oonko ainut ketä ei ole kukaan pannut

Anonyymi-ap

Onko muita jotka eivät löydä toista ihan tavallista miestä jonka kans voisi harrastaa seksiä ikäs max 70v

21

611

Vastaukset 21

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Kyllä seuraa löytyy jos todella sitä haluaa.

• Anonyymi00017

KERRO4 VA
        INAKAANEL
        IHYVÄ EI mISTÄ E TÄÄ3L1TÄI
        AINAKAN

• Anonyymi00002

Haluisin kokea että mua panis taidolla joku vanhempi ukko. M59

• Anonyymi00003

Panisin olen 69v

• Anonyymi00004
        Anonyymi00003 kirjoitti:

Panisin olen 69v

Hyvä ikä 69v. Vaan mistäpäin ja millane? M59

• Anonyymi00007
        Anonyymi00004 kirjoitti:

Hyvä ikä 69v. Vaan mistäpäin ja millane? M59

Hämeenlinnan kupeessa oon. Kokoni 185 85 17 karvaton. M 69v

• Anonyymi00005

Olen saman tilanteen edessä. Muutamia ilmotuksia oon laittanut seksitreffit palstalle, mutta sitä oikeaa ei ole löytynyt. Haussa olis ikäistäni 70v kaveria juttuseuraks ja tietenkin seksiinkin. Mikä hakupalsta olis sellanen jota kannattais kokeilla?

• Anonyymi00006

Tuollaista seuraa minäkin kaipaisin biukm 65v.

• Anonyymi00006 kirjoitti:

Tuollaista seuraa minäkin kaipaisin biukm 65v.

Miestä etsin.

• Anonyymi00010
        Mieshki55 kirjoitti:

Miestä etsin.

Ikä on mielenkiintoinen asia mihin kukakin vetää rajan. Mietin juuri ukkina ja en tiedä onko palvelutaloissa minkälainen meno. Esimerkiksi tässä näyttää ikä olevan vain numero https://spankbang.com/92agz/video/samson

• Anonyymi00008

Heinolassa olis 49 vuotias setä

• Anonyymi00009

Olen kans miettinyt, mistä löytyisi halukas, kiva ja normaali mies miehelle seksikumppaniksi. Kaksi kertaa olen jollakin seuranhakusivulla onneani kokeillut ja molemmilla kerroilla on joku löytynyt, päästy jopa livetapaamiseen. Pieni paikkakunta kaukana kaikesta rajoittaa paljon. Ehkäpä kolmas kerta toden sanoisi.... 😜
      Ehkäpä kriteeri tuntea jollakin tasolla ennen seksiä, on ollut toiselle osapuolelle "turn off". Parempi ehkä niin.

Ukm62v Lapista

• Kuopio 50v ei ole pantu. Olisi kiva saada kik kuopiobi17582

• Anonyymi00011

Väite, että löytää, jos haluaa, saattaa pitää paikkansa suuremmissa kaupungeissa. Erityisesti, jos haluaa pysytellä kaapissa. Olen minäkin sentään pienen maalaiskunnan asukkaana jonkun kerran päässyt munaan käsiksi, mutta peppuneitsyys on vielä tallella, myös toisin päin, eli en ole miestä pannut.

Ikää on kertynyt jo yli 60 eli sinänsä sopisin aloittajan raameihin. Ikä on tosiaankin vain numero, kuten joku tuossa aiemmin sanoi. Otanta minulla on aika pieni, mutta todettu on että yli 80-vuotiaallakin vielä voi olla kunnon seisokki. Nuoremmilla tietysti kovempi ja kestävämpi, mutta luotan siihen, että aikaa minullakin on vielä kokea kaikenlaista....

• Anonyymi00012

Munaa haluisin pyllyyn.M72v Satakunta

• Anonyymi00018

Niin missä täällä 72v

• Anonyymi00019
        Anonyymi00018 kirjoitti:

Niin missä täällä 72v

72 v kikki on pantti11

• Anonyymi00013

Ei se helppoa ole löytää kumppania.Muutaman yli 60v miehen kanssa ollut seksiä ja lähinnä käynyt panemassa heitä.Vanhin ollut 85v.Voihan seksi olla käsijuttuja ja suuhunkin, jos ei haluaisi, että nousen astumaan. Itse viisikymppinen

• Anonyymi00014

Mies 70v ei pantu koskaan. Hki

• Anonyymi00016

M
      ISSÄ P ÄIN ASUT KUIV
      IInIMEN S'UT SOITA HETI

• Anonyymi00020

Moikka Tämä teksti tulee ehkä liian myöhään mutta itse asun Hattulassa ja kaipaisin vanhempaa 65-80 v siistin runkkailun ja alastomuuden pariin..josko Hämeenlinnan seudulta löytyisi..
      Motarin levähdysalue Iittalasta Hämeenlinnaan päin olisi hyvä aloittaa..

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Haapaveden upea kurvikuningatar

No nyt on kyllä mahtava uutinen että Haapaveden rohkea ja toimelias nainen ja yrittäjä on päässyt finaaliin kurvikuninga
      Haapavesi
      116
      1672
    2. Uskaltaisitko ihana nuorempi nainen lähettää

WhatsApp -viestiä, jos sulla on mun numero. Olisin ihan haltioitunut... Tykkään ja kaipaan ❤️❤️
      Ikävä
      91
      847
    3. Suomi meni ihan itse sössimään peruskoulunsa

Nyt syytellään maahanmuuttoa, vaikka ihan itse lopetettiin vaatimaan oppilailta koulunkäynnin tarkoitus eli opiskelu ja
      Maailman menoa
      148
      772
    4. Sinulle viestiä

Me sitten oikeasti tutustutaan ensin!!
      Ikävä
      57
      769
    5. Meinasi nainen mennä pasmat sekaisin

Rupesin vapisemaan, kun huomasin sinut. Mutta sain sentään juuri ja juuri koottua itseni, etten ihan häpäissyt itseäni.
      Ikävä
      35
      731
    6. Lidilikö Suomussalmelle

Tännekki Lidili. Loppus tuo kiskominen näillä jäljellä olevilla. K-Market ihan sikakallis ja hyvin ylimieliset omistajat
      Suomussalmi
      39
      621
    7. Tuli paha mieli miten kaikki meni meillä

Harmittaa myönnän sen, kun molemmilla oli selvästi toiveita ennen kuin sukset meni ristiin. Olen jäässä. 😔
      Ikävä
      41
      615
    8. Upeaa Google!

Kohta on töitä tarjolla kaikille! Suomen taloushistorian suurin investointi ja Kajaani mainittu! Sähkö kyllä riittää, tö
      Kajaani
      236
      613
    9. Mitä sä teet

Juuri nyt?
      Ikävä
      67
      599
    10. Ei makeat pimut sytytä

sen jälkeen kun on nähnyt sinut. Olet vain ihastus vailla vertaa. Kun sinut tuntee muut eivät tunnu miltään. Tajuatko ol
      Ikävä
      33
      577
    Aihe