No joo. Eipä sille mitään voi. Vaikka menisin töihin, niin olisin kyllä silti aina vain se mt-potilas.
Luulin, että pidät minusta
26
284
Vastaukset
- Anonyymi00001UUSI
Eli turha mitään statuksen nostamista yrittää, kun ei se sairaus minusta pois lähde. Ap jatkaa
- Anonyymi00002UUSI
Et sinä mikään potilas ole. Kovia kokenut vaan. Älä tee asioita toisen vuoksi, vaan sen vuoksi mitä itse haluat.
- Anonyymi00003UUSI
Ei ole voimavaroja tehdä mitään kummempaa muutosta ja muutenkin haluaisin kelvata sellaisena kuin olen. Ap
- Anonyymi00005UUSI
Anonyymi00003 kirjoitti:
Ei ole voimavaroja tehdä mitään kummempaa muutosta ja muutenkin haluaisin kelvata sellaisena kuin olen. Ap
Luota siihen että kelpaat sellaisena kuin olet, se lisää itsevarmuuttasi ja on hyvä asia!
- Anonyymi00006UUSI
Sivusta tulen huutelemaan, kun juuri noin se on! Minun terapeuttini sanoi, etten ole hullu vaan erittäin traumatisoitunut. Mutta ei kai sekään mikään hieno meriitti ole 😂
Muuten, lääkärit saavat kyllä äkkiä diagnooseja aikaiseksi, jos olet heidän kanssaan tekemisissä. Kyseiselle terapeutille pääsy hieman viivästyi. Olivat laittaneet minulle sellaisen diagnoosin, mikä esti terapiaan pääsyn. Se minun psykologi siellä ei ymmärtänyt mistä se diagnoosi oli tullut. Sitten hän hoksasi että hän oli itse teettänyt minulle jotain rastia ruutuun tehtäviä, mistä oli sitten se diagnoosi tehty. Jotain yritti vielä puolustautua ja sitten se dg otettiin sieltä pois. Pääsin sinne terapiaan ja kävin siellä pari vuotta. Että ei heihin ja heidän ammattitaitoonsa voi varsinaisesti voi luottaa. - Anonyymi00018UUSI
Onpa teitillä sedällä ylimielinen ja alentuva sävy tätä toisen sedän filmausta kohtaan. Värittynyttä sekä patologista tekstiä. Mikä luulet oikein olevasi? Naiselta Tee
- Anonyymi00020UUSI
Anonyymi00005 kirjoitti:
Luota siihen että kelpaat sellaisena kuin olet, se lisää itsevarmuuttasi ja on hyvä asia!
Entä kas-te-lu-kan-nu voi-ko kas-tel-la kuk-kua?
- Anonyymi00004UUSI
Mistäpä kukaan uudessa työpaikassa tietäisi menneisyydestäsi elle joku pahantahtoisesti juoruaisi seuraavaan paikkaan? Ei kukaan valitse sairastua, olipa syy mikä tahansa, mutta ei kenenkään tarvitse tulla lisärangaistuksi sairastumisestaan.
- Anonyymi00007UUSI
Kyllä sä löydät itsellesi sopivan. Tulee vastaan, kun vähiten odotat.
- Anonyymi00008UUSI
Ihan kuin työssäolo tekisi kenestäkään persoonana mielenkiintoista. Jos ihminen on esim. luova, hänellä voi olla enemmän annettavaa ja elämäntaidon ja kauneuden oivalluksia kun tavanomaisella työläisellä ts. persoonana ja ihmisenä mielenkiintoisempi.
- Anonyymi00025UUSI
EI työ itsessään tee kenenkään persoonasta mielenkiintoista, mutta kyllä työ ja palkka tuovat ihmisen elämään todennäköisesti enemmän sosiaalisuutta, merkityksellisyyttä ja tasapainoa sekä vaihtoehtoja. Työ ja luovuus eivät sulje toisiaan pois ja parastahan on, jos saa työssään käyttää luovuuttaan - oli kyse sitten ideoinnista, kehittämisestä tai perinteisesti luovina nähtävista töistä.
- Anonyymi00009UUSI
Lääkäri, saa paljon enemmän palkkaa, olemalla luova ja keksimällä, vuodesta toiseen vikaa jota ei ole, & mutta, jos lääkäri näkee oikeasti aggressiivisen ja väkivaltaisen potilaan & lääkäri lähtee karkuun & kaikkien rahojen kanssa, N,
- Anonyymi00021UUSI
That’s the hope, mate
- Anonyymi00010UUSI
Entä jos pidänkin susta? Ja just sellaisena kun oot.
- Anonyymi00011UUSI
Myöhäistä.
- Anonyymi00012UUSI
Anonyymi00011 kirjoitti:
Myöhäistä.
Ihan kuin vaan sitten, vttuako sitte kitiset tollasia.
Miten voit sanoa ees olevan jo myöhästä? - Anonyymi00016UUSI
Anonyymi00012 kirjoitti:
Miten voit sanoa ees olevan jo myöhästä?koska haluan samaa kuin se toinen ja haluan huomioo.
