Välissä.

Anonyymi-ap

Oletko päästänyt jonkun ihmisen sinun ja kaivattusi väliin?
Miksi?

98

560

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001
      UUSI

Koska se rakastaa sitä

• Anonyymi00003
        UUSI

Kuka ja ketä?

• Anonyymi00006
        UUSI

On kaivattu ja joku päästää rakastamansa (toisen) ihmisen siihen väliin vai päästää tämän jonkun siihen väliin joka rakastaa häntä?

• Anonyymi00010
        UUSI
        Anonyymi00006 kirjoitti:

On kaivattu ja joku päästää rakastamansa (toisen) ihmisen siihen väliin vai päästää tämän jonkun siihen väliin joka rakastaa häntä?

Luin uudelleen ja vieläkin hitaammin mutta en pysynyt perässä. Juoksen kiinni, joskus.

• Anonyymi00077
        UUSI
        Anonyymi00010 kirjoitti:

Luin uudelleen ja vieläkin hitaammin mutta en pysynyt perässä. Juoksen kiinni, joskus.

Muotoilen uudestaan:
        Väliin tullut rakastaa vai kaivattu rakastaa väliin tullutta?

• Anonyymi00002
      UUSI

Jos kaivattu antaa toisen tulla siihen väliin niin sillä ei ole mitään merkitystä mitä ajattelen päästämisistä sun muista.

Kaivatun omia valintoja.

• Anonyymi00004
        UUSI

Et vastannut kysymykseen, oletko sinä!

• Anonyymi00005
        UUSI
        Anonyymi00004 kirjoitti:

Et vastannut kysymykseen, oletko sinä!

No laitapa tunnisteita jos haluat tietää.

• Anonyymi00008
        UUSI
        Anonyymi00005 kirjoitti:

No laitapa tunnisteita jos haluat tietää.

En kysy tätä pelkästään hänen takia, vaan myös oppiakseni ja ymmärtääkseni.
        Sinä et kuitenkaan ole hän ja tiedän sen vastaustavastasi.
        Sinä vastasit kaivattusi puolesta, et omasta puolestasi, niin kuin oli tarkoitus.

• Anonyymi00007
      UUSI

En tietenkään. Omituinen kysymys. Kun kahdesta aikuisesta on kyse, ei silloin "päästetä" ketään tai "olla päästämättä" vaan molemmat tekevät oman valintansa siitä kuka on sydämessä ykkönen.

• Anonyymi00009
        UUSI

No näinhän sen pitäisikin olla ja siksi kysynkin.

• Anonyymi00013
        UUSI
        Anonyymi00009 kirjoitti:

No näinhän sen pitäisikin olla ja siksi kysynkin.

Haluat, että ihmiset, joilla on epäterveet suhteet läheisiinsä tulevat julistamaan niistä ikäväpalstalla?

• Anonyymi00014
        UUSI
        Anonyymi00013 kirjoitti:

Haluat, että ihmiset, joilla on epäterveet suhteet läheisiinsä tulevat julistamaan niistä ikäväpalstalla?

Pitäisiköhän sun vaan poistua?

• Anonyymi00022
        UUSI
        Anonyymi00014 kirjoitti:

Pitäisiköhän sun vaan poistua?

Niin, eihän tuota tosiaan tarvi erikseen tehdä. Palsta on täynnä emotionaalisia tynkiä.

• Anonyymi00026
        UUSI
        Anonyymi00022 kirjoitti:

Niin, eihän tuota tosiaan tarvi erikseen tehdä. Palsta on täynnä emotionaalisia tynkiä.

Taidat itse olla hieman emotionaalisesti tynkä.

• Anonyymi00063
        UUSI
        Anonyymi00026 kirjoitti:

Taidat itse olla hieman emotionaalisesti tynkä.

Mää ainaki oon niin jäykkä ettet tiiäkkää

• Anonyymi00064
        UUSI
        Anonyymi00063 kirjoitti:

Gnah gnah farm animal

• Anonyymi00066
        UUSI
        Anonyymi00063 kirjoitti:

Jäykkä on eri asia kuin emotionaalisesti tynkä 😉

• Anonyymi00011
      UUSI

Yhden ystävän toiminta aika kyseenalaista, vaikka olen hänet torjunut siinä mielessä. Vähän mietityttänyt, että mikä homma kyseessä.

