Siitä tunteesta että susta ”kilpaillaan”?
Nautitko mies
37
274
Vastaukset
- Anonyymi00001UUSI
Kilpailu on lähtökohtaisesti perseestä joka saralla. Ärsyttää kun ihmiskuntaa kasvatetaan siihen ajatusmalliin jo lapsesta asti. Urheilun näyttäminen uutisten yhteydessä lisää vielä tätä ajattelumallia. Sen energian mitä käytetään kilpailuun ja vastakkainasetteluun, voisi käyttää yhteistyöhön ja tiimipelaamiseen. Varmasti saataisi enemmän aikaa kun sillä että kaikki kilpailee keskenään ja haluaa olla ykkönen. Kukaan ei ole ykkönen, ollaan täällä yhdessä.
Ja varsinkin ihmissuhteessa. Niissä nyt ei ainakaan mitään kilpailua pitäisi olla. Kaikille riittää omansa. Ongelma on ne tyypit jotka ovat sellaisia että tulevat kaikkien kanssa toimeen, ja sitten kairaavat kaikki naiset tai miehet läpi. Yksi kaikille.- Anonyymi00002UUSI
Sivusta vastaan. Yhteistyö ja tiiminä pelaaminen vaatii avoimuutta, Halua puhaltaa yhteen hiileen, epäitsekkyyttä ja luottamusta. Salailu ja omaan pussiin pelaaminen sillon kun pitäisi toimia tiiminä aiheuttaa vain massiivisia ongelmia.
- Anonyymi00004UUSI
Anonyymi00002 kirjoitti:
Sivusta vastaan. Yhteistyö ja tiiminä pelaaminen vaatii avoimuutta, Halua puhaltaa yhteen hiileen, epäitsekkyyttä ja luottamusta. Salailu ja omaan pussiin pelaaminen sillon kun pitäisi toimia tiiminä aiheuttaa vain massiivisia ongelmia.
Juuri näin. Tosin avoimuus aiheuttaa sen, että perseenreiät näkee heikot kohdat ja yrittää jatkuvasti hyökätä niitä kohtaan, mutta toisaalta jos on tarpeeksi avoin, niin ei niitä heikkoja kohtia oikein jää kun on rehellisesti sitä mitä on.
- Anonyymi00007UUSI
Anonyymi00002 kirjoitti:
Parisuhde tai rakkaus ei ole tiimipelaamista kuin niiden kahden kesken!
- Anonyymi00003UUSI
Itse kokisin sen aika stressaavana? Varsinkin, jos vielä tuntisi molemmat jollain tasolla. Ehkä puhuminen voisi auttaa tilannetta? Jos oikein alkais stressaamaan sillä, en kaipaisi tällaisia huolia itselleni? Onneksi minulla ei ole tällaista vaaraa edes olemassa.
- Anonyymi00005UUSI
Tää AI on aika rasittava, jatkuvaa kyselyä toinen toistaan ärsyttävmmillä aiheilla. Palsta pysyköön boikotissa.
- Anonyymi00006UUSI
Ei musta kilpailla 🤣
- Anonyymi00013UUSI
Älä nuolaise ennenkuin tipahtaa.
- Anonyymi00008UUSI
En yhtään.
- Anonyymi00009UUSI
Lopeta höpötys heti.
- Anonyymi00010UUSI
Eihän kyse ole välttämättä siitä, että mies hakisi koko ajan lisää naisia "kilpailuun", vaan naiset voivat ihan omatoimisesti kiinnostua miehestä ja tavallaan mies on syyllinen tilanteeseen lähinnä olemassa olollaan. Uskon miehen haluavan nimenomaan sellaista, jossa yksi nainen ilmaisisi selvästi haluavan jotain miehen kanssa tosielämässä. Pitäähän ymmärtää myös se, että jos kiinnostuneita naisia on enemmän kuin yksi, silloin on vaikeampi tietää kuka oikeasti on kiinnostunut kun näennäisesti jollain tasolla kiinnostuneita tai muuten vain hetken kiinnostuneita voi olla vaikka kuinka paljon.
- Anonyymi00011UUSI
Juuri näin, napakymppi. Osasit kiteyttää asian hyvin.
