Jos jotain negaa pitää keksiä. Miehelle
Olet epärehellinen ainakin
20
228
Vastaukset
- Anonyymi00001UUSI
En ole mies mutta vastaan yleisellä tasolla. Mielestäni vastakohdat usein täydentävät toisiaan. Esimerkiksi totuudentorvi ja epärehellinen voivat oppia toisiltaan tasapainoa.
- Anonyymi00003UUSI
Ai jmalauta 🤣
- Anonyymi00012UUSI
Paitsi et epärehellinen voi olla heti irtisanottavissa ilman irtisanomisaikaa, jolloin epärehellinen joutuu etsimään kumppaneita taas. No onhan hän voinut sitä ennen ”hankkia rahaa rehellisin keinoin”, mutta luonteesta johtuen rahat hupenevat niin nopeasti et tulee kiire hankkia uusia ystäviä ja hyödyttäviä ihmisiä, käyttämällä parhaita avujaan.
- Anonyymi00002UUSI
Eikö ne kaikki, tavalla tai toisella. Rehellisyyden ja avoimuudenkin taustalla vähintään itsekkyys!
- Anonyymi00010UUSI
No ei ole. Rehellisyys ja avoimuus edellyttää epäitsekkyyttä ja joustamista omista tarpeista. Eivät kaikki ole niin itsekkäitä.
- Anonyymi00011UUSI
Anonyymi00010 kirjoitti:
No ei ole. Rehellisyys ja avoimuus edellyttää epäitsekkyyttä ja joustamista omista tarpeista. Eivät kaikki ole niin itsekkäitä.
🤔 Näinkö on kaikkien kohdalla ja aina? Ei ole!
Ei voi olla samaa aikaan epäitsekäs ja toiseen suuntaan itsekäs, ellei kyse ole lapsista, eläimistä tai muuten apua tarvitsevista. Ja valita kutsua itseään epäitsekkääksi. - Anonyymi00014UUSI
Juuri väärä asenne. Sanotaan jotain tuollaista, joka ei pidä paikkansa. Pahimmillaan sallitaan itselle huonoja tapoja kun muka muutkin tekevät. Henkistä selkärangattomuutta ja laiskaa mielen toimintaa.
- Anonyymi00017UUSI
Anonyymi00011 kirjoitti:
🤔 Näinkö on kaikkien kohdalla ja aina? Ei ole!
Ei voi olla samaa aikaan epäitsekäs ja toiseen suuntaan itsekäs, ellei kyse ole lapsista, eläimistä tai muuten apua tarvitsevista. Ja valita kutsua itseään epäitsekkääksi.Inhimillisyyttä on nimenomaan olla epäitsekäs kaikkia elämässään olevia kohtaan. Se antaa mallia muillekin.
- Anonyymi00019UUSI
Anonyymi00017 kirjoitti:
Inhimillisyyttä on nimenomaan olla epäitsekäs kaikkia elämässään olevia kohtaan. Se antaa mallia muillekin.
Kyllä, mutta jos on epäitsekäs jotain kohtaan, niin että se on jotain toista kohtaan Itsekästä, niin onko ihminen itsekäs vai epäitsekäs. Jos valitsee vaikka auttaa jotakuta, kun joku toinenkin tarvitsee, eikö silloin tee valinnan kahden tarvitsijan välillä ja valinnan mukana, se ei enää olekaan puhdasta epäitsekkyyttä 😉 silloin oma tahto ja itsekkyys ohjaa päätökseen.
- Anonyymi00006UUSI
Rehellinen olen
- Anonyymi00007UUSI
Kyllä se on toisin pöin ja olet sairaan mustis mulla ei ainakaan enää ole tunteita
- Anonyymi00008UUSI
En oo ap, mut tuli taas mieleen, että paljokoha pskaa se revohka on musta yhelle keksiny... -sivu
- Anonyymi00009UUSI
Kuvittelet vain. En vain vietä vapaa- aikaa hölmöläisten kanssa. Enkä ole epärehelliseksi tai muuksikaan väittänyt täällä enkä muualla. Korkeintaan naureskelen koko soidintanssille, mutta siihenkin kyllästyy. Mikä minä olen estämään kypsää lempeä. Antaa mennä, jos teillä paremmin se kuuluisa taso kohtaa.
- Anonyymi00018UUSI
Anonyymi00009 kirjoitti:
Kuvittelet vain. En vain vietä vapaa- aikaa hölmöläisten kanssa. Enkä ole epärehelliseksi tai muuksikaan väittänyt täällä enkä muualla. Korkeintaan naureskelen koko soidintanssille, mutta siihenkin kyllästyy. Mikä minä olen estämään kypsää lempeä. Antaa mennä, jos teillä paremmin se kuuluisa taso kohtaa.
Minä en harrasta lempeä minkään ikäisen kanssa ja siksi etsin samoin ajattelevaa vanhaa miestä ystäväksi!
- Anonyymi00013UUSI
Duuduu sulle vaan.....
https://m.youtube.com/watch?v=N8nUX0RW6es - Anonyymi00015UUSI
Minä ainakin tunnustaisin naiselle ihan joka asian, ja kuuntelisin kiltisti jos hänellä olisi minusta pahaa sanottavaa.
- Anonyymi00020UUSI
Kenelle kaikista naisistasi?
- Anonyymi00021UUSI
Anonyymi00020 kirjoitti:
Kenelle kaikista naisistasi?
Ei minulla ole ketään. Olen yksinäinen. Kertoisin yhdelle naiselle kaikki asiani. Muille ne ei kuulu.
- Anonyymi00016UUSI
Olen rehellisellä keinottelulla vaurastunut.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kansalla on oikeus tietää miksi persut pettävät
Koko kulunut hallituskausi on kysytty persuilta, minkä vuoksi he ovat pettäneet käytännössä jokaisen vaalilupauksen, ain2429236Venäjän armeijan evp-upseeri: Armeija surkeassa tilassa, jonka läpäisee kaiken kattava
valehtelu. Venäläiset alkaneet pohtia julkisesti maan todellisia tappioita. Z-bloggari ja 3. luokan kapteeni (evp.) Mak1513392Kunnissa - siis myös kaupungeissa - viihtyvät ovat kommunisteja
Nehän ovat osa yhteiskunnan tuottamia instansseja, joista on vain haittaa veronmaksajille ja yrittäjlle, kuten ollaan ve42775- 1742324
Kansalla on oikeus tietää mikä on SDP:n talousohjelma jolla maan talous
saadaan nousuun? Miksi puolue piilottelee sitä, vai eikö sitä ole? Tähän asti olemme vaan saaneet kuulla hallituksen ha1041889Ammattiliitto 900 euroa/vuosi - Työttömyyskassa 72 euroa/vuosi
Ammattiliitosta eroamalla voi säästää jopa 800 euroa vuodessa. Mitä enemmän tienaat, sitä enemmän maksat liitolle. Esim1871855Miten voit olla niin tyhmä
että et tajunnut että sua vedätettiin? Tietäisitpä miten hyvät naurut on saatu. Naiselle1821745- 1391381
SDP todellisuudessa pahin pettäjä koskaan - se syyllistyi valtiopetokseen 1918
kun aloittivat kapinan maan laillista valtiojärjestystä vastaan. Punaiset saivat tukea Neuvosto-Venäjän bolsevikeilta,601367Iski taas katumus kun en jutellut sun kanssa
Silloin kun halusit. Mutta en enää voi sille mitään, en saa muutettua sitä hetkeä..1261238