Onko teboilin autonpesulat toiminnassa
auton pesut
6
134
Vastaukset
- Anonyymi00001
Toivottavasi ei .
- Anonyymi00002
Mitäs sinulla on auton pesua vataan?
Minä kylläpesen omalla pihalla. - Anonyymi00003
Anonyymi00002 kirjoitti:
Mitäs sinulla on auton pesua vataan?
Minä kylläpesen omalla pihalla.Auton pesu omalla pihalla on rajoitettua ympäristöhaittojen välttämiseksi. Pesu on sallittua vain satunnaisesti, jos pesuvedet imeytyvät maahan (ei sadevesiviemäriin/vesistöön) eikä liuotinpohjaisia aineita käytetä. Kunnilla on omia määräyksiä, ja taloyhtiöt voivat kieltää pesun kokonaan.
- Anonyymi00005
Anonyymi00003 kirjoitti:
Auton pesu omalla pihalla on rajoitettua ympäristöhaittojen välttämiseksi. Pesu on sallittua vain satunnaisesti, jos pesuvedet imeytyvät maahan (ei sadevesiviemäriin/vesistöön) eikä liuotinpohjaisia aineita käytetä. Kunnilla on omia määräyksiä, ja taloyhtiöt voivat kieltää pesun kokonaan.
Omassa pihassa pesen niin usein kun haluan, ei kukaan tule kyselemään mitään.
- Anonyymi00006
Anonyymi00003 kirjoitti:
Auton pesu omalla pihalla on rajoitettua ympäristöhaittojen välttämiseksi. Pesu on sallittua vain satunnaisesti, jos pesuvedet imeytyvät maahan (ei sadevesiviemäriin/vesistöön) eikä liuotinpohjaisia aineita käytetä. Kunnilla on omia määräyksiä, ja taloyhtiöt voivat kieltää pesun kokonaan.
So what. Maksan hulevesimaksun joten en tunne tuskaa jos vesi valuu katukaivoon.
Eikä sitä kukaan edes yiedä.
- Anonyymi00004
Riippuu kuka kiinteistön ja pesukoneen omistaa. Meidän kylälle huoltis loppui ja nyt siellä on lounaskuppila ja pesukone on käytössä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kuka oli töllöntyön tekijä?
Ketä on nyt pidätetty? Oliko syy mustasukkaisuus tyttöystävästä tai oliko muita lieventäviä seikkoja? Katuuko tekijä nyt333174Kotikasvatus siitä se lähtee eli missä meni vikaan että lapsesta tuli puukottaja
Ottakaa muut oppia, normaali kotielämä. Ei liikaa edes hengellisyyttä.441589Kun kohtaat jotain ainutlaatuista
ja upeaa, johon rakastut ehkä ensimmäistä kertaa ihan tosissaan. Sitten sähläät kaiken omien epävarmuuksien vuoksi. Eikö19991Mua ahdistaa
Tämä juttu. Miksi nainen torjuit minut vaikka kiinnostuksen merkkejä oli? Eihän tämän jutun olisi tarvinut johtaa sen pi32979- 59943
Ei tämä enää tervettä oo
Sydän pamppaillen oon jo tunnin meinannu laittaa sulle viestiä... Sormi tärisee lähetä kuvakkeen kohdalla.22938Tuli vain mieleen
että etkös sä yritäkin muiden miehiä? Se sun tuttava kertoi. En arvosta tuollaista naista, ihmekös kun oot sinkku. m -37850Perämoottoreiden huolto melkoisen kallista
Minulla on tuollainen keskikokoinen perämoottori ja yleistä merkkiä. Kyselin sille keväthuoltoa paikallisista liikkeistä36813Tanskademarit: ilman risusavottaa ei rahaa!
Näin persuna on pakko ihailla noita Tanskan demareita. Tanskalaisessa sosiaalidemokratiassa ei työtön saa rahaa ellei os173793- 48709