Korkea aika alkaa harrastaa hyötyliikuntaa. Poliisit sakottavat etelässä ensi viikolla nastarenkailla ajavia. Vaihtakaapas ne renkaat ja kyselkää iäkkäiltä tuttavilta tarvitsevatko he apua renkaiden vaihtoon.
Nimimerkki "apua vailla"
Tärkeä tiedote sohvaperunoille
9
162
Vastaukset
- Anonyymi00001
😻olipas se kaunis kirjotus💕 ihan sydän meni kallellee hmmmm
- Anonyymi00002
Eipä oo köyhillä sohva perunoilla ole autoa eikä liikkua voi kun se lisää ruokahalua ja ei ole rahaa ostaa tarpeeksi ruokaa .
- Anonyymi00003
Voi ku Mieskin tietäs, miten kipeenä mä oon ollu. Hyvä että kauppaanka pääsin... ♥️
- Anonyymi00004
Olen tehnyt jo lähes kaikki kestävyysliikunta suoritukset ja lihashuollot tältä viikolta. Puuttuu enää yksi lihastreeni ja kaksi kestävyyttä 😚💪
- Anonyymi00009
Siinähän sitä lihastreeniä on kun raijaa 25 kilon renkaita varastoon ja varastosta ulos.
- Anonyymi00005
Kuka vielä muistaa 24.4.2024 tuli luntq maahan 5-7 senttiä ainakin Lounais- Suomessa
- Anonyymi00006
Paras oli 20 senttiä lunta maahan juhannuksena . Siitä repikää ! . Oli kyllä pohjoissuomessa .
- Anonyymi00007
Ei tarvii on kitkat ollu alla jo 3vuotta
- Anonyymi00008
Onneksi minun iäkkäillä tutuilla on varaa mennä vaikka merkkihuoltoon vaihdattamaan renkaansa. Mitä vähemmän heillä taakkaa sitä paremmin minulla menee. Jaa?? Ikävä? No, olisin halunnut ja halusin vain pyytää sydämmeni pohjasta anteeksi eräältä kaikesta, kaikesta huolimatta. Tiedän, että minun olisi pitänyt pystyä parempaan kaikesta, kaikesta huolimatta. Toki tästä asiasta ollaan haluttu vääntää yhtä ja toista, mutta joskus senkin pitää loppua. Kyllä siellä reippaasti ovikelloa soiteltiin toisenkin kerran, mutta lähtivät pois. Olivat työpaikalla ja työvoimatoimistossa jnee. Joskus sitä vain maltti loppuu ja tulee sanottua jotakin, eikä sitäkään olisi saanut sanoa. Kun kerta niin isoja ovat, että siirtävät takinkin lasten naulakkoon. Koulu ja asema. Isto, yliopisto..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Silmienvääntelijä-persut pääsivät Japanissa sarjakuvaan
Torille! https://www.hs.fi/kulttuuri/art-2000011943173.html1754961Nato kaatamassa Petterin haaveileman Tunnin junan?
Nato edellyttää pohjoisessa Jäämereltä Rovaniemelle saakka kapearaitesta suoraa rautatieväylää, joka maksaa paperirahaa,184336Donald Trump pääsi samalle listalle Sanna Marinin kanssa
Eli vasemmistolaisen Time-median top 100 jännäihmisten listalle. https://time.com/collections/time100-next-2021/593769993087Älkää vaan sairastuko syöpään Suomessa
Tilaston mukaan Suomi, Slovakia ja Latvia lääkitsee aivan pohjamudissa syöpää. Sairastunutta hoidetaan edelleen vanhana2482910Kyllä, maata ei halua puolustaa nimenomaan punavihreän puolen edustajat
"Esimerkiksi maanpuolustushenki on keskimääräistä alempana naisten, arvoliberaalien, heikossa taloustilanteessa olevien1432852- 522491
- 271919
- 341713
- 201703
- 631677