että uskonko enää meihin
En tiedä
15
226
Vastaukset
- Anonyymi00001UUSI
Minä lakkasin juuri uskomasta. Ehkä tunsit sen.
- Anonyymi00003UUSI
Minäkin lakkasin. Sivusta
- Anonyymi00004UUSI
Anonyymi00003 kirjoitti:
Minäkin lakkasin. Sivusta
Minä lakkasin varpaankynnet.
- Anonyymi00002UUSI
Minä uskon Jumalaan.
- Anonyymi00005UUSI
Eipä taida olla uskon asia jos ei teistä kumpikin panosta suhteeseenne ei se sitä ole
- Anonyymi00006UUSI
Parisuhdemessuilla: "Panosta suhteeseen. " "Mutta hei, niinhän se meilläkin meni" sanoi Irma Heimolle (Fingerpori)
- Anonyymi00007UUSI
Kannattaa olla uskomatta, niin on kaikkein parhain. On vain nyt avattava ovi uusille tuttavuuksille, joka ottaa tunteeni vastaan.
Seuraava elämä voi olla toisenlainen tai sitten ei. Parempaa kevättä ja jatkoa! ☀️- Anonyymi00009UUSI
Kiitos samoin sinulle ja toivon todella, että löydät uusia mukavia tuttavuuksia!
- Anonyymi00008UUSI
Se on uskottava tai itket ja uskot 😂😉
- Anonyymi00011UUSI
Välillä taas nauran ja uskon 🙄 Aivan ihme settiä.
- Anonyymi00012UUSI
Anonyymi00011 kirjoitti:
Välillä taas nauran ja uskon 🙄 Aivan ihme settiä.
Tietysti. Aina pitää tehdä just eri tavalla, kun mitä mä haluun 😣
- Anonyymi00015UUSI
Anonyymi00012 kirjoitti:
Tietysti. Aina pitää tehdä just eri tavalla, kun mitä mä haluun 😣
Ups, sori 😭
- Anonyymi00010UUSI
Mulla ainakin jo tunteet menny suhun et tule muuttumaan yhtä paskasti käyttäydyt mua kohtaan
- Anonyymi00013UUSI
Jeesus tulee kohta.
- Anonyymi00014UUSI
Vai niin. Uusi päivä, uudet ketjuspämmäykset taas...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kansalla on oikeus tietää miksi persut pettävät
Koko kulunut hallituskausi on kysytty persuilta, minkä vuoksi he ovat pettäneet käytännössä jokaisen vaalilupauksen, ain2729443Kunnissa - siis myös kaupungeissa - viihtyvät ovat kommunisteja
Nehän ovat osa yhteiskunnan tuottamia instansseja, joista on vain haittaa veronmaksajille ja yrittäjlle, kuten ollaan ve52821Ammattiliitto 900 euroa/vuosi - Työttömyyskassa 72 euroa/vuosi
Ammattiliitosta eroamalla voi säästää jopa 800 euroa vuodessa. Mitä enemmän tienaat, sitä enemmän maksat liitolle. Esim2522063Kansalla on oikeus tietää mikä on SDP:n talousohjelma jolla maan talous
saadaan nousuun? Miksi puolue piilottelee sitä, vai eikö sitä ole? Tähän asti olemme vaan saaneet kuulla hallituksen ha1061965SDP todellisuudessa pahin pettäjä koskaan - se syyllistyi valtiopetokseen 1918
kun aloittivat kapinan maan laillista valtiojärjestystä vastaan. Punaiset saivat tukea Neuvosto-Venäjän bolsevikeilta,751466- 1441457
Iski taas katumus kun en jutellut sun kanssa
Silloin kun halusit. Mutta en enää voi sille mitään, en saa muutettua sitä hetkeä..1331398Kyriake=Kirkko
Kirkko, Kyriake Kirkko-sana tulee kreikankielen sanasta Kyriake=Herran omat, Kristuksen omaksi kastettujen suuri joukko931016- 71941
- 40848