Mites ois nainen....

Anonyymi-ap

Lähdettäisiinkö yhteiselle lenkille joku ilta? Vaikka sinne metsään. Olisi varmaan juteltavaa puolin ja toisin.

34

441

1Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Tääki on vakio palsta aloitus. Keksikää jotain uutta.

• Anonyymi00013

Uutta voisi olla molempien etunimien alkukirjaimet vähintään.

• Anonyymi00002

Minne metsään? Jätänkö puhelimen ja hlötiedot kotiin?

• Anonyymi00014

Joo ja tekarit sekä sormenjäljet myös niin ei tunnisteta 😄

• Anonyymi00024
        Anonyymi00014 kirjoitti:

Joo ja tekarit sekä sormenjäljet myös niin ei tunnisteta 😄

Luusto ja dna unohtu😁eli mää jään nyt sit kotiin kuitenki lun en voi tulla jos mä en tuu. Joudut siis valikoimaan toisen ehdokkaan. Minne sä muuten jemmasit sen lapion?

• Anonyymi00028
        Anonyymi00024 kirjoitti:

Luusto ja dna unohtu😁eli mää jään nyt sit kotiin kuitenki lun en voi tulla jos mä en tuu. Joudut siis valikoimaan toisen ehdokkaan. Minne sä muuten jemmasit sen lapion?

Kun

• Anonyymi00003

Niin, sanasta sanaan.

• Anonyymi00004

Mennään tänään jo, ei voi tietää onko huomista olemassakaan.

• Anonyymi00009

No mennään. Mietin sellaista seikkailua, että riisutaan kuusen alle yhteen kasaan kaikki meidän vaatteet ja otetaan kisa kumpi uskaltaa kävellä pidemmälle nakkena. Olisitko mukana?

• Anonyymi00016
        Anonyymi00009 kirjoitti:

No mennään. Mietin sellaista seikkailua, että riisutaan kuusen alle yhteen kasaan kaikki meidän vaatteet ja otetaan kisa kumpi uskaltaa kävellä pidemmälle nakkena. Olisitko mukana?

Yllytyshullulle ei ehkä kannata ehdotella
        ihan mitä tahansa. Eli sopis tuollainen kyllä.

• Anonyymi00017
        Anonyymi00016 kirjoitti:

Yllytyshullulle ei ehkä kannata ehdotella
        ihan mitä tahansa. Eli sopis tuollainen kyllä.

Yllytyshulluhan saattaa kiivetä kuuseen nakuna.

• Anonyymi00019
        Anonyymi00017 kirjoitti:

Yllytyshulluhan saattaa kiivetä kuuseen nakuna.

Eikös siinä ole riskinä, että menee kuusen neulasia ”sinne”? Tai puun rungosta tikkuja?

• Anonyymi00020
        Anonyymi00019 kirjoitti:

Eikös siinä ole riskinä, että menee kuusen neulasia ”sinne”? Tai puun rungosta tikkuja?

No on siinä iso riski sellaiseen. Kerran ilmastoaktivisti tyttö kiipesi puuhun ja sillä meni puutikku ”sinne”, kun kiipesi puuhun osoittamaan mieltä puidenahakkuiden takia. Sitten se meni seuraavana päivänä lääkäriin poistamaan sitä tikkua ”sieltä” niin lääkäri vaan totesi sille, että lahopuun poistoon ”virkistysalueelta” tarvitaan ympäristöministeriön lupa. 🤣

• Anonyymi00025
        Anonyymi00009 kirjoitti:

Saatte muuten maija kyydin konttorille jos yleisille teille tai toisten tiluksille tulette hifistelee😇

• Anonyymi00030
        Anonyymi00020 kirjoitti:

No on siinä iso riski sellaiseen. Kerran ilmastoaktivisti tyttö kiipesi puuhun ja sillä meni puutikku ”sinne”, kun kiipesi puuhun osoittamaan mieltä puidenahakkuiden takia. Sitten se meni seuraavana päivänä lääkäriin poistamaan sitä tikkua ”sieltä” niin lääkäri vaan totesi sille, että lahopuun poistoon ”virkistysalueelta” tarvitaan ympäristöministeriön lupa. 🤣

😆

• Anonyymi00005

Lähdetään vaan. Pistä aika ja paikka missä nähdään.

• Anonyymi00006

jätän välistä.

• Anonyymi00007

Ei kiitos. Keskityn työnhakuun ja opintoihin.

• Anonyymi00008

En halua metsään, vaan kävelen mieluummin metsän läpi kulkevia kävelyteitä.

• Anonyymi00011

Nyt menit haluinesi pahasti metsään.

