Yksinäinen?
Oletko miten
21
336
Vastaukset
- Anonyymi00001UUSI
Keneltä kysyt?
- Anonyymi00002UUSI
C naiselta ?
- Anonyymi00003UUSI
Yksin mutta en yksinäinen.
- Anonyymi00017UUSI
Samoin. Oon tottunu olemaan yksin kun ei kelpuuteta mihinkään porukoihin.
- Anonyymi00021UUSI
Itse puran yksinäisyyttä herkuttelelemalla. Huomannut sen, että seurassa ei tule samalla tavalla syötyä herkkuja kuin yksin ollessa. Eikä edes tee mieli herkkuja silloin, kun on seuraa. Vatsa kasvaa yksin ollessa, vaikka liikunkin suht ahkeraan. Harmittaa tää kaikki "saamattomuutta ".
- Anonyymi00004UUSI
olen kyllä
- Anonyymi00005UUSI
Kysyä saa ei kiinnosta kyselijät. Riittä hoitaa hommansa.
- Anonyymi00006UUSI
Oon ja siitähän se yks mustamaalaaja porukka nauttii
- Anonyymi00008UUSI
monestgi voi olla terveelistä olla ykdinäinern, saa olla rauhassa.
pakkasukon mittarilukema vieläkin on -5.0 pakkasta.. nastarenkaat pakko olla autoissa muutoin poliisi määrää miljoonn euron sakon ajokelvoton auto olosuhteisiin nähden ja loppue3lämäksi ajokielto. - Anonyymi00009UUSI
Olen yksin, mutta en yksinäinen.
- Anonyymi00011UUSI
Sama. Jos koskaan tunnen yksinäisyyttä, niin koen sitä vain silloin kun olen muiden ihmisten seurassa ja tajuan miten en sovi joukkoon.
- Anonyymi00010UUSI
Kyl eilen tuntu ku ois ollu last of dying breed... ;(
- Anonyymi00012UUSI
Olen melko yksinäinen. Tuntuu että en sovi mihinkään joukkoon. En tiedä onko maailmassa sellaista yhteisöä, missä minun olisi hyvä olla, ja ei ahdistaisi. Onneksi on työpaikka.
Olisi kiva jos olisi vaimo, mutta en osaa hommata semmoista. - Anonyymi00013UUSI
ykainäinwn nainwn kuijhn joku Alwxanri-Tumppi, rupakoija, lentelee ympäei maaimaa, eikä ikinä löydä kaveria ja seksiäkään.
Herra Runqvis, Aleksi Runkunpwnikk.. - Anonyymi00014UUSI
Hyvä neuvo yksinäisyyden karkoitukseen on nälkä.Nälkä ja jano sekä vilu pistää asiat tärkeysjärjestykseen.Testaa vasten joskus.
- Anonyymi00015UUSI
Onko sillä mitään merkitystä? https://youtu.be/WNeLUngb-Xg?si=cistHRt5tZ9bKL2U
- Anonyymi00016UUSI
En aiemmin, mutta yksinäisyyden tunne tulee, kun toisella on joku, vaikka ei suhteessa kaiketi ja itsellä ei ketään, jonka kanssa tiettyjä asioita voi jakaa.
On siis ystäviä itselläkin tietysti, mutta en jaa läheisyyttä yms. Kuin ainoastaan suhteessa. - Anonyymi00018UUSI
Loppulause Lekalla
- Anonyymi00019UUSI
No eipä ole sellaista really best friend tyyppiä nyt tässä ollut vuosikausiin.
Että kyllä tähän yksi mies mahtuisi kaveri mielessä. Olen aina tullut paremmin toimeen miesten kanssa ja se johtuu varmaan siitä että olen kasvanut perheessä missä minulla on veljiä ja heidän kanssaan tottunut tulemaan toimeen.
Naisten kanssa tuntuu olevan aina vähän takkuista.. ollaan joko mustasukkaisia niistä muista kavereista tai jostain mitä on tehty tai jostain ihastuksesta tai koetaan että itsellä pitää mennä paremmin.
En tiedä mutta naisten kanssa kaveraaminen on yhtä rasittavuutta suorastaan!! - Anonyymi00020UUSI
En ole koskaan tuntenut yksinäisyyttä, onnellinen tuosta ominaisuudesta.
- Anonyymi00022UUSI
En ole tykännyt yksinäisyydestä. Olen ollut pakotettuna tilanteeseen, mikä on suorittava ja ärsyttävä. On vain keskityttävä.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiky-maksuista valehtelu persujen törkein vaalipetos
Perusduunarina koen pahimmaksi persujen vaalipetokseksi "työmies" Putkosen lupaaman työntekijöiltä perittävien kiky-maks215238Miksei asevelvollisuuden kuluja lasketa Nato-menoihin?
Koskela (vas) kysyy aiheellisesti, että kun kerran palkka-armejaan perustuvat maat laskevat kysesestä toiminnasta aiheut303409Haluat nainen torjua minut
Yhä uudelleen ja uudelleen. Huomaan sen. Ymmärrän miksi, mutta silti se sattuu. Eihän minulla ole muuta kuin haaveet si363297Persuja tuntuu kiinnostavan vain muiden rahat
En muista kenenkään muun olleen huolissaan yhtä paljon muiden rahoista kuin persujen. Mistähän se kertoo?933201Onko Sdp:n romahdus pienpuolueeksi alkanut?
Mikään puolue ei kykene selviytymään loputtomasti, jos sitä repii jatkuvasti sisäiset ristiriidat ja kyvyttömyys päättää403133Järkevä ehdotus: reilun 8 miljardin euron veronkorotukset
Nykyinen hallitus on päästänyt valtion tulopuolen rappeutumaan, vaikka varallisuutta on Suomessa enemmän kuin koskaan. U1152851- 682611
Antti Lindtman heikko johtaja - ei valtiomiesainesta lainkaan
kyllä se eilen taas nähtiin. Ei pystynyt Antti vastaamaan edes toimittajan yhteen yksinkertaiseen kysymykseen - juu tai1232106En malta odottaa, että Lindtman pääsee suhmuroimaan pääministerinä
kun pitää sopeuttaa 10 miljardin edestä, ja eläkkeisiinkin voidaan puuttua Antin mielestä. (Demarien kannattajissa suuri492074Miksi vasemmisto ei vastusta ulkomaisen halpatyövoiman maahantuontia
joka heikentää suomalaisten duunarien työmarkkina-asemaa ja rasittaa Suomen julkista taloutta? Vasemmistolla ideologin1401906