Unessani istuin pöydän äärellä kahden naisen kanssa. Toinen oli mukava tuttuni koulusta ja toinen nainen, jota tapailin vähän aikaa sitten, myös koululta. Mukava tuttu huomautti minulle, että mehiläinen pistää minua. Sieppasin otuksen pois oikeasta kyynärtaipeestani ja nykäisin piikin kädestäni pois. Se ei ollut ehtinyt pistää kunnolla.
En muista enää, mitä puhuimme tai tapahtui tuossa pöydässä. Heräsin taas hirveän kiukustuneena. Olisin halunnut, että uni jatkuu, joten varmaankin sen toisen tytön kanssa olisi tapahtunut jotakin.
mehiläisen pisto
Villeus76
1
662
Vastaukset
Mehiläisen pisto on muistututus siitä piikistä lihassa, jonka tämä toinen tyttö (jota joskus tapailit)sinulle aiheutti. Ampiaisen pisto on kiukustuttava tunne, jonka liittyy tähän. Tämä toinen mukava tyttö kuvaa sitä, että olet jo mukavasti pääsemässä vanhan yli:)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Alahan tulla paikkaamaan tekojas
Ja lopeta se piilossa oleminen. Olet vastuussa mun haavoista. Vien asian eteenpäin jos ei ala kuulumaan.315376- 363711
Onko kenellekään muulle käynyt niin
Että menetti tilaisuutensa? Kaivattu oli kuin tarjottimella, osoitti kiinnostusta vahvasti, silmät ja olemus täynnä rakk1833273- 112525
- 292112
- 122047
- 1631876
- 1051352
- 141338
- 1371154