Nyt saat kyllä pikapankista rahaa, mutta tilit ovat häviksissä.
Millasia ne Nordean korjaajatkin oikein ovat. Eivät ainakaan ammattitaitoisia
P...a nordea
4
276
Vastaukset 4
- Anonyymi00001
Nordea ei ole toiminut 25 vuoteen.
- Anonyymi00002
Niin aina. Ei toimi vieläkään kaikki tilit hukassa
- Anonyymi00003
Vaihdoin Nordean S-pankkiin viime vuonna. Samaa suosittelen muillekin.
- Anonyymi00004
Joo voin myös suositella peruspankkipalveluiden osalta, ja muista ei kokemusta edes ole S-pankissa, kuten lainanhausta. Säästyy samalla rahaakin. Ei ole enää ihan niin edullinen kuin aloittaessa mutta kuitenkin.
Ollut olen S-pankissa lähes sen alusta asti (yli 15 v.) ja ikinä ei ole edes kortti tiltannut kaupassa. Tämä on toki vähän tuurista kiinni miten ajoitus, mutta silti median kautta minulle on tullu se mielikuva, että mm. Nordealla on ollu paljon enemmän korttimaksuongelmia ja Netsin Visa-kortteja kai heilläkin ja kai ainakin Mastercardín lisäksi. Ihan muutaman kerran ollut etten ole verkkopankkiin päässyt silloin kuin olisin halunnut, mutta näissäkin viimeistään seuraavana päivänä. Mitään mystisiä tilin katoamisia, saldovirheitä yms. ei ole ollut yhtään eikä myöskään hakkeroitu ym.
lajijasuris
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1791722
Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.109903En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58745Mitä mieltä olet?
Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo104702Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset207654- 133628
- 51575
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus51552- 37546
Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä18539