- Anonyymi00012UUSI
Sama se on naisella. Ne kiinnostuneet, joista ei itse kiinnostu, pidetään kaukana ja muutkin, jotta tilanne pysyy selkeänä kaikille osapuolille. Silloin jätetään tilaa myös sille oikealle ja tunteelle, joka kasvaa. Pitää pystyä viestimään oikein, mitä haluaa. Kyllähän parveilua ja kilpailua saa aikaiseksi, jos jättää mahdollisuuden ilmaan. Itse vetäydyn, jos niin tapahtuu.
- Anonyymi00014UUSI
Anonyymi00012 kirjoitti:
Sama se on naisella. Ne kiinnostuneet, joista ei itse kiinnostu, pidetään kaukana ja muutkin, jotta tilanne pysyy selkeänä kaikille osapuolille. Silloin jätetään tilaa myös sille oikealle ja tunteelle, joka kasvaa. Pitää pystyä viestimään oikein, mitä haluaa. Kyllähän parveilua ja kilpailua saa aikaiseksi, jos jättää mahdollisuuden ilmaan. Itse vetäydyn, jos niin tapahtuu.
Tämä ei ole niin mustavalkoista. Kyllä sitä voi ystävä olla niidenkin kanssa kenen kanssa mitään romanssia ei tule. Ehkä tärkeätä on vaan tehdä pelisäännöt selväksi. Ei ihmisiä välttämättä tarvitse työntää pois. Onhan sekin aika perseestä jos ei voi pitää yhtään ystävää toisen sukupuolen edustajista.
- Anonyymi00015UUSI
Niin, ei se "kilpailun" kohdekaan välttämättä oloaan imarrelluksi tunne. Ounastelen, että naiset eivät huomioi miehen puolesta tätä näkemystä ollenkaan. Ajattelevat vain, että siinä mies tykkää kerätä jonkin sortin haaremia. Yllätys, mutta kaikki miehet eivät suhtaudu niin.
- Anonyymi00016UUSI
Anonyymi00014 kirjoitti:
Tämä ei ole niin mustavalkoista. Kyllä sitä voi ystävä olla niidenkin kanssa kenen kanssa mitään romanssia ei tule. Ehkä tärkeätä on vaan tehdä pelisäännöt selväksi. Ei ihmisiä välttämättä tarvitse työntää pois. Onhan sekin aika perseestä jos ei voi pitää yhtään ystävää toisen sukupuolen edustajista.
Kyse on määrästä ja laadusta, eikä siinä tapahdu lipsahduksia.
- Anonyymi00018UUSI
Anonyymi00015 kirjoitti:
Niin, ei se "kilpailun" kohdekaan välttämättä oloaan imarrelluksi tunne. Ounastelen, että naiset eivät huomioi miehen puolesta tätä näkemystä ollenkaan. Ajattelevat vain, että siinä mies tykkää kerätä jonkin sortin haaremia. Yllätys, mutta kaikki miehet eivät suhtaudu niin.
Tämä! Ja sitten yleensä tämän päälle on vielä ongelma nimeltä mustasukkaisuus miehen puolelta, alussa kun tutustuu pariskuntiin. Kyllä se hälvenee aina kun oppivat tuntemaan että kyseessä ei ole mikään vilunkimies, mutta ensireaktio on aina sama.
- Anonyymi00022UUSI
Anonyymi00015 kirjoitti:
Ei pidä sekoittaa sitä, jos saa hyvällä maulla sopivasti ja ystävällisesti vaikka kehuja, niin se harvemmin ketään ahdistaa. Se ei ole sama, kuin parveilu tai iholle tunkeminen tai miehenkään puolelta vastasnottavana haaremin kerääminen.
Ja olet oikeassa, sellainen naisten tapa tyrkyttää itseään tai tunkea väkisin iholle ahdistaa varmasti myös monia miehiä. En itse toimi niin, koska sellainen pyllistely, keikistely ym. On vaan niin noloa ja nolon näköistä. - Anonyymi00023UUSI
Anonyymi00016 kirjoitti:
Kyse on määrästä ja laadusta, eikä siinä tapahdu lipsahduksia.
Avaatko vähän, jotta ymmärrän mitä tarkoitat, ettei tule väärinymmärryksiä. Tarkoitatko että mitä vähemmän toista sukupuolta edustavia kontakteja on, sitä enemmän voi panostaa niihin ketkä elämässä on? Ja haetko sitä että tällä näkökannalla saisi olla vain oma puoliso elämässä eikä ketään muuta? Yritän siis ymmärtää mitä tarkoitit.
