Ei maailman ihmiset muutu

Anonyymi-ap

Samat ongelmat vuosisadasta vuosisataan. Suurinta rikosta ihmiskuntaa kohtaan, eli eurooppalaisten Amerikan raiskaus ja ihmisten tuhoaminen on painettu villaisella. Sama Aasian ja pohjoisen alueen...Suomalaiskansojen ryssitys. Jumalan nimiin. Samaa kuin lestadiosaarnaaja Lapissa jumalan voimalla haki neitsyeiden pilluja...jumalan nimeen saatanallisia tekoja vaan jatkuu paraikaa ja ihmiset menettävät sen vähänkin demokratian sivistyksen jota EUROOPPA on eniten kehittää...siis sivistynyt suhtautuminen...huomatessaan rikoksensa niin kuin lestadiolaiset, maton alle.

10

203

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

      mää sain leipäjonosta helluntailaisen seita(na) veistoksen ja nyt mennee paremmin kato, ekstiä pittää muistaa antaa sille pari kalaa välillä nii pyssyy tyytyväisenä

    • Anonyymi00002

      Uskovista näemmä taas juttua. Olkoon niin. Puhutaan siis aiheesta.
      Raamatussa Miikan kirjan 7 luku varoittaa petollisista ihmisistä. Älkää uskoko ystävää, älkää luottako uskottuun, vaimolta joka sylissäsi lepää, sulje suusi ovet, poika halveksii isäänsä, tytär nousee äitiään vastaan, miniä anoppiansa vastaan, veli veljeä vastaan, ihmisen vihamiehiä ovat hänen omat perhekuntalaisensa.
      Niin totta. Uskon löytäneen on parenpi katkaista siteet sellaisiin ihmisiin, jotka ovat vahingoksi hänelle tai mielenrauhalleen. Uskoontulo on liian usein liian kova juttu ystävä ja perhepiirin sulatettavaksi, ja päinvastoin. On hyväksyttävä että yhtälö ei enää ole toimiva. Jostain on luovuttava kun uutta tulee sisään. En sano että on välttämättä viisasta hankkiutua toisten uskovien seuraan. Siellä on myös ongelmia joita riittää. Kissa ja koira eivät puhu samaa kieltä, se on selvä. Kyse ei tietenkään ole ihmisten paremmuudesta, vaan erilaisuudesta. Kaikki eivät halua 900 facebookkiystävää, joista ei muuta tiedä kuin nimen ruudulla. Uskovalta vaaditaan ihmisten mielissä jotain kummallista, kuin he olisivat velvollisia elämään kuin paavit, puhtaasti ja siveelisesti, selibaatissa ja alati rukoillen, mikä on huvittavaa. Tiedän kuitenkin myös, että uskovina esiintyvien joukossa on todellisia pirulaisia, kaikille pahaa tahtovia ja aiheuttavia henkilöitä, kuten on tietysti kaikkialla muuallakin. Näistä on viisasta pysyä erossa. Luottaa voi enää ainoastaan luottokorttiin.

    • Anonyymi00003

      Yhteiskristillisyys Porissa on selkeää kuin parran ajo, aja kenellä haluat, ja mr.brownilla loput🤣

    • Anonyymi00004

      Hengellistä napatanssia alttarille kuten Helluntaikirkossa.

      • Anonyymi00005

        Syäkää leipää jota herratar jakelee


    • Anonyymi00006

      Sannamarin käyttää gluteenittomia jauhoja.

    • Anonyymi00007

      Näinä viattomuuden päivinä kun syntiä ei enää ole, ja murhamiehet saarnaa kirkoissa ja tienaa miljoonia elämänkertateoksillaan "kuinka ihminen tapetaan oikeaoppisesti", sanon kokemuksesta yhden tosiasian. Älä koskaan luota ihmiseen joka sanoo ja on olevinaan uskovainen. Älä koskaan. Kaikki ihmiset valehtelee, mutta pahinta porukkaa ovat nämä. He ovat valmiit häpäisemään herransa käyttäen hänen nimeään häpeällisiin valheisiin. Niin ei tee edes rikolliset.

    • Anonyymi00008

      Totta ja joissain maissa ei lainkaan kanssa. Uppiniskaisia kun ovat.

    • Anonyymi00009

      Historia toistaa vitsejään

      • Anonyymi00010

        Totta. Kokoomus taas pääministeripuolueena.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      113
      1208
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      118
      1057
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      130
      940
    4. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      96
      802
    5. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      297
      755
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      81
      676
    7. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      616
    8. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      592
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      48
      569
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      75
      504
    Aihe