- Anonyymi00017UUSI
Anonyymi00016 kirjoitti:
koska haluan samaa kuin se toinen ja haluan huomioo.
Oletko ihan varma palstaseppo että haluat sitä huomioo? Tulet sitä saamaan kyllä
- Anonyymi00022UUSI
Anonyymi00012 kirjoitti:
Miten voit sanoa ees olevan jo myöhästä?Onko siulla heppu okkei, kaikki ihsn okkei, okkei? Sivusta naiselta
- Anonyymi00013UUSI
Ei se mitään haittaa. Paitsi että itsetuhoisuutta en katsele enkä välttämättä maanisuutta, mikäli siihen tulee kylkeen viina tai opiaatit. Psykoosijaksot menettelee ja keskivaikea masennus.
- Anonyymi00024UUSI
Voi viddujen kevät apukko
- Anonyymi00014UUSI
Niinhän se on mitä sitten jos hän on tuota mieltä sinusta niin muuta ajattelua niin että hän ei ole oikea ihminen sinun elämääsi ihminen joka sinut elämäänsä haluaa osaa hyväksyä sinut sellaisena kuin oletkin ja odotat toisen rakastavan sinua se tuskin on mahdollista ennen kuin hän sinut tuntee jotta tietää haluaako edes olla kanssasi ensivaikutelman kanssa on hyvä muistaa että tilanteesta johtuen usein saattavat esittää muuta kuin mitä ovat (uskallat julkisesti olla omaitsesi niin ihmiset katsovat kieroon) se kertoo ihmisestä paljon kuinka tämä kohtelee lapsiaan tai vanhempiaan/vanhempaansa (lapsi saattaa vihata toista vanhempaansa jostain syystä) se kuinka lapsi käyttäytyy ympäristössä jossa voi olla omaitsensä poikkeaa paljonkin ympäristöstä jossa kokee tarvetta olla muuta tai enemmän kuin mitä on
- Anonyymi00019UUSI
Mut kuule jamppa- joissain se herättää hoivavietim. T naiselta buu monet
- Anonyymi00023UUSI
Palstaäijän tapauksessa tuskin. Siinä saattais jopa oma äitee säikähtää kun tulee kotiin ja kyseinen jammusetä kekkaloi niissä täälläkin mainitsemissaan vaipoissa. Terveeltä kuulostaa, taitaa olla jäävuoren huippu.
- Anonyymi00026UUSI
En minäkään yväksy itseäni tämän hetkisessä tilanteessa, mutta en tosiaankaan huolisi heitä jotka eivät ole hyväksyneet minua tällaisena kuin nyt olen. Kuulostaa ristiriitaiselta, mutta itseasiassa se on varsin selkeää. Eli, jos kelpaisin heille, jotka ovat nyt kohdelleet kuin roskaa silloin, kun olen hoikempi tai syön säännölllisemmin tai lenkkeilen enemmän niin ei se heidän aiempi käytöksensä ole mihinkään kuitenkaan unohtunut.
Klassikko tilanne, kun entinen lihavuudesta kiusannut flirttailee laihtumisen jälkeen ja ehdottaa treffejä? Vaikea arvata suostuuko treffikutsuun. - Anonyymi00027UUSI
Voi lohduttautua sillä, että ei kukaan tänä päivänä vain "mene töihin". Mt-potilas, joka on ollut pitkään työttömänä ei varmasti saa töitä, koska tarjolla on tuoreissa työurissa olleita työttömiä, joilla ei ole mt-ongelmia.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kansalla on oikeus tietää miksi persut pettävät
Koko kulunut hallituskausi on kysytty persuilta, minkä vuoksi he ovat pettäneet käytännössä jokaisen vaalilupauksen, ain2729443Kunnissa - siis myös kaupungeissa - viihtyvät ovat kommunisteja
Nehän ovat osa yhteiskunnan tuottamia instansseja, joista on vain haittaa veronmaksajille ja yrittäjlle, kuten ollaan ve52821Ammattiliitto 900 euroa/vuosi - Työttömyyskassa 72 euroa/vuosi
Ammattiliitosta eroamalla voi säästää jopa 800 euroa vuodessa. Mitä enemmän tienaat, sitä enemmän maksat liitolle. Esim2522063Kansalla on oikeus tietää mikä on SDP:n talousohjelma jolla maan talous
saadaan nousuun? Miksi puolue piilottelee sitä, vai eikö sitä ole? Tähän asti olemme vaan saaneet kuulla hallituksen ha1061965SDP todellisuudessa pahin pettäjä koskaan - se syyllistyi valtiopetokseen 1918
kun aloittivat kapinan maan laillista valtiojärjestystä vastaan. Punaiset saivat tukea Neuvosto-Venäjän bolsevikeilta,751466- 1441457
Iski taas katumus kun en jutellut sun kanssa
Silloin kun halusit. Mutta en enää voi sille mitään, en saa muutettua sitä hetkeä..1331398Kyriake=Kirkko
Kirkko, Kyriake Kirkko-sana tulee kreikankielen sanasta Kyriake=Herran omat, Kristuksen omaksi kastettujen suuri joukko931016- 71941
- 40848