Tykän mukaan hän ei ole puhunut nyt Karalahden kanssa, mutta ei ole ollut kummempaa syytäkään. Hän ei ole itse kommentoinut kiistaa aiemmin julkisuudessa. Karalahti sen sijaan on puhunut asiasta muun muassa somessa ja Pinnalla-podcastissa vieraillessaan.
– Se on hänen tapa hoitaa asia, mutta minä valitsen olla mieluummin hiljaa, Tykkä kommentoi.
– Olen ajatellut niin, kuten olen tähänkin saakka elämäni eri koukeroissa, että valitsen nousta yläpuolelle. Esimerkiksi nämä asiat ovat bisnesasioita. Ne kuuluvat yritystoimintaan ja sinne saralle, ei median sivuille julkiseksi.
Karita Tykkä sivaltaa Nannaa
10
344
Vastaukset
- Anonyymi00001
Kissatappelu!
- Anonyymi00002
Olet fiksu nainen Karita ja hoidat asiat, niin kuin kuuluu. Yritys asiat on hoidettava yrityksessä sisäisesti. Eikä mennä mediaan huutelee asioita, mitkä ei sinne edes kuulu.
- Anonyymi00008
Kukas nämä asiat ensimmäisenä toi mediaan? Ei ollut kumpikaan nainen vaan joku toimittaja. Oliko Seiskan Ylimutka?
- Anonyymi00009
Anonyymi00008 kirjoitti:
Kukas nämä asiat ensimmäisenä toi mediaan? Ei ollut kumpikaan nainen vaan joku toimittaja. Oliko Seiskan Ylimutka?
Iltalehti ja toimittaja C. Karttunen oli se joka asian toi ekana julkisuuteen. Muuten varmaan kumpikin nainen olisi ollut asiasta hiljaa mediassa eivätkä olleet halunneet kommentoida kumpikaan Iltalehden uutista. Mutta sitten se Nannan mustamalaaminen mediassa alkoi niin Nanna sitten kommentoi.
- Anonyymi00010
Anonyymi00009 kirjoitti:
Iltalehti ja toimittaja C. Karttunen oli se joka asian toi ekana julkisuuteen. Muuten varmaan kumpikin nainen olisi ollut asiasta hiljaa mediassa eivätkä olleet halunneet kommentoida kumpikaan Iltalehden uutista. Mutta sitten se Nannan mustamalaaminen mediassa alkoi niin Nanna sitten kommentoi.
Mediahan nämä kohut aina kehittelee koska pitää saada hyvä juttu ja paljon klikkauksia ja rahaa. Varmasti ilman median puuttumista tuokin asia olisi mennyt jouhevammin eikä tällaista showta olisi kehittynyt.
- Anonyymi00003
Hörkkö on kuitenkin jutussaan tuonut ilmi jostain papereista kun Karita teki valmennuksia Nannalle niin samaan aikaan kehitteli jotain omaa nettisivustoaan.
- Anonyymi00004
Hörkön tekemästä jutusta Nannan sisko oli laittanut kuvakaappauksia ja vielä lisännyt sitten omaakin kommenttia.
- Anonyymi00006
Anonyymi00004 kirjoitti:
Hörkön tekemästä jutusta Nannan sisko oli laittanut kuvakaappauksia ja vielä lisännyt sitten omaakin kommenttia.
Hörkkö rehentelee että hän sen nettisivuston nimenkin paljasti eli Rise... josta nimestä myös Nannan sisko irvailee.
- Anonyymi00005
Karitalla uusi mies.
- Anonyymi00007
Ei ole mitään uutta miestä!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Muovikassikartelli
Kauppaketjut ovat yhdessä sopineet muovikassin yksikköhinnaksi 59 senttiä. Milloin viranomaiset puuttuvat tähän kartell342146Aidon persun tunnistaa Marinin palvonnasta
Oli kyse sitten Halla-ahosta tai Putinista. Ensimmäisenä aidolle persulle tulee mieleen Marin.491747Hallintooikeus..
"Asemakaavapäätös pysyy voimassa.Poikkeamista ja rakentamista koskevat luvat hylättiin" kertoo Pyhäjärven Sanomat netti.1131563Olen rakastunut
varattuun joka ei eroa. Miten tunteista eroon? Tämä ei ole tavanomaista. On elämäni suuri rakkaus.1041286Jos se joskus oli molemminpuolista
niin hyvin me molemmat onnistuttiin pitämään toinen epätietoisena.761008Teit yllättävän siirron
Olet tähän saakka ollut tietyllä tapaa varovainen. Voi kai sanoa, että olemme kunnioittaneet toistemme rajoja. Tiedän,47956- 59905
Laita nyt se viesti
Tiedän että haluat tavata. Kirjoitat, pyyhit, kirjoitat... Lähetä se viesti 😗52809Kaipaatko nainen
Semmoista tosi hankalaa ja arkaa miestä? Pitäisitkö hänet aina omanasi jos saisit hänet? Miten huomioisit hänen herkkyyd101783- 60758