Onko muita jotka eivät löydä toista ihan tavallista miestä jonka kans voisi harrastaa seksiä ikäs max 70v
Vastaukset 21
- Anonyymi00001
Kyllä seuraa löytyy jos todella sitä haluaa.
- Anonyymi00017
KERRO4 VA
INAKAANEL
IHYVÄ EI mISTÄ E TÄÄ3L1TÄI
AINAKAN
- Anonyymi00002
Haluisin kokea että mua panis taidolla joku vanhempi ukko. M59
- Anonyymi00003
Panisin olen 69v
- Anonyymi00004
Anonyymi00003 kirjoitti:
Panisin olen 69v
Hyvä ikä 69v. Vaan mistäpäin ja millane? M59
- Anonyymi00007
Anonyymi00004 kirjoitti:
Hyvä ikä 69v. Vaan mistäpäin ja millane? M59
Hämeenlinnan kupeessa oon. Kokoni 185 85 17 karvaton. M 69v
- Anonyymi00005
Olen saman tilanteen edessä. Muutamia ilmotuksia oon laittanut seksitreffit palstalle, mutta sitä oikeaa ei ole löytynyt. Haussa olis ikäistäni 70v kaveria juttuseuraks ja tietenkin seksiinkin. Mikä hakupalsta olis sellanen jota kannattais kokeilla?
- Anonyymi00006
Tuollaista seuraa minäkin kaipaisin biukm 65v.
- Anonyymi00010
Mieshki55 kirjoitti:
Miestä etsin.
Ikä on mielenkiintoinen asia mihin kukakin vetää rajan. Mietin juuri ukkina ja en tiedä onko palvelutaloissa minkälainen meno. Esimerkiksi tässä näyttää ikä olevan vain numero https://spankbang.com/92agz/video/samson
- Anonyymi00008
Heinolassa olis 49 vuotias setä
- Anonyymi00009
Olen kans miettinyt, mistä löytyisi halukas, kiva ja normaali mies miehelle seksikumppaniksi. Kaksi kertaa olen jollakin seuranhakusivulla onneani kokeillut ja molemmilla kerroilla on joku löytynyt, päästy jopa livetapaamiseen. Pieni paikkakunta kaukana kaikesta rajoittaa paljon. Ehkäpä kolmas kerta toden sanoisi.... 😜
Ehkäpä kriteeri tuntea jollakin tasolla ennen seksiä, on ollut toiselle osapuolelle "turn off". Parempi ehkä niin.
Ukm62v Lapista Kuopio 50v ei ole pantu. Olisi kiva saada kik kuopiobi17582
- Anonyymi00011
Väite, että löytää, jos haluaa, saattaa pitää paikkansa suuremmissa kaupungeissa. Erityisesti, jos haluaa pysytellä kaapissa. Olen minäkin sentään pienen maalaiskunnan asukkaana jonkun kerran päässyt munaan käsiksi, mutta peppuneitsyys on vielä tallella, myös toisin päin, eli en ole miestä pannut.
Ikää on kertynyt jo yli 60 eli sinänsä sopisin aloittajan raameihin. Ikä on tosiaankin vain numero, kuten joku tuossa aiemmin sanoi. Otanta minulla on aika pieni, mutta todettu on että yli 80-vuotiaallakin vielä voi olla kunnon seisokki. Nuoremmilla tietysti kovempi ja kestävämpi, mutta luotan siihen, että aikaa minullakin on vielä kokea kaikenlaista.... - Anonyymi00012
Munaa haluisin pyllyyn.M72v Satakunta
- Anonyymi00018
Niin missä täällä 72v
- Anonyymi00019
Anonyymi00018 kirjoitti:
Niin missä täällä 72v
72 v kikki on pantti11
- Anonyymi00013
Ei se helppoa ole löytää kumppania.Muutaman yli 60v miehen kanssa ollut seksiä ja lähinnä käynyt panemassa heitä.Vanhin ollut 85v.Voihan seksi olla käsijuttuja ja suuhunkin, jos ei haluaisi, että nousen astumaan. Itse viisikymppinen
- Anonyymi00014
Mies 70v ei pantu koskaan. Hki
- Anonyymi00016
M
ISSÄ P ÄIN ASUT KUIV
IInIMEN S'UT SOITA HETI - Anonyymi00020
Moikka Tämä teksti tulee ehkä liian myöhään mutta itse asun Hattulassa ja kaipaisin vanhempaa 65-80 v siistin runkkailun ja alastomuuden pariin..josko Hämeenlinnan seudulta löytyisi..
Motarin levähdysalue Iittalasta Hämeenlinnaan päin olisi hyvä aloittaa..
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haapaveden upea kurvikuningatar
No nyt on kyllä mahtava uutinen että Haapaveden rohkea ja toimelias nainen ja yrittäjä on päässyt finaaliin kurvikuninga1161672Uskaltaisitko ihana nuorempi nainen lähettää
WhatsApp -viestiä, jos sulla on mun numero. Olisin ihan haltioitunut... Tykkään ja kaipaan ❤️❤️91847Suomi meni ihan itse sössimään peruskoulunsa
Nyt syytellään maahanmuuttoa, vaikka ihan itse lopetettiin vaatimaan oppilailta koulunkäynnin tarkoitus eli opiskelu ja148772- 57769
Meinasi nainen mennä pasmat sekaisin
Rupesin vapisemaan, kun huomasin sinut. Mutta sain sentään juuri ja juuri koottua itseni, etten ihan häpäissyt itseäni.35731Lidilikö Suomussalmelle
Tännekki Lidili. Loppus tuo kiskominen näillä jäljellä olevilla. K-Market ihan sikakallis ja hyvin ylimieliset omistajat39621Tuli paha mieli miten kaikki meni meillä
Harmittaa myönnän sen, kun molemmilla oli selvästi toiveita ennen kuin sukset meni ristiin. Olen jäässä. 😔41615Upeaa Google!
Kohta on töitä tarjolla kaikille! Suomen taloushistorian suurin investointi ja Kajaani mainittu! Sähkö kyllä riittää, tö236613- 67599
Ei makeat pimut sytytä
sen jälkeen kun on nähnyt sinut. Olet vain ihastus vailla vertaa. Kun sinut tuntee muut eivät tunnu miltään. Tajuatko ol33577