teit minulle joskus sellaisen jutun, mihin aniharva pystyy…se on aikalailla maailman kokoinen sydämessä. Myöhemminkin olen nähnyt miten erityinen olet.❤️
🌛✨
Kiitos olet rakas
13
489
Vastaukset
- Anonyymi00001
Kiitos sinulle. Sehän olet sinä joka olet erityinen, kun näet toisissa ihmisissä jotain kaunista ja otat sen omaan sydämeesi käyttöön. <3
- Anonyymi00002
❤️❤️❤️. Naiselta
- Anonyymi00003
Annatko vähän vinkkiä, mikä oli se juttu?
- Anonyymi00004
Toivottavasti kerrot sen hänelle!
- Anonyymi00005
Maailman kokoinen sydämessä kertoo sen että kaikki tiet vie Roomaan tai ongelmilta ja suruilta vältyt helposti.
- Anonyymi00006UUSI
Avasin sinulle oven kun menimme rappukäytävään?
- Anonyymi00007UUSI
Mailman Ihanin Mies on tehny nii jo monta kertaa ♥️
- Anonyymi00010UUSI
Maailman kaunein nainen, ei sekään ole hassumpaa ❤️
- Anonyymi00008UUSI
Ajattelen et sinulla saattaa olla osuutesi siihen, mutta onhan se ollut ihan järisyttävä muutos ja en oikein osaa siihen vielä suhtautua. Ihan vaatimatonkin ihminen voisi sanoa; ei tuollaista voi edes tapahtua. Kuitenkin haluaisin sitä henkilökohtaista rakkautta ja läheisyyttä vaikka tiedän totisesti että minua rakastetaan ❤️
- Anonyymi00009UUSI
Niin se on rakas ja rakkaat ihmiset. Hyvän tekeminen ei voi johtaa muuhun kuin enemmän ja enemmän hyvään ja kaikkia ihmisiä hyödyttäviin asioihin. Ihminen tarvitsee niin paljon lisää rakkautta, iloa, myönteistä energiaa, kaikkia positiivista elämäänsä, yleensä uutisetkin ovat jotain ihmisten huonoimmista puolista ja kovasta maailmasta, missä sydämmien lämpö ja rakkaus ei pääse yhtään vaikuttamaan meidän mielentilaan, positiivisesta välittämisestä ja energiasta. Hyvän tekeminen ja antaminen ei ole koskaan keneltäkään pois, vaan se on nimenomaan toisille antamista, elämän suurin lahja.
- Anonyymi00011UUSI
Joopa joo mua sä et enää millään sanoilla pysty kääntämään mulla on jo muut kuviot mihin sä et enää kuulu millään tavalla
- Anonyymi00012UUSI
Ei kauheen ihmeellisiä kuvioita kai ole kun täällä viihtyy 😂
- Anonyymi00013UUSI
Mies rakas ❤️❤️❤️
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kunnissa - siis myös kaupungeissa - viihtyvät ovat kommunisteja
Nehän ovat osa yhteiskunnan tuottamia instansseja, joista on vain haittaa veronmaksajille ja yrittäjlle, kuten ollaan ve173000Järkevä ehdotus: reilun 8 miljardin euron veronkorotukset
Nykyinen hallitus on päästänyt valtion tulopuolen rappeutumaan, vaikka varallisuutta on Suomessa enemmän kuin koskaan. U481995Iski taas katumus kun en jutellut sun kanssa
Silloin kun halusit. Mutta en enää voi sille mitään, en saa muutettua sitä hetkeä..1781848SDP todellisuudessa pahin pettäjä koskaan - se syyllistyi valtiopetokseen 1918
kun aloittivat kapinan maan laillista valtiojärjestystä vastaan. Punaiset saivat tukea Neuvosto-Venäjän bolsevikeilta,1031784Miksi vasemmisto ei vastusta ulkomaisen halpatyövoiman maahantuontia
joka heikentää suomalaisten duunarien työmarkkina-asemaa ja rasittaa Suomen julkista taloutta? Vasemmistolla ideologin821483- 711026
Miksi kaikki avioeronneet miehet eivät kunnioita naisia?
Niin. Miksi avioeronneet miehet kohtelevat huonosti naisia, jotka lähestyvät heitä? Tämä on kokemuksen rintaääntä. Tämä200988Martina Aitolehti murtui Erikoisjoukoissa Matias Petäistön käsittelyssä - Tästä oli kyse
Yksi Erikoisjoukot-kauden julkkiskisaajista on yrittäjä ja hyvinvointivalmentaja Martina Aitolehti. Aitolehti on pärjän11958- 59860
- 18854