Toisinpäin

Anonyymi-ap

Nyt kun savu on hälventynyt niin voin kertoa miksi suhteemme ei jatkunut. Monestihan naiset haluavat esitellä miehen ystävilleen, että miten he hyväksyvät hänet ja sen perusteella sitten tapahtuu jatkomietintää.

Meillä kävi toisin. Suhde päättyi, koska hänellä on niin idiootit kaverit, että vaihtoehdoikseni jäi joko heidän kanssa ajan viettäminen tai naisen erkaannuttaminen heistä. En halunnut tehdä kumpaakaan.

17

349

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001
      UUSI

Näin naisena voin kertoa, että koskaan elämässäni en ole esitellyt miestä ystävilleni, joiden hyväksyntää olisin odottanut. Minulla on paljon parempi miesmaku kuin ystävilläni! 😂

• Anonyymi00002
      UUSI

Niin, tuossa miehelle tulee palkintoehdokasolo ja ei mitenkään hyvällä tavalla paitsi egoistin kohdalla mutta pakko pitää kasvot peruslukemilla ja samalla kertaa ajattelee naisen olevan kykenemätön päättämään itse suhteistaan. Tarvitsee jos ei tiedostetun, niin tiedostamattoman hyväksynnän kavereiltaan. Tiedostamaton siksi, kun miehen ollessa läsnä, niin naisten nupista nuppiin linkittyy se punainen hehkuva lanka.

• Anonyymi00003
      UUSI

Ihmiset viihtyvät kaltaisessaan seurassa. Ehkä et edes tiennyt minkälainen nainen pohjimmiltaan oli.

• Anonyymi00004
        UUSI

Tuo on pitkälti totta. Joidenkin (kuten minun) kohdalla kuitenkin ystävyys voi olla vuosikymmeniä vanha ja se on eri pohjalla kuin kaltaisuudessa. Ehkä silloin lapsina oltiin enemmänkin samanlaisia, mutta elämä on muilta osin vienyt hyvinkin paljon erilleen opiskeluiden, perheen rakentamisten jne. vuoksi.

• Anonyymi00015
        UUSI

Ja sitten on nämä miehet jotka ovat kateellisia naisen ystävistä. Se on uhka. Koska naisethan tunnetusti jakavat asioita. Varsinkin jos miehellä ei satu olemaan omia ystäviä. Kateus ja mustasukkaisuus on merkittäviä tekijöitä. Mutta silloinhan ei olekaan kyse rakkaudesta vaan omistushalusta.

• Anonyymi00005
      UUSI

Kavereiden kanssa on turha kilpailla useimmiten ihminen on aina seuransa kaltainen jos kaverit jo on sellaisia joiden seurassa tiedät ettet halua olla parempi etsiä joku muu siksi mulla on aina kotini ollut kotini ei kuulu kenellekkään kuinka kotonani elän mä en kasvanu illanistukaisiin tai bilettämiseen jos viinaa tarvii juoda sitä juodaan vitutukseen ja paljon ne määrät kai käytännössä mitä olen juonu ni useimmilla pitäs olla helpointapa saada taju pois ei toiminu muistin sain pätkimään niillä määrillä lavereiden kanssa olin liikenteessä niiltä pusty joka varmistaannetten ollu ainakaan mitään suuresti hölmöilly tappeluista tietääkseni en ole tähän ikään tapellu ainakaan minulla ei ole ollut silmät mustana olen joka baari reissun jälkeen tarkistanu tiedän että tapoihi kuuluu aukoa päätäni isoimmalle jonka baarista löydän milloinkin miksi tarviiko edes miettiä jos kerran vitutukseen lähtee ottamaan mikä on lopputulos normaalisti piti olla helppo tappelu en onnistunu siinäkään

• Anonyymi00006
      UUSI

Ompa harmi et siihen kaatui. Itse en ole niistä ystävistä enää kuin 2 kanssa tekemisissä.

• Anonyymi00009
        UUSI

Jos mun kaverit vikittelee mun miestä niin niiltä.lähtee silmät päästä ja mä teen sen puhtain omin pikku kätösin. Jos kiinni saan tai joku puhuu .
        Enkä mä unohda koskaan kostoa

• Anonyymi00010
        UUSI

Arvostan aikaani niin paljon, etten aio viettää siitä mitenkään merkittävää osaa kanamaisten naisten läheisyydessä. ap

• Anonyymi00012
        UUSI
        Anonyymi00010 kirjoitti:

Arvostan aikaani niin paljon, etten aio viettää siitä mitenkään merkittävää osaa kanamaisten naisten läheisyydessä. ap

No mutta nistit ym skitsot kiinnostaa. Ei se mitään 😁 mene vaan

• Anonyymi00016