• Anonyymi00010

Joku päivä menen metsään, joskus toukokuussa aloitan metsäilyn. Puita halaan ja huudan, ettei tarvii jutella.

• Anonyymi00023

Vähän kuin minäkin, samalla manifestoin , meditoin ja luen oraakkelikortteja ikimetsän lattialta.

Tämä siis ollessani yksin.

- Mina.

• Anonyymi00012

No näitä vanhoja ukkoja ei kukaan jaksa katsella. Siksi on parempi löytää työ, jossa on myös kehittymismahdollisuus, mielellään suomalainen työntaja ja vastuuta eikä pelkkää ylemmältä taholta annettujen rutiinien noudattamista.

• Anonyymi00015

Sehän olisi oikein hyvä idea 🤗

• Anonyymi00018

Mene kaljalle älä tapa jne

• Anonyymi00021

Iltaisin ei. Minulle sopivat vain aamut ja nekin suht aikaisin.
      Puhuttavaa molemmin puolin... no eipä paljon.
      Tämähän oli tietenkin jollekin varatulle jota minä en ole, eikä minun kanssani tarvitse ilta pimeällä pusikoissa liikkua, minullahan ei ole mitään salattavaa vapaalla ihmisellä!
      Että se siitä, minä harrastan vain vapaita ihmisiä ja niitäkin vain yksi mies kymmenessä vuodessa sillä en ole mikään tukku käyttäjä.

• Anonyymi00022

Oman entisen kaivatun kanssa tykättiin tehdä tätä.
      Mm. Syksyisin keräiltiin yhdessä sieniä ja keväällä kuvailtiin mustarastaita.

Meidän välit ei satunnaisesta seksisuhteesta kehittyneet kuitenkaan, mutta tuontyylistä sielunkumppanuutta oli ja sitä yhä myös haen.

• Anonyymi00026

Olitte siis alasti?

• Anonyymi00032

Lisäksi pidettiin iltamia keskellä metsää: telttailtiin, juhlittiin ja tanssittiin nuotion luona musiikin tahtiin.
        Usein alasti.

- Mina.

• Anonyymi00027

Joo, jos olet hän, niin mennään vain. Minulla onkin se yksi paikka näyttämättä.

• Anonyymi00031

Ja mulla on jemmassa sellainen lehtipuku, ihan vain karhujen varalta 👀

• Anonyymi00035
        Anonyymi00031 kirjoitti:

Ja mulla on jemmassa sellainen lehtipuku, ihan vain karhujen varalta 👀

🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣no ne varmaan ei katsele😂😂😂😂😂😂😂😂🤦🏻‍♀️voi hyvänen aika

• Anonyymi00033

Mä oon nyt liikuntakiellossa, saa nähdä kuinka kauan. Rauhallinen kävely sopii, voinnin mukaan, kunhan tarkkailee myös pulssia. Että on tylsää. :((

(sivusta)

• Anonyymi00034

Oisko kannattan laittaa ketä naista etsit kanssasi kävelylle ja kuka olet itse

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Silmienvääntelijä-persut pääsivät Japanissa sarjakuvaan

Torille! https://www.hs.fi/kulttuuri/art-2000011943173.html
      Maailman menoa
      175
      4961
    2. Nato kaatamassa Petterin haaveileman Tunnin junan?

Nato edellyttää pohjoisessa Jäämereltä Rovaniemelle saakka kapearaitesta suoraa rautatieväylää, joka maksaa paperirahaa,
      Maailman menoa
      18
      4336
    3. Donald Trump pääsi samalle listalle Sanna Marinin kanssa

Eli vasemmistolaisen Time-median top 100 jännäihmisten listalle. https://time.com/collections/time100-next-2021/5937699
      Maailman menoa
      9
      3087
    4. Älkää vaan sairastuko syöpään Suomessa

Tilaston mukaan Suomi, Slovakia ja Latvia lääkitsee aivan pohjamudissa syöpää. Sairastunutta hoidetaan edelleen vanhana
      Maailman menoa
      248
      2910
    5. Kyllä, maata ei halua puolustaa nimenomaan punavihreän puolen edustajat

"Esimerkiksi maanpuolustushenki on keskimääräistä alempana naisten, arvoliberaalien, heikossa taloustilanteessa olevien
      Maailman menoa
      143
      2852
    6. Sä veit mun sydämen ihan totaalisesti

Aivan totaalisesti..
      Ikävä
      52
      2491
    7. Oot se sinä

Ihan varmasti oot, tuo olemus ei valehtele 😘💓🪅 🏡 ihana 😍🙏
      Ikävä
      27