• Anonyymi00012
        UUSI

Oletko nainen vai mies?

• Anonyymi00016
        UUSI

Oletko miettinyt, että ruokitko omalla toiminnallasi hänen toimintaansa?

• Anonyymi00027
        UUSI
        Anonyymi00016 kirjoitti:

Lisäksi, eihän torjunta poista tunteita.

• Anonyymi00033
        UUSI

Tiesitkö, että mies tietää yleensä heti, onko nainen sellainen kenen kanssa voisi olla muuta ja nainen kehittää tunteet ajan saatossa!

• Anonyymi00058
        UUSI
        Anonyymi00033 kirjoitti:

Tiesitkö, että mies tietää yleensä heti, onko nainen sellainen kenen kanssa voisi olla muuta ja nainen kehittää tunteet ajan saatossa!

Jaha, okei emt. Mistä sellainen vois johtua- oisko esim jännien piirteiden varalta mist meit naisii aina varoitellaan ettei oo oma vika sitten taas kato. Jos ahristaa nii 100 prossaa ansaittua

• Anonyymi00059
        UUSI
        Anonyymi00016 kirjoitti:

Sulla se tämä nettikipuilu jatkuu, tyyppi

• Anonyymi00060
        UUSI
        Anonyymi00012 kirjoitti:

Oletko nainen vai mies?

Oletko taas vähän maanisella tuulella, kuoma?

• Anonyymi00061
        UUSI
        Anonyymi00027 kirjoitti:

Lisäksi, eihän torjunta poista tunteita.

Nyt on parempi olla hiljaa ja olen

• Anonyymi00067
        UUSI
        Anonyymi00061 kirjoitti:

Mikäs tässä nyt kolahti?

• Anonyymi00070
        UUSI
        Anonyymi00061 kirjoitti:

Eli kyse ei ollut tunteista vaan pelkästä seksistä. Kauheen vaikea sanoa vai?

• Anonyymi00072
        UUSI
        Anonyymi00033 kirjoitti:

No ei varmasti tiedä muuta kuin sen ketä voisi panna ykskään mies mulle tulee väittämään muuta sanon ihan suoraan päin naamaa että valehtelet tutustuminen toiseen sekin on päivittäistä työtä siihen asti kunnes toinen ei enään muuksi muutu jos ei siihen ole valmis on parempi pysyä sinkkuna (kuinka monta eri puolta esimerkiksi ihmisessä voi olla) kuinka hyvin esittää milloin missäkin seurassa kysymyksenä kuinka moni uskaltaa olla omaitsensä seurassa kuin seurassa en tiedä montaa siitä johdannaisena kysymyksenä kuinka onnistui tapa kasvatus kotona mitä ovat käytöstavat ne eivät ole persoona jos ihmisiä tuntee tunnistaa jo heti heidän puheistaan millaisia ovat esim jos mies puhuu pimpistä suurella todennäköisyydellä pitää pikkutytöistä se on eriasia mitä lasten kuullen puhutaan toiset on häveliäitä ettei lapsi puhu hävyttömiä kaupungilla tai muualla saattaisi vanhempi joutua nolostumaan ja sanonta siitä puhe mistä puute pitää aika hyvin paikkansa miksi koska puute on mielen päällä kokoajan

• Anonyymi00096
        UUSI
        Anonyymi00016 kirjoitti:

En ruoki. Olen suoraan torjunut kasvotusten ja ollut tekemisissä ihan asiallisesti.

• Anonyymi00014
      UUSI

Ei se mun asia ole mitä muut tekee. Ainoa mikä harmittaa on harhauttaminen, ja se että huomaatkin toisen valehdelleen aina.

• Anonyymi00017
        UUSI

Harhauttaminen tai että antaa ymmärtää muuta kuin mitä sitten oikeasti haluaa on aika vmäistä

• Anonyymi00018
        UUSI
        Anonyymi00017 kirjoitti:

Harhauttaminen tai että antaa ymmärtää muuta kuin mitä sitten oikeasti haluaa on aika vmäistä

On se. Tämä on ainoa mikä oikeasti harmittaa suuresti. Välit tulee olemaan kuitenkin ammattimaiset.

• Anonyymi00020
        UUSI

Sellaista se palstarakkaus on.
        Kannattaa puhua kasvotusten.

