnistanut kirjoituksiasi hetkeen. Ainoastaan yhdessä neutraalissa ketjussa, missä ei ollut kyse tunteista. Hyv36504Hurmasit sitten minut
kauneudellasi nainen ja kun sait minut rakastumaan itseesi muutuit ihan porsaaksi etkä välitä vartalostasi enää yhtään.43493Tietysti olen varovainen,
ei kaikki ole pelkkää epävarmuutta. En halua sotkea mitään, enkä aiheuttaa kenellekään hankaluuksia. Ja luulen että ehkä40487Sinun kanssasi
Kahvilassa tapaaminen olisi jotakin niin outoa. Se ei olisi vain kavereiden tapaaminen, koska ei olla oltu oikeita kaver36476