- Anonyymi00025UUSI
Nyt turvat umpeen,teistä ei ole kukaan kiinnostunut,siellä pridessä paremmin!
- Anonyymi00027UUSI
Anonyymi00025 kirjoitti:
Nyt turvat umpeen,teistä ei ole kukaan kiinnostunut,siellä pridessä paremmin!
Tulet keskustelupalstalle sanomaan että "Olkaa hiljaa". Mielenkiintoinen lähestymistapa foorumilla mikä on olemassa nimenomaan keskustelua varten.
- Anonyymi00028UUSI
Anonyymi00022 kirjoitti:
Ei pidä sekoittaa sitä, jos saa hyvällä maulla sopivasti ja ystävällisesti vaikka kehuja, niin se harvemmin ketään ahdistaa. Se ei ole sama, kuin parveilu tai iholle tunkeminen tai miehenkään puolelta vastasnottavana haaremin kerääminen.
Ja olet oikeassa, sellainen naisten tapa tyrkyttää itseään tai tunkea väkisin iholle ahdistaa varmasti myös monia miehiä. En itse toimi niin, koska sellainen pyllistely, keikistely ym. On vaan niin noloa ja nolon näköistä.Toimit ihan oikein. Itsellänkin on ollut tilanteita kun naiset punkevat baarissa tissit pörhöllä väliin kun juttelen jonkun toisen kanssa. Olen ollut kohtelias niin että kukaan ei ole loukkaantunut, mutta kotiin olen lähtenyt sen kanssa kenen kanssa on voinut puhua oikeista asioista, eikä ole tullut tyrkylle.
- Anonyymi00030UUSI
Anonyymi00023 kirjoitti:
Avaatko vähän, jotta ymmärrän mitä tarkoitat, ettei tule väärinymmärryksiä. Tarkoitatko että mitä vähemmän toista sukupuolta edustavia kontakteja on, sitä enemmän voi panostaa niihin ketkä elämässä on? Ja haetko sitä että tällä näkökannalla saisi olla vain oma puoliso elämässä eikä ketään muuta? Yritän siis ymmärtää mitä tarkoitit.
Tarkoitin sitä, että minkä tyyppinen se kaveruus on eli kuinka tiivistä ja intensiivistä se on. Mitä siinä jaetaan. Pysyykö se niissä kaveruuden rajoissa, eikä lipsu koskaan.
Mielestäni vaatii kunnioitusta osapuolilta toisten suhdetta kohtaan, vaikka se ystävyys olisi alkanut vaippaiässä ja koskee kaikkia sukupuoleen katsomatta. Pitää siis tietää missä seisoo, eikä tunkea toisten tontille 😉 eikä myöskään sallia kenenkään tunkevan sinne liikaa. - Anonyymi00031UUSI
Anonyymi00030 kirjoitti:
Tarkoitin sitä, että minkä tyyppinen se kaveruus on eli kuinka tiivistä ja intensiivistä se on. Mitä siinä jaetaan. Pysyykö se niissä kaveruuden rajoissa, eikä lipsu koskaan.
Mielestäni vaatii kunnioitusta osapuolilta toisten suhdetta kohtaan, vaikka se ystävyys olisi alkanut vaippaiässä ja koskee kaikkia sukupuoleen katsomatta. Pitää siis tietää missä seisoo, eikä tunkea toisten tontille 😉 eikä myöskään sallia kenenkään tunkevan sinne liikaa.Aa. Kiitos selvennyksestä, nyt ymmärrän paremmin mitä tarkoitit. Samaa mieltä aika pitkälti.
- Anonyymi00032UUSI
Anonyymi00015 kirjoitti:
Aivan. Jos mies ei olekaan itsekäs oman navan tuijottelija vaan haluaa olla kohtelias ja ystävällinen. Olisihan aika töykeää käytöstä jos minulle ollaan ystävällisiä ja minä käyttäytyisin työkeästi ystävällisiä kohtaan. Se olisi huonoa käytöstä ja lisäksi epäinhimillistä. Epäitsekkyyttä on nimenomaan olla vilpittömästi positiivinen olematta koko ajan oma lehmä ojassa ja ajattelemalla omaa etua.
- Anonyymi00017UUSI
Kyllä ne kilpailuasetelmat on ihan miesten omassa päässä tai vaihtoehtoisesti epävarmojen naisten. Tai sitten halutaan tällainen kuva antaa, kihloissahan jotkut on jo, mutta pidetään jotkut asiat somesta pois.
