Eikö voitais harrastaa edes seksiä
Haluan sua
25
402
Vastaukset
- Anonyymi00001UUSI
Kaivatun kanssa ainoastaan.
- Anonyymi00002UUSI
Mitä tää nainen vonkaa koko aika
- Anonyymi00004UUSI
Olen mies
- Anonyymi00003UUSI
Kuka vaan kelpaa?
- Anonyymi00005UUSI
Missäs se sinun toinen puoliskosi/ kumppanisi on, kysy siltä kun kuitenkin olet hänen kanssaan yhdessä. Nuo jutut tiedetään, jotkut haluaa jotain uutta virikettä ja virkistystä salaa kumppaniltaan.
- Anonyymi00008UUSI
Miten sen ottaa jos muutama vuosi ollut
- Anonyymi00015UUSI
Sellaisia salasuhteilijoita en arvosta ollenkaan!
- Anonyymi00006UUSI
No se itse asiassa onnistuisi, muuta ei voi luvata.
- Anonyymi00007UUSI
Voidaan. Naiselta ❤️
- Anonyymi00009UUSI
Saisko sillä pois tämän aivosumun? Luulen, että auttaisi.
- Anonyymi00010UUSI
Seksi tarvis mieheltä pituutta ...
Asennot ei toimi kun oon pitkänä väärän kokoinen lyhyempien miesten kanssa
Itseä kun ei viehätä vain kädestä pitely touhu tai muu seksitön meno!!!
Ja silmää ei viehätä lyhyempi mies!
Tuntuu oudolle jo ajatuksenakin..
Ja ihmiset naurairas meille kun
Näkisivät yhdessä!!!
Minä poistuin
Ihmisen jota rakastin läheltä
Säätäkeseni kummankin aivan karmealla kokemukselta...
Todellisuus olis ollu julmaa ja karua kohdata!
Nyt kumpikin saa pitää edes haaveensa
Ja kulkea uuden onnen luokse!!!!
Pitkä nainen - Anonyymi00011UUSI
Oot vuoden verran myöhässä 😉
- Anonyymi00013UUSI
Mitä? Eikö kelpaa
- Anonyymi00014UUSI
Anonyymi00013 kirjoitti:
Mitä? Eikö kelpaa
Ei kelpaa. Vaatii vähän muutakin, kun tuon.
- Anonyymi00012UUSI
Ei. En tunne seksuaalista vetoa sinuun.
- Anonyymi00016UUSI
Aloittaja on mies, niin kuin kertoi.
- Anonyymi00019UUSI
Anonyymi00016 kirjoitti:
Aloittaja on mies, niin kuin kertoi.
Niin, enkä minä tunne häneen vetoa. Kuten kerroin! Miksi pitää änkeä joka väliin kun et tajua mistä puhutaan.
- Anonyymi00017UUSI
Se on ainoa juttu, mihin voisin suostua. Mutta meidän pitäisi ensin tutustua ja viettää aikaa yhdessä. Että tietäisin, haluanko varmasti.
Naiselta - Anonyymi00018UUSI
Mitä luulit hyötyväsi seksin harrastamisesta luulitko olevasi niin unohtumaton että saat toisesta kerralla riippuvaisen
- Anonyymi00022UUSI
Anna hyvä ihminen toisten harrastaa, jos haluavat.
- Anonyymi00024UUSI
Anonyymi00022 kirjoitti:
Tähän vastaan kuten aiemminkin, ettei seksin harrastaminen ole minulle enää mahdollista!!
- Anonyymi00026UUSI
Anonyymi00022 kirjoitti:
Kuka sitä on kieltäny eikö saa edes kysyä vai kuuluuko tapoihisi muutenkin ymmärtää kaikki tahallasi väärin
- Anonyymi00023UUSI
Kyllä ja kaikkiin reikiin sitten.
- Anonyymi00027UUSI
En taida enää haluta eded seksiä sun kanssa kun et osaa kuin pelleillä
- Anonyymi00028UUSI
Täältä palstalta ihmiset voi vastailla mielensä mukaan, ja keksiä ihan täysin höpövastauksiakin. Kaipaatko niitä vai oikeaa tietoa?
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kansalla on oikeus tietää miksi persut pettävät
Koko kulunut hallituskausi on kysytty persuilta, minkä vuoksi he ovat pettäneet käytännössä jokaisen vaalilupauksen, ain3159681Kunnissa - siis myös kaupungeissa - viihtyvät ovat kommunisteja
Nehän ovat osa yhteiskunnan tuottamia instansseja, joista on vain haittaa veronmaksajille ja yrittäjlle, kuten ollaan ve112892Ammattiliitto 900 euroa/vuosi - Työttömyyskassa 72 euroa/vuosi
Ammattiliitosta eroamalla voi säästää jopa 800 euroa vuodessa. Mitä enemmän tienaat, sitä enemmän maksat liitolle. Esim2762219Kansalla on oikeus tietää mikä on SDP:n talousohjelma jolla maan talous
saadaan nousuun? Miksi puolue piilottelee sitä, vai eikö sitä ole? Tähän asti olemme vaan saaneet kuulla hallituksen ha1212052SDP todellisuudessa pahin pettäjä koskaan - se syyllistyi valtiopetokseen 1918
kun aloittivat kapinan maan laillista valtiojärjestystä vastaan. Punaiset saivat tukea Neuvosto-Venäjän bolsevikeilta,911598- 1441497
Iski taas katumus kun en jutellut sun kanssa
Silloin kun halusit. Mutta en enää voi sille mitään, en saa muutettua sitä hetkeä..1341477Järkevä ehdotus: reilun 8 miljardin euron veronkorotukset
Nykyinen hallitus on päästänyt valtion tulopuolen rappeutumaan, vaikka varallisuutta on Suomessa enemmän kuin koskaan. U321234Miksi vasemmisto ei vastusta ulkomaisen halpatyövoiman maahantuontia
joka heikentää suomalaisten duunarien työmarkkina-asemaa ja rasittaa Suomen julkista taloutta? Vasemmistolla ideologin491211Kyriake=Kirkko
Kirkko, Kyriake Kirkko-sana tulee kreikankielen sanasta Kyriake=Herran omat, Kristuksen omaksi kastettujen suuri joukko931036