Samat ongelmat vuosisadasta vuosisataan. Suurinta rikosta ihmiskuntaa kohtaan, eli eurooppalaisten Amerikan raiskaus ja ihmisten tuhoaminen on painettu villaisella. Sama Aasian ja pohjoisen alueen...Suomalaiskansojen ryssitys. Jumalan nimiin. Samaa kuin lestadiosaarnaaja Lapissa jumalan voimalla haki neitsyeiden pilluja...jumalan nimeen saatanallisia tekoja vaan jatkuu paraikaa ja ihmiset menettävät sen vähänkin demokratian sivistyksen jota EUROOPPA on eniten kehittää...siis sivistynyt suhtautuminen...huomatessaan rikoksensa niin kuin lestadiolaiset, maton alle.
Ei maailman ihmiset muutu
10
203
Vastaukset
- Anonyymi00001
mää sain leipäjonosta helluntailaisen seita(na) veistoksen ja nyt mennee paremmin kato, ekstiä pittää muistaa antaa sille pari kalaa välillä nii pyssyy tyytyväisenä
- Anonyymi00002
Uskovista näemmä taas juttua. Olkoon niin. Puhutaan siis aiheesta.
Raamatussa Miikan kirjan 7 luku varoittaa petollisista ihmisistä. Älkää uskoko ystävää, älkää luottako uskottuun, vaimolta joka sylissäsi lepää, sulje suusi ovet, poika halveksii isäänsä, tytär nousee äitiään vastaan, miniä anoppiansa vastaan, veli veljeä vastaan, ihmisen vihamiehiä ovat hänen omat perhekuntalaisensa.
Niin totta. Uskon löytäneen on parenpi katkaista siteet sellaisiin ihmisiin, jotka ovat vahingoksi hänelle tai mielenrauhalleen. Uskoontulo on liian usein liian kova juttu ystävä ja perhepiirin sulatettavaksi, ja päinvastoin. On hyväksyttävä että yhtälö ei enää ole toimiva. Jostain on luovuttava kun uutta tulee sisään. En sano että on välttämättä viisasta hankkiutua toisten uskovien seuraan. Siellä on myös ongelmia joita riittää. Kissa ja koira eivät puhu samaa kieltä, se on selvä. Kyse ei tietenkään ole ihmisten paremmuudesta, vaan erilaisuudesta. Kaikki eivät halua 900 facebookkiystävää, joista ei muuta tiedä kuin nimen ruudulla. Uskovalta vaaditaan ihmisten mielissä jotain kummallista, kuin he olisivat velvollisia elämään kuin paavit, puhtaasti ja siveelisesti, selibaatissa ja alati rukoillen, mikä on huvittavaa. Tiedän kuitenkin myös, että uskovina esiintyvien joukossa on todellisia pirulaisia, kaikille pahaa tahtovia ja aiheuttavia henkilöitä, kuten on tietysti kaikkialla muuallakin. Näistä on viisasta pysyä erossa. Luottaa voi enää ainoastaan luottokorttiin. - Anonyymi00003
Yhteiskristillisyys Porissa on selkeää kuin parran ajo, aja kenellä haluat, ja mr.brownilla loput🤣
- Anonyymi00004
Hengellistä napatanssia alttarille kuten Helluntaikirkossa.
- Anonyymi00005
Syäkää leipää jota herratar jakelee
- Anonyymi00006
Sannamarin käyttää gluteenittomia jauhoja.
- Anonyymi00007
Näinä viattomuuden päivinä kun syntiä ei enää ole, ja murhamiehet saarnaa kirkoissa ja tienaa miljoonia elämänkertateoksillaan "kuinka ihminen tapetaan oikeaoppisesti", sanon kokemuksesta yhden tosiasian. Älä koskaan luota ihmiseen joka sanoo ja on olevinaan uskovainen. Älä koskaan. Kaikki ihmiset valehtelee, mutta pahinta porukkaa ovat nämä. He ovat valmiit häpäisemään herransa käyttäen hänen nimeään häpeällisiin valheisiin. Niin ei tee edes rikolliset.
- Anonyymi00008
Totta ja joissain maissa ei lainkaan kanssa. Uppiniskaisia kun ovat.
- Anonyymi00009
Historia toistaa vitsejään
- Anonyymi00010
Totta. Kokoomus taas pääministeripuolueena.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1131208
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1181057- 130940
- 96802
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten297755Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait81676Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54616Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64592Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist48569- 75504