- Anonyymi00019UUSI
Onneks mun kohdalla tilanne on aivan eri. Mua ei kuulemma halua kukaan kuten täällä kirjoitti joku.
- Anonyymi00020UUSI
Ihan varmasti haluaa, älä istuta tuollaista ajatusta päähäsi. Erikoisemmat yksilöt jotka ovat syvempiä niin joutuvat odottamaan vaan kauemmin, jotta kohtaavat parinsa, koska erikoisempia yksilöitä on vaan vähemmän. <3
- Anonyymi00021UUSI
Anonyymi00020 kirjoitti:
Ihan varmasti haluaa, älä istuta tuollaista ajatusta päähäsi. Erikoisemmat yksilöt jotka ovat syvempiä niin joutuvat odottamaan vaan kauemmin, jotta kohtaavat parinsa, koska erikoisempia yksilöitä on vaan vähemmän. <3
Enhän minä itse sitä istuttanutkaan.
- Anonyymi00024UUSI
Anonyymi00021 kirjoitti:
Enhän minä itse sitä istuttanutkaan.
No mutta sallinet että minä kitken sen rikkaruohon pois päästäsi. <3
- Anonyymi00026UUSI
Anonyymi00024 kirjoitti:
No mutta sallinet että minä kitken sen rikkaruohon pois päästäsi. <3
Nope. Annetaan sen nyt vain olla ihan näin. Suodaan se tyydytys tuon kirjoittajalle.
- Anonyymi00029UUSI
Vaatimattomuus kaunistaa
- Anonyymi00033UUSI
Eli voin lopettaa.
- Anonyymi00034UUSI
Sinun pitää itse päättää mitä sinä haluat elämältäsi. Haluatko jotain ihme pinnallista peliä tai jotain kilpailuja, jossa vertaillaan toisia kuin missikisoissa. Jos ihminen haluaa jotain, hän ilmaisee halunsa siihen eikä kiinnitä huomioita sivuseikkoihin ja vääriin asioihin vaan itse ihmiseen, hänen persoonaan ja luonteeseen.
- Anonyymi00035UUSI
Tässä taas yksi asia mitä joukkopsykoosi saa aikaan. Kiitos kontribuutiosta palstaäijä.
- Anonyymi00036UUSI
Anna pilluasi mulle tahdon pelkkä hyvää sulle Myönnetään voimia vie eikä vanhaan ole paluuta. Elämän sulatusuunissa.
- Anonyymi00037UUSI
En kirjoita hetkeen jos se sopii.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kansalla on oikeus tietää miksi persut pettävät
Koko kulunut hallituskausi on kysytty persuilta, minkä vuoksi he ovat pettäneet käytännössä jokaisen vaalilupauksen, ain2979580Kunnissa - siis myös kaupungeissa - viihtyvät ovat kommunisteja
Nehän ovat osa yhteiskunnan tuottamia instansseja, joista on vain haittaa veronmaksajille ja yrittäjlle, kuten ollaan ve82864Ammattiliitto 900 euroa/vuosi - Työttömyyskassa 72 euroa/vuosi
Ammattiliitosta eroamalla voi säästää jopa 800 euroa vuodessa. Mitä enemmän tienaat, sitä enemmän maksat liitolle. Esim2592138Kansalla on oikeus tietää mikä on SDP:n talousohjelma jolla maan talous
saadaan nousuun? Miksi puolue piilottelee sitä, vai eikö sitä ole? Tähän asti olemme vaan saaneet kuulla hallituksen ha1132009SDP todellisuudessa pahin pettäjä koskaan - se syyllistyi valtiopetokseen 1918
kun aloittivat kapinan maan laillista valtiojärjestystä vastaan. Punaiset saivat tukea Neuvosto-Venäjän bolsevikeilta,871556- 1441477
Iski taas katumus kun en jutellut sun kanssa
Silloin kun halusit. Mutta en enää voi sille mitään, en saa muutettua sitä hetkeä..1331438Järkevä ehdotus: reilun 8 miljardin euron veronkorotukset
Nykyinen hallitus on päästänyt valtion tulopuolen rappeutumaan, vaikka varallisuutta on Suomessa enemmän kuin koskaan. U191169Kyriake=Kirkko
Kirkko, Kyriake Kirkko-sana tulee kreikankielen sanasta Kyriake=Herran omat, Kristuksen omaksi kastettujen suuri joukko931026- 71961