Annat luulla, että kuvittelen. En kuvittele. Käyt täällä ja olet narsistinen luonne. Siksi olen sinusta riippuvainen, koska olen rikkinäinen jo valmiiksi. Et ole hyvä ihminen.
Kaasuvalotat minua koko ajan
5
265
Vastaukset
- Anonyymi00001
Ei kannata näyttää sitten irl omia heikkouksia narsistille. Hän hyötyy kaikesta, mitä saa sinusta tietää. Näytä että olet itsenäinen nainen, jota ei kukaan määräile ❣️Sellainen kai moni haluaisikin olla? Mutta sitten menevät jonkin ilkeän ukon pienennettäväksi. Älkää naiset suostuko.
- Anonyymi00002
onko oikein elohopeaa pol55i milläkuvaa?
kun niinitselläni sääkamera.. ei ole mikään kuin valvontqkamera... sääjuttuja tallentelee, ottaa sisä/ulkolämpötilat, sekä ottaa myöskin sääkuvanjulkisesta paikastA.
tallentajana minullA on 2 Western Digitalininlevy on myöskin Seagatwen on myösin Intelin SSD joka tekee..
WD;n Western Digital... storage experts. - Anonyymi00004
Joo tuolla vituiku uhriulosannillaha sävsen kaivatun täältä tavoitatkin !
Tuliko mieleen että sun keskustelutaidot on aivan surkealla tasolla.
Ja aina jotkannminö minulle
Ison sun oman egon äruokintaa
Minä puhun sinulle kyllä heti kun olet itse oppinut keskustelutaitoja - Anonyymi00005
Et ole hyvä ihminen koska etsit täältä vääriä vastauksia.
- Anonyymi00006
Et voi tunnistaa tekstejä
Se siitä kaasu ongelmasta !
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Silmienvääntelijä-persut pääsivät Japanissa sarjakuvaan
Torille! https://www.hs.fi/kulttuuri/art-2000011943173.html1835037Nato kaatamassa Petterin haaveileman Tunnin junan?
Nato edellyttää pohjoisessa Jäämereltä Rovaniemelle saakka kapearaitesta suoraa rautatieväylää, joka maksaa paperirahaa,204428Donald Trump pääsi samalle listalle Sanna Marinin kanssa
Eli vasemmistolaisen Time-median top 100 jännäihmisten listalle. https://time.com/collections/time100-next-2021/593769993127Älkää vaan sairastuko syöpään Suomessa
Tilaston mukaan Suomi, Slovakia ja Latvia lääkitsee aivan pohjamudissa syöpää. Sairastunutta hoidetaan edelleen vanhana2562997Kyllä, maata ei halua puolustaa nimenomaan punavihreän puolen edustajat
"Esimerkiksi maanpuolustushenki on keskimääräistä alempana naisten, arvoliberaalien, heikossa taloustilanteessa olevien1432912- 522521
- 271929
- 351770
- 221767
- 681761