Minusta on ihanaa kun rakastat

Anonyymi-ap

Se tuntuu hyvältä sydämessä. 🥹❤️

10

237

1Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Samoin

• Anonyymi00002

Voiko toisen tunteen tuntea? Vai onko se vain heijastusta omista tunteista?

• Anonyymi00003

No ei varmaan voi tuntea, vaikka olisikin mukava niin ajatella. Tai mistäpä sen voi varmaksi sanoa? ❤️

• Anonyymi00004
        Anonyymi00003 kirjoitti:

No ei varmaan voi tuntea, vaikka olisikin mukava niin ajatella. Tai mistäpä sen voi varmaksi sanoa? ❤️

Maailmassa on paljon enemmän, mitä on näkyvillä. Tai mitä ihmisten annetaan nähdä. Kyllä telepatia on ihan totta, joidenkin välillä.

• Anonyymi00005
        Anonyymi00004 kirjoitti:

Maailmassa on paljon enemmän, mitä on näkyvillä. Tai mitä ihmisten annetaan nähdä. Kyllä telepatia on ihan totta, joidenkin välillä.

Olen itsekin tutkinut energiaan liittyviä asioita ja uskon pienellä varauksella kaikkiin niihin juttuihin. Siis tottakai ne on mahdollisia. Se vaan pelottaa, että on kaikkea mitä ei voi nähdä.

• Anonyymi00006
        Anonyymi00004 kirjoitti:

Olen itsekin tutkinut energiaan liittyviä asioita ja uskon pienellä varauksella kaikkiin niihin juttuihin. Siis tottakai ne on mahdollisia. Se vaan pelottaa, että on kaikkea mitä ei voi nähdä.

• Anonyymi00006
        Anonyymi00005 kirjoitti:

Ei näkymätöntä maailmaa tarvitse pelätä. Siellä ne sinunkin suojelusenkelit ovat seuraamassa, että selviät polullasi. Kompuroit välillä, mutta auttavat jaloillesi takaisin.

• Anonyymi00009

Kuka ketä mä välitän monestakin en sillai rakasta kuin lapsiani heitä en varmasti voi menettää kuin itse mokaamalla

• Anonyymi00011

Juuri noin minäkin ajattelen, omat lapset ovat elämäni tärkeimmät ihmiset!

• Anonyymi00010

oot mun koti

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Silmienvääntelijä-persut pääsivät Japanissa sarjakuvaan

Torille! https://www.hs.fi/kulttuuri/art-2000011943173.html
      Maailman menoa
      175
      4961
    2. Nato kaatamassa Petterin haaveileman Tunnin junan?

Nato edellyttää pohjoisessa Jäämereltä Rovaniemelle saakka kapearaitesta suoraa rautatieväylää, joka maksaa paperirahaa,
      Maailman menoa
      18
      4336
    3. Donald Trump pääsi samalle listalle Sanna Marinin kanssa

Eli vasemmistolaisen Time-median top 100 jännäihmisten listalle. https://time.com/collections/time100-next-2021/5937699
      Maailman menoa
      9
      3087
    4. Älkää vaan sairastuko syöpään Suomessa

Tilaston mukaan Suomi, Slovakia ja Latvia lääkitsee aivan pohjamudissa syöpää. Sairastunutta hoidetaan edelleen vanhana
      Maailman menoa
      248
      2910
    5. Kyllä, maata ei halua puolustaa nimenomaan punavihreän puolen edustajat

"Esimerkiksi maanpuolustushenki on keskimääräistä alempana naisten, arvoliberaalien, heikossa taloustilanteessa olevien
      Maailman menoa
      143
      2852
    6. Sä veit mun sydämen ihan totaalisesti

Aivan totaalisesti..
      Ikävä
      52
      2491
    7. Oot se sinä

Ihan varmasti oot, tuo olemus ei valehtele 😘💓🪅 🏡 ihana 😍🙏
      Ikävä
      27