• Anonyymi00023
        UUSI
        Anonyymi00020 kirjoitti:

Sellaista se palstarakkaus on.
        Kannattaa puhua kasvotusten.

Vaikka sinun rakkaus olisi palstalla, se ei tarkoita että kaikkien muidenkin olisi.

• Anonyymi00043
        UUSI
        Anonyymi00023 kirjoitti:

Vaikka sinun rakkaus olisi palstalla, se ei tarkoita että kaikkien muidenkin olisi.

Suuremmalla syyllä kannattaa puhua kasvotusten.
        Eikä hautoa palstalla.
        🤦

• Anonyymi00050
        UUSI
        Anonyymi00043 kirjoitti:

Suuremmalla syyllä kannattaa puhua kasvotusten.
        Eikä hautoa palstalla.
        🤦

Puhuminen on hänen, jos jonkun käsissä. Syitä tässä enempää avaamatta.

• Anonyymi00057
        UUSI
        Anonyymi00023 kirjoitti:

Ei hyvää päivää teitä kumpaaki tepatoijaa

• Anonyymi00080
        UUSI
        Anonyymi00057 kirjoitti:

Ei hyvää päivää teitä kumpaaki tepatoijaa

Tunnetko ylemmyyttä viljellessäsi sivistyssanoja?

• Anonyymi00098
        UUSI
        Anonyymi00050 kirjoitti:

Puhuminen on hänen, jos jonkun käsissä. Syitä tässä enempää avaamatta.

Niin on ja tiedän sen. Pelkään että ne kaikki katseet on vain harhaa ja siten nolaan itseni.

• Anonyymi00019
      UUSI

Olihan se aika traumatisoivaa kun ystäväksi tekeytynyt nainen etsi käsiinsä rakastamani miehen, opetteli minun maneerit, harrastukset, kiinnostuksen kohteet ja lopulta vietteli hänet. En tiedä miten ”päästänyt väliin” olisi voitu estää kun selän takana kieroilivat. En nähnyt mitään syytä tapella sellaisesta miehestä joten alattelin, että menkööt mutta ei hän lähtenut. Vieläkin hän on halunnut pysyä elämässäni. Edelleenkään en pidä kiinni enkä tiedä mikä heidän kuvio nykyään on. Olen kuitenkin vakuuttunut siitä, että ansaitsen lojaalin ja tasapainoisen elämänkumppanin joten en suhtaudu mieheen enää kuten ennen.

• Anonyymi00021
        UUSI

Aika erikoinen kuvio kyllä. Sinun ystävä siis ja mies kenestä olit kiinnostunut vai olitko jo suhteessa tämän miehen kanssa?

• Anonyymi00024
        UUSI

Minulla aivan sama tilanne. Mutta meillä kaikilla taitaakin olla sama mies😛

• Anonyymi00025
        UUSI
        Anonyymi00024 kirjoitti:

Tuossahan oli kyse ystävänaisesta, joka "vei" ystävänsä "miehen".
        Eiköhän näitä löydy maailman sivu.

• Anonyymi00028
        UUSI
        Anonyymi00021 kirjoitti:

Aika erikoinen kuvio kyllä. Sinun ystävä siis ja mies kenestä olit kiinnostunut vai olitko jo suhteessa tämän miehen kanssa?

Olimme tapailleet miehen kanssa jo jonkin aikaa. Tunteiden osoituksia oli ollut jo pidempään ja kanssakäyminen oli myös fyysistä. Mies ilmaisi hyvin selvästi haluavansa katsoa miten minun kanssa juttu etenee ja sanoi toivovansa, että edetään hitaasti. Selvää oli, että nyt keskitymme vain toisiimme. Mies on minulle vieläkin kertonut ettei ole kokenut tälläistä yhteyttä koskaan kenenkään muun kanssa. ”Ystävätär” ei tuntenut miestä ja kuuli hänestä minulta kun kerroin rakastuneeni siihen mieheen.
        Normaali empatiakykyinen ihminen ymmärtäisi olla menemättä toisten väliin kun tilanne on jo tuo saatikka esitä ystävää. Lojaali mies ei myöskään häärää useamman naisen kanssa heidän seläntakana enää siinä tilanteessa ja selväähän se on, että jos niin tekee niin luultavasti tulee aina hääräämään seläntakana. Häärätköön siis missä häärää.

