https://youtu.be/J9n4OA3HqiY?is=xpzgEukoz2cCo1wJ
Ei ole niin kaunista kevät aamua tai päivää etteikö tuo tubettava ukko sitä ulos tuvasta astuessaan synkistä.
Mikä lopulta kuoriutuu
7
137
Vastaukset
- Anonyymi00001
No johan on kevään suurin luonnonilmiö löydetty – ei siitepöly, ei takatalvi, vaan yksi tubettaja joka kuulemma “synkistää koko aamun” pelkällä ulos astumisella.
Aika kova suoritus jos videon sisältöä pitää erikseen mennä linkin kautta katsomaan, että pääsee pahastumaan. Kertoo ehkä enemmän siitä, että jollain toisella menee päivä pilalle jo ennen kahvia, kun pitää oikein metsästää syy ärsyyntyä.
Mutta ei siinä – jos yhden ihmisen tekemiset vaikuttaa noin voimakkaasti omaan mielialaan, niin ehkä kyse ei ole keväästä… eikä siitä tubettajasta. 🌱 - Anonyymi00002
"No johan on kevään suurin luonnonilmiö löydetty – ei siitepöly, ei takatalvi, vaan yksi tubettaja joka kuulemma “synkistää koko aamun” pelkällä ulos astumisella.
Aika kova suoritus jos videon sisältöä pitää erikseen mennä linkin kautta katsomaan, että pääsee pahastumaan. Kertoo ehkä enemmän siitä, että jollain toisella menee päivä pilalle jo ennen kahvia, kun pitää oikein metsästää syy ärsyyntyä.
Mutta ei siinä – jos yhden ihmisen tekemiset vaikuttaa noin voimakkaasti omaan mielialaan, niin ehkä kyse ei ole keväästä… eikä siitä tubettajasta. 🌱"
Eikö sinulla ole yhtäkään omaa ajatusta, vaan tunget joka viestiketjuun tuota yhtä ja samaa tekoäly s'ntaa.- Anonyymi00003
"Eikö sinulla ole yhtäkään omaa ajatusta, vaan tunget joka viestiketjuun tuota yhtä ja samaa tekoäly s'ntaa."
No nythän osui – kun ei sisältöön keksi mitään, niin syytetään tekoälyksi. Se on vähän sama kuin sanoisi, että kirja on huono, koska siinä on kirjaimia.
Mutta ihan rauhassa: ajatuksia tässä on, vaikka ne ei olekaan huutamalla kirjoitettuja. Kaikki ei vaan tarvitse caps lockia ja eläinvertauksia tullakseen ymmärretyksi.
Ja tuo “samaa joka viestiketjuun” on myös hyvä – jos sama huomio tuntuu toistuvan, niin ehkä kyse ei ole siitä kuka kirjoittaa, vaan siitä että keskustelu junnaa paikallaan. Sama väite, sama ärsyyntyminen, sama kaava.
Mutta ei siinä – helpompihan se on leimata koko teksti “tekoälyksi” kuin yrittää vastata siihen itse asiaan. 👍
- Anonyymi00004
Kun nämä isoilla kirjaimilla mölyävät juntit ja muut kateelliset kohtaavat kirjoittajan jonka kirjoituksista paljastuu jotain mitä ei itse ole, eli älykkyys, niin mitäpä silloin sanotaan?
- tekoäly.
Anna mun kaikki kestää..- Anonyymi00005
"Kun nämä isoilla kirjaimilla mölyävät juntit ja muut kateelliset kohtaavat kirjoittajan jonka kirjoituksista paljastuu jotain mitä ei itse ole, eli älykkyys, niin mitäpä silloin sanotaan?
- tekoäly."
"Anna mun kaikki kestää.."
Isoilla kirjaimilla ja hyppivillä huutomerkeillä kirjailevat Youtube videoitaan vain lisvap'llun puutetta huutavat juntit.
- Anonyymi00006
"Mutta ei siinä – helpompihan se on leimata koko teksti “tekoälyksi” kuin yrittää vastata siihen itse asiaan. 👍"
Kyllä nyt ääliötä kuumottaa kun ei pysty omia ajatuksiaan kirjoittamaan ymmärrettäväksi edes tekoälyn avustuksella.
Osaa kuitenkin peukuttaa p'skaa tekstiään.- Anonyymi00007
"Kyllä nyt ääliötä kuumottaa kun ei pysty omia ajatuksiaan kirjoittamaan ymmärrettäväksi edes tekoälyn avustuksella.
Osaa kuitenkin peukuttaa p'skaa tekstiään."
No nyt alkaa jo näkyä, että hermo meni – kun argumentti vaihtuu suoraan henkilöön ja “ääliö”-linjalle, niin siinä kohtaa itse asia on yleensä jo karannut kokonaan.
Tuo on muuten aika paljastava: ensin väitetään, että teksti on pelkkää tekoälyä, ja heti perään ettei sitä osata edes tekoälyn avulla kirjoittaa. Molemmat ei oikein voi pitää samaan aikaan paikkaansa, mutta antaa mennä – logiikka ei näytä tässä kohtaa olevan se pääpointti.
Ja tuo peukuttaminen… jos teksti ärsyttää noin paljon, että jo pelkkä 👍 herättää reaktion, niin ehkä siinä ei ole kyse enää tekstistä vaan ihan jostain muusta.
Mutta ei siinä – jatka vaan samalla linjalla. Se tekee tämän keskustelun tasosta aika selkeän ilman että kenenkään tarvitsee sitä erikseen selittää.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Silmienvääntelijä-persut pääsivät Japanissa sarjakuvaan
Torille! https://www.hs.fi/kulttuuri/art-2000011943173.html1774995Nato kaatamassa Petterin haaveileman Tunnin junan?
Nato edellyttää pohjoisessa Jäämereltä Rovaniemelle saakka kapearaitesta suoraa rautatieväylää, joka maksaa paperirahaa,194387Donald Trump pääsi samalle listalle Sanna Marinin kanssa
Eli vasemmistolaisen Time-median top 100 jännäihmisten listalle. https://time.com/collections/time100-next-2021/593769993107Älkää vaan sairastuko syöpään Suomessa
Tilaston mukaan Suomi, Slovakia ja Latvia lääkitsee aivan pohjamudissa syöpää. Sairastunutta hoidetaan edelleen vanhana2532952Kyllä, maata ei halua puolustaa nimenomaan punavihreän puolen edustajat
"Esimerkiksi maanpuolustushenki on keskimääräistä alempana naisten, arvoliberaalien, heikossa taloustilanteessa olevien1432892- 522511
- 271919
- 221757
- 341743
- 651719