Oletko miten

Anonyymi-ap

Yksinäinen?

21

336

1Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001
      UUSI

Keneltä kysyt?

• Anonyymi00002
      UUSI

C naiselta ?

• Anonyymi00003
      UUSI

Yksin mutta en yksinäinen.

• Anonyymi00017
        UUSI

Samoin. Oon tottunu olemaan yksin kun ei kelpuuteta mihinkään porukoihin.

• Anonyymi00021
        UUSI

Itse puran yksinäisyyttä herkuttelelemalla. Huomannut sen, että seurassa ei tule samalla tavalla syötyä herkkuja kuin yksin ollessa. Eikä edes tee mieli herkkuja silloin, kun on seuraa. Vatsa kasvaa yksin ollessa, vaikka liikunkin suht ahkeraan. Harmittaa tää kaikki "saamattomuutta ".

• Anonyymi00004
      UUSI

olen kyllä

• Anonyymi00005
      UUSI

Kysyä saa ei kiinnosta kyselijät. Riittä hoitaa hommansa.

• Anonyymi00006
      UUSI

Oon ja siitähän se yks mustamaalaaja porukka nauttii

• Anonyymi00008
      UUSI

monestgi voi olla terveelistä olla ykdinäinern, saa olla rauhassa.

pakkasukon mittarilukema vieläkin on -5.0 pakkasta.. nastarenkaat pakko olla autoissa muutoin poliisi määrää miljoonn euron sakon ajokelvoton auto olosuhteisiin nähden ja loppue3lämäksi ajokielto.

• Anonyymi00009
      UUSI

Olen yksin, mutta en yksinäinen.

• Anonyymi00011
        UUSI

Sama. Jos koskaan tunnen yksinäisyyttä, niin koen sitä vain silloin kun olen muiden ihmisten seurassa ja tajuan miten en sovi joukkoon.

• Anonyymi00010
      UUSI

Kyl eilen tuntu ku ois ollu last of dying breed... ;(

• Anonyymi00012
      UUSI

Olen melko yksinäinen. Tuntuu että en sovi mihinkään joukkoon. En tiedä onko maailmassa sellaista yhteisöä, missä minun olisi hyvä olla, ja ei ahdistaisi. Onneksi on työpaikka.
      Olisi kiva jos olisi vaimo, mutta en osaa hommata semmoista.

• Anonyymi00013
      UUSI

ykainäinwn nainwn kuijhn joku Alwxanri-Tumppi, rupakoija, lentelee ympäei maaimaa, eikä ikinä löydä kaveria ja seksiäkään.

Herra Runqvis, Aleksi Runkunpwnikk..

• Anonyymi00014
      UUSI

Hyvä neuvo yksinäisyyden karkoitukseen on nälkä.Nälkä ja jano sekä vilu pistää asiat tärkeysjärjestykseen.Testaa vasten joskus.

• Anonyymi00015
      UUSI
    • Anonyymi00016
      UUSI

En aiemmin, mutta yksinäisyyden tunne tulee, kun toisella on joku, vaikka ei suhteessa kaiketi ja itsellä ei ketään, jonka kanssa tiettyjä asioita voi jakaa.
      On siis ystäviä itselläkin tietysti, mutta en jaa läheisyyttä yms. Kuin ainoastaan suhteessa.

• Anonyymi00018
      UUSI

Loppulause Lekalla

• Anonyymi00019
      UUSI

No eipä ole sellaista really best friend tyyppiä nyt tässä ollut vuosikausiin.
      Että kyllä tähän yksi mies mahtuisi kaveri mielessä. Olen aina tullut paremmin toimeen miesten kanssa ja se johtuu varmaan siitä että olen kasvanut perheessä missä minulla on veljiä ja heidän kanssaan tottunut tulemaan toimeen.

Naisten kanssa tuntuu olevan aina vähän takkuista.. ollaan joko mustasukkaisia niistä muista kavereista tai jostain mitä on tehty tai jostain ihastuksesta tai koetaan että itsellä pitää mennä paremmin.
      En tiedä mutta naisten kanssa kaveraaminen on yhtä rasittavuutta suorastaan!!

• Anonyymi00020
      UUSI

En ole koskaan tuntenut yksinäisyyttä, onnellinen tuosta ominaisuudesta.

• Anonyymi00022
      UUSI

En ole tykännyt yksinäisyydestä. Olen ollut pakotettuna tilanteeseen, mikä on suorittava ja ärsyttävä. On vain keskityttävä.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kiky-maksuista valehtelu persujen törkein vaalipetos

Perusduunarina koen pahimmaksi persujen vaalipetokseksi "työmies" Putkosen lupaaman työntekijöiltä perittävien kiky-maks
      Maailman menoa
      21
      5238
    2. Miksei asevelvollisuuden kuluja lasketa Nato-menoihin?

Koskela (vas) kysyy aiheellisesti, että kun kerran palkka-armejaan perustuvat maat laskevat kysesestä toiminnasta aiheut
      Maailman menoa
      30
      3409
    3. Haluat nainen torjua minut

Yhä uudelleen ja uudelleen. Huomaan sen. Ymmärrän miksi, mutta silti se sattuu. Eihän minulla ole muuta kuin haaveet si
      Ikävä
      36
      3297
    4. Persuja tuntuu kiinnostavan vain muiden rahat

En muista kenenkään muun olleen huolissaan yhtä paljon muiden rahoista kuin persujen. Mistähän se kertoo?
      Maailman menoa
      93
      3201
    5. Onko Sdp:n romahdus pienpuolueeksi alkanut?

Mikään puolue ei kykene selviytymään loputtomasti, jos sitä repii jatkuvasti sisäiset ristiriidat ja kyvyttömyys päättää
      Maailman menoa
      40
      3133
    6. Järkevä ehdotus: reilun 8 miljardin euron veronkorotukset

Nykyinen hallitus on päästänyt valtion tulopuolen rappeutumaan, vaikka varallisuutta on Suomessa enemmän kuin koskaan. U
      Maailman menoa
      115
      2851
    7. Demareissa jo paniikki päällä

Talouspoliittinen kykenemättömyys repii puolueen kahtia.
      Maailman menoa
      68
      2611
    8. Antti Lindtman heikko johtaja - ei valtiomiesainesta lainkaan

kyllä se eilen taas nähtiin. Ei pystynyt Antti vastaamaan edes toimittajan yhteen yksinkertaiseen kysymykseen - juu tai
      Maailman menoa
      123
      2106
    9. En malta odottaa, että Lindtman pääsee suhmuroimaan pääministerinä

kun pitää sopeuttaa 10 miljardin edestä, ja eläkkeisiinkin voidaan puuttua Antin mielestä. (Demarien kannattajissa suuri
      Maailman menoa
      49
      2074
    10. Miksi vasemmisto ei vastusta ulkomaisen halpatyövoiman maahantuontia

joka heikentää suomalaisten duunarien työmarkkina-asemaa ja rasittaa Suomen julkista taloutta? Vasemmistolla ideologin
      Maailman menoa
      140
      1906
    Aihe