miten samaraa voi virittää?

juzi

kertokaapas vähän miten virittää samaraa mulla on lada samara 1500i ja mä en oo mikään auto mies että miten mäntiä pitää viilata ja miten kantta

15

1112

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Laatuska

kannattaa jyystää niin paljon kuin on kanttia ;-)

• janne

Osta poika auto joka kulkee,eikä ole teiden tukko,jollainen todennäköisesti olet!!!!.

• 1500i

Ei Samara 1500i jää jalkoihin,mukava kiusata noita joilla pitää ohi päästä kun on Lada edellä,hyvin se lähtee.

• Anonyymi

• foma

lisää heppoja sinne?

• juzi

tarpeeks

• foma
        juzi kirjoitti:

tarpeeks

jollekin 300 heppaa on vähän ja jollekin 100 heppa alle 1000 kiloiseen autoon iha riittävää.

• 354782

tyylikas 1500 samara

• viritys-ville

männät kannattaa viilata läpinäkyviksi ja kanteen poikittain syviä uria.Takaakselista ketjulla puuhun ettei karkaa käsistä!

• iriri3

Lada-Samara kannattaa virittää kuminaulalla,kulkee tuhatta ja sataa...

• pinlada

sammyssa on ruisku kone niin yhisttä ne boksista sen 4. ja 2 pinnin yhteen ni kone poistuu rajotin, eli ottaa jenkaa sen 9000 tonnia. sitku yhistää 10. ja 6 pinnit nii saa vääntökoneen kun muuttuu ruiskun ajotus. ja hepoja saa sit kun yhistää 3. ja 9. 1. pinnit. yli 100 hummaa tulee siitä.
        tehtaalla samara on kuristettu 78 heppaseksi irroittamalla pinnit!

• hähhhh

siis yhistin nuo pinnit niin pitääkö akku olla irti ennen yhistämistä kun kipinöi liitoksista?

• hellureiii

no nyt toimii, eli akunkenkä irti sitten vasta pinnit yhteen ja wrooommm! kiiitos vinkistä PINLADA!

• tehotok

kiitos!

• Runko

Aina kun ajan noita bemuja niin tuntuu ett ois koko ajan jarrut pohjassa. Ei kulje mihinkään.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli

Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei
      Kauhava
      199
      7004
    2. Ootko rakastunut?

Kerro pois nyt
      Ikävä
      159
      2076
    3. Onhan sulla nainen parempi mieli

Nyt? Ainakin toivon niin.
      Ikävä
      113
      1708
    4. Ujosteletko tosissaan vai mitä oikeen

Himmailet???? Mitä pelkäät?????
      Ikävä
      51
      1400
    5. Suureksi onneksesi on myönnettävä

Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️
      Ikävä
      55
      1268
    6. Möykkähulluus vaati kuolonuhrin

Nuori elämä menettiin täysin turhaan tällä järjettömyydellä! Toivottavasti näitä ei enää koskaan nähdä Kauhavalla! 😢
      Kauhava
      55
      1150
    7. Älä mies pidä mua pettäjänä

En petä ketään. Älä mies ajattele niin. Anteeksi että ihastuin suhun varattuna. Pettänyt en ole koskaan ketään vaikka hu
      Ikävä
      100
      1084
    8. Reeniähororeeniä

Helvetillisen vaikeaa työskennellä hoitajana,kun ei kestä silmissään yhtään läskiä. Saati hoitaa sellaista. Mitä tehdä?
      Kouvola
      7
      1026
    9. Tarvitsemme lisää maahanmuuttoa.

Väestö eläköityy, eli tarvitsemme lisää tekeviä käsiä ja veronmaksajia. Ainut ratkaisu löytyy maahanmuutosta. Nimenomaan
      Maailman menoa
      253
      971
    10. Kävit nainen näemmä mun

Facessa katsomassa....
      Ikävä
      41
      959
    Aihe