• Anonyymi00029
        UUSI
        Anonyymi00025 kirjoitti:

Niin tässähän ei kysytty onko maailmassa epäluotettavia ja itsekkeskeisiä ihmisiä vaan että onko noin tehty. Taidat haluta oikeuttaa tuota käytöstä yleistämällä. Se on traumatisoivaa ja siksi se ei ole hyväksyttävää riippumatta yleisyydestä.

• Anonyymi00030
        UUSI
        Anonyymi00028 kirjoitti:

Olimme tapailleet miehen kanssa jo jonkin aikaa. Tunteiden osoituksia oli ollut jo pidempään ja kanssakäyminen oli myös fyysistä. Mies ilmaisi hyvin selvästi haluavansa katsoa miten minun kanssa juttu etenee ja sanoi toivovansa, että edetään hitaasti. Selvää oli, että nyt keskitymme vain toisiimme. Mies on minulle vieläkin kertonut ettei ole kokenut tälläistä yhteyttä koskaan kenenkään muun kanssa. ”Ystävätär” ei tuntenut miestä ja kuuli hänestä minulta kun kerroin rakastuneeni siihen mieheen.
        Normaali empatiakykyinen ihminen ymmärtäisi olla menemättä toisten väliin kun tilanne on jo tuo saatikka esitä ystävää. Lojaali mies ei myöskään häärää useamman naisen kanssa heidän seläntakana enää siinä tilanteessa ja selväähän se on, että jos niin tekee niin luultavasti tulee aina hääräämään seläntakana. Häärätköön siis missä häärää.

Onpa ikävää, mutta ei mitenkään tavatonta.

• Anonyymi00032
        UUSI
        Anonyymi00029 kirjoitti:

Niin tässähän ei kysytty onko maailmassa epäluotettavia ja itsekkeskeisiä ihmisiä vaan että onko noin tehty. Taidat haluta oikeuttaa tuota käytöstä yleistämällä. Se on traumatisoivaa ja siksi se ei ole hyväksyttävää riippumatta yleisyydestä.

Sanoinko jo sulle, että mene pois!

• Anonyymi00035
        UUSI
        Anonyymi00024 kirjoitti:

Sitä en tiedä kuinka monta on nyt kuviossa ja millä tavalla, mutta minä olen miehen kertoman mukaan ainoa 😅
        Olisihan se kiinnostavaa tietää mitä tämä kyseinen sankari on kullekkin sepustanut. Oletko sinä se hänen lapsen äiti, se tarjoilija, ”ystävä” vai joku muu?
        Tiesittekö muuten että olemme jo pitkään yrittäneet lasta.
        Mies voisi vähän kertoa onko mikä suunnitelma haaremin suhteen? Minä en oikein ole haaremi-ihmisiä.

9:55 kirjoittanut

• Anonyymi00037
        UUSI
        Anonyymi00035 kirjoitti:

Sitä en tiedä kuinka monta on nyt kuviossa ja millä tavalla, mutta minä olen miehen kertoman mukaan ainoa 😅
        Olisihan se kiinnostavaa tietää mitä tämä kyseinen sankari on kullekkin sepustanut. Oletko sinä se hänen lapsen äiti, se tarjoilija, ”ystävä” vai joku muu?
        Mies voisi vähän kertoa onko mikä suunnitelma haaremin suhteen? Minä en oikein ole haaremi-ihmisiä.

En varmasti ole kukaan noista. Ei tullut henkistä, eikä fyysistä suhdetta juuri siksi, kun siinä häärää muut.

• Anonyymi00039
        UUSI
        Anonyymi00032 kirjoitti:

Sanoinko jo sulle, että mene pois!

En ole tietoinen että olisit sellaista sanonut ja missä?Mistä minun pitäisi mennä pois? Palstaltako? Tulit itse kommentoimaan kirjoitustani joten hieman epäloogista. Ehkä sanot noin kun et kestä kohdata omia tekojasi kuka sitten oletkaan…”ystävä” ilmeisesti.

• Anonyymi00047
        UUSI
        Anonyymi00039 kirjoitti:

En ole tietoinen että olisit sellaista sanonut ja missä?Mistä minun pitäisi mennä pois? Palstaltako? Tulit itse kommentoimaan kirjoitustani joten hieman epäloogista. Ehkä sanot noin kun et kestä kohdata omia tekojasi kuka sitten oletkaan…”ystävä” ilmeisesti.

No en vttu ole, sinun enkä kenenkään muunkaan ystävä. Ehkä sun pitäisi tehdä Mustasukkaisuus-ja palstaharhallesi jotain, kun jo toisen kerran syytät minua jostain kokemastasi.

• Anonyymi00048
        UUSI
        Anonyymi00037 kirjoitti:

En varmasti ole kukaan noista. Ei tullut henkistä, eikä fyysistä suhdetta juuri siksi, kun siinä häärää muut.

Ja ihan vaan jutellakin ois jäbä kiva vai

• Anonyymi00051
        UUSI
        Anonyymi00035 kirjoitti:

” Oletko sinä se hänen lapsen äiti, se tarjoilija, ”ystävä” vai joku muu?” Juu en oo gubbe mikkään näistä öhö hö

• Anonyymi00052
        UUSI
        Anonyymi00028 kirjoitti:

Niin että hää oli palstaäijä niitä kaidalta polulta lankeavia

• Anonyymi00053
        UUSI
        Anonyymi00025 kirjoitti:

Some are friendly enough to pick up the trash left behind even not that close girlfiend🤭

• Anonyymi00054
        UUSI
        Anonyymi00048 kirjoitti:

Ja ihan vaan jutellakin ois jäbä kiva vai

Mikä sua vaivaa... Eiku älä kerro, mä arvaan. Sulla ei päässä liiku yhtään mitään 😂

• Anonyymi00056
        UUSI
        Anonyymi00021 kirjoitti:

Sää jotenki aina sahaat tän trolliäijän kanssa tavalla tai toisella tällä akselilla. Voimia

• Anonyymi00074
        UUSI

Eikö olisi ollu helpompaa heittää moinen niska pers otteella ulos jos ei muuten tajua lähteä olenko kylmä mielestäni näissä asioissa en mietippä kuinka sä lopulta olet kun moisen kanssa elät

• Anonyymi00075
        UUSI
        Anonyymi00074 kirjoitti:

Eikö olisi ollu helpompaa heittää moinen niska pers otteella ulos jos ei muuten tajua lähteä olenko kylmä mielestäni näissä asioissa en mietippä kuinka sä lopulta olet kun moisen kanssa elät

Kuinka kylmä sä jäi tuo kylmä välistä näköjään

• Anonyymi00078
        UUSI
        Anonyymi00054 kirjoitti:

Mikä sua vaivaa... Eiku älä kerro, mä arvaan. Sulla ei päässä liiku yhtään mitään 😂

Poimit sitten just sen sivusta tulijan kommentin joten varmaan itsestäsi puhut.

• Anonyymi00081
        UUSI
        Anonyymi00037 kirjoitti:

Olet sitten välttynyt aika monelta surulta

• Anonyymi00031
      UUSI

Ei mitään hajua. Paitsi sen tai ne, jotka ovat siinä välissä aina olleet.
      Naiselta

• Anonyymi00034
        UUSI

Aina olleet eli ennen sinun kiinnostusta si?

• Anonyymi00036
        UUSI
        Anonyymi00034 kirjoitti:

Minulla ennen, hänellä myöhemmin.

• Anonyymi00046
        UUSI
        Anonyymi00034 kirjoitti:

Olleet järjissään, enääN eivät ole

• Anonyymi00055
        UUSI
        Anonyymi00046 kirjoitti:

Olleet järjissään, enääN eivät ole

Siitä minä en tiedä mitään. Toisten järjissään olosta.

• Anonyymi00038
      UUSI

Olisiko kyseessä se kuuluisa wingmani joka muuttuu iha iskariotiks?

• Anonyymi00040
        UUSI

Liittymättä mihinkään sinänsä mut jokku tosiaan juonis hopeasian ja toivos tai olettais että se riittää ainaki kertalaakiin

• Anonyymi00041
        UUSI

Niin, sitähän me emme tiedä.

• Anonyymi00042
        UUSI
        Anonyymi00040 kirjoitti:

Liittymättä mihinkään sinänsä mut jokku tosiaan juonis hopeasian ja toivos tai olettais että se riittää ainaki kertalaakiin

Kaikki mitä lauon on yleisellä tasolla totta. Ahistaako se?

• Anonyymi00044
        UUSI
        Anonyymi00042 kirjoitti:

Don’t shoot the messenger

• Anonyymi00076
        UUSI
        Anonyymi00042 kirjoitti:

Laukojat (kunhan jotai sanovat jonnekin jollekin ennen pitkää joku älähtää kun osu ja uppos) eli totuudesta eivät tiedä yhtään mitään sun kaltaset

• Anonyymi00079
        UUSI
        Anonyymi00044 kirjoitti:

Don’t shoot the messenger

Niih, puhutaanko täällä taas minusta? Puoliläpällä heitto tähän sivusta. T.totuudentorvi ps.selkään vähän sattuu. Väsyttää vähän poistaa puukkoja selästä hehheh

• Anonyymi00045
      UUSI

En.

• Anonyymi00049
      UUSI

En tietenkään.

• Anonyymi00062
      UUSI

En päästänyt ...miesc päästi !!!!
      Naiselta.

• Anonyymi00065
        UUSI

Sulta jäi kaksi huutomerkkiä tänne... Ole hyvä!!

• Anonyymi00068
      UUSI

Samaa kysellään, taitaa joku kysellä kynsiensä toimivuutta.?

• Anonyymi00071
        UUSI

Missä kysellään samaa?

• Anonyymi00083
        UUSI
        Anonyymi00071 kirjoitti:

Missä kysellään samaa?

Tällä ikäväpalstalla.

• Anonyymi00069
      UUSI

Jos siihen väliin on joku päässy ei kyse ole siitä ettäkö minä olisin päästäny en ole ketään kieltäny yrittämästä miksi en mä tarvitse elämässäni ihmistä joka on ihan kenenkä tahansa vietävissä mä en ole mielestäni paras missään jos parasta etsii niin en mä tuolloin ole edes vaihtoehto tarkoittaa mitä kenelle mitäkin mä olen elämässäni pyrkiny tekemään niin hyvän suorituksen kuin vain omalla osaamisellani osaan hyvä muistaa oma elämä on ensimmäisen lapsen syntymän jälkeen lapsia varten eli toisin sanoen oma elämä on silloin eletty kaikki se mitä sen jälkeen tekee osaa jopa välittävä vanhempi laittaa lapsen edelleen vanhemmalta väeltä opittuna joskus kauan si töitä tehdään ensisijaisesti siksi että on lapsilla ruoka suoja ja vaatteet kaikki yli sen on extraa onko mikä siis elämän kannalta välttämättömyys on mua silti joku kehdannu joskus jopa haukkua itsekkääksi poitsu varoo vielä enemmän satuttamasta ketään kuin mitä isänsä johtuu siitä että hän on herkkä mutta reagoi tunteella se saattaa olla ongelma jos hänet saa suuttumaan äidinpuolelta perittynä ei periydy isältä jostain syystä vaikka siskoni herkkä onkin ja on ikäistään ainakin hieman vahvempi en tie kuinka vahva ei ole isälleen suuttunu niin ettäkö kaikkia voimiaan edes käyttäisi siitä jännä ihminen kun suuttuu niin ei ole välttämättä itsensä hallittavissa edes enään pitkällinen prosessi opetella hallitsemaan vihansa onnekseni mä olen joutunu opettelemaan sen jo pienestä jos sitä keski-ikäsenä vasta alkaa opettelemaan sitä tuskin kerkeää enään oppia edes

• Anonyymi00073
      UUSI

Välillä joskus käynyt mutta heivatuiksi on havaittu nekin. Jostain.

• Anonyymi00082
        UUSI

Minä olen ainakin hyvä heivaamaa tai pitämään siellä missä kuuluu tai osoittamaan mihin elämässäni kuuluvat😉

• Anonyymi00085
      UUSI

Suotakoon heillekin sohvalla oleminen.

• Anonyymi00086
        UUSI

Kenelle heille ja kenen sohvalla ja miksi?

• Anonyymi00087
      UUSI

Jos meillä olisi (vielä) jokin yhteinen työ- tai opiskelupaikka, kukaan ei pääsisi siihen väliin söheltämään. Mutta sellainen joka ei veisi, vaan toisi rahaa, kummallekin. Silloin olisi perusteltua viettää aikaa yhdessä.

• Anonyymi00088
      UUSI

🧍‍♂️🧌🧍🏼‍♀️

• Anonyymi00089
        UUSI

Lenkkeilkää vaan rauhassa.

• Anonyymi00091
        UUSI
        Anonyymi00089 kirjoitti:

Lenkkeilkää vaan rauhassa.

Sivu

• Anonyymi00093
        UUSI
        Anonyymi00091 kirjoitti:

Sivu

Etu

• Anonyymi00090
      UUSI

Taitaa olla jo jonkunlainen nettisensaatio. Ei kiinnosta, enkä enää halua.

• Anonyymi00092
        UUSI

😂 Nyt on kyllä yritystä.

• Anonyymi00094
        UUSI
        Anonyymi00092 kirjoitti:

😂 Nyt on kyllä yritystä.

En edes yritä, mä vaan olen.

• Anonyymi00095
      UUSI

No mitä on selvinnyt arvon hönöilijät? Helpommalla kun voi tuntea itsensä pskantärkeäksi, ihan ilman että täytyy kehittää tällainen spektaakkeli vain ja ainoastaan omien melko sairaiden fantasioiden takia. Joo, olette riittäviä jokainen.

Ikävä kyllä en ole lähdössä mihinkään. Palstaäijä taasen...

• Anonyymi00097
      UUSI

Näköjään. Ei hän pääse enää mihinkään yksin ilman emäntäänsä.

• Anonyymi00099
      UUSI

Jos noin tapahtuu, niin varmaan itse luulee ensin menevänsä joidenkin muiden väliin ja sen tähden perääntyy, kun ei tiedä kaivatun tilannetta. Kertoo vastuullisesta ihmisestä. Voimia!

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kansalla on oikeus tietää miksi persut pettävät

Koko kulunut hallituskausi on kysytty persuilta, minkä vuoksi he ovat pettäneet käytännössä jokaisen vaalilupauksen, ain
      Maailman menoa
      309
      9650
    2. Kunnissa - siis myös kaupungeissa - viihtyvät ovat kommunisteja

Nehän ovat osa yhteiskunnan tuottamia instansseja, joista on vain haittaa veronmaksajille ja yrittäjlle, kuten ollaan ve
      Kommunismi
      9
      2878
    3. Ammattiliitto 900 euroa/vuosi - Työttömyyskassa 72 euroa/vuosi

Ammattiliitosta eroamalla voi säästää jopa 800 euroa vuodessa. Mitä enemmän tienaat, sitä enemmän maksat liitolle. Esim
      Maailman menoa
      267
      2181
    4. Kansalla on oikeus tietää mikä on SDP:n talousohjelma jolla maan talous

saadaan nousuun? Miksi puolue piilottelee sitä, vai eikö sitä ole? Tähän asti olemme vaan saaneet kuulla hallituksen ha
      Maailman menoa
      114
      2030
    5. SDP todellisuudessa pahin pettäjä koskaan - se syyllistyi valtiopetokseen 1918

kun aloittivat kapinan maan laillista valtiojärjestystä vastaan. Punaiset saivat tukea Neuvosto-Venäjän bolsevikeilta,
      Maailman menoa
      89
      1579
    6. Missä vaiheessa

Päätit irl luovuttaa minun suhteeni?
      Ikävä
      144
      1487
    7. Iski taas katumus kun en jutellut sun kanssa

Silloin kun halusit. Mutta en enää voi sille mitään, en saa muutettua sitä hetkeä..
      Ikävä
      133
      1458
    8. Järkevä ehdotus: reilun 8 miljardin euron veronkorotukset

Nykyinen hallitus on päästänyt valtion tulopuolen rappeutumaan, vaikka varallisuutta on Suomessa enemmän kuin koskaan. U
      Maailman menoa
      32
      1224
    9. Miksi vasemmisto ei vastusta ulkomaisen halpatyövoiman maahantuontia

joka heikentää suomalaisten duunarien työmarkkina-asemaa ja rasittaa Suomen julkista taloutta? Vasemmistolla ideologin
      Maailman menoa
      45
      1184
    10. Kyriake=Kirkko

Kirkko, Kyriake Kirkko-sana tulee kreikankielen sanasta Kyriake=Herran omat, Kristuksen omaksi kastettujen suuri joukko
      Kaste
      93
      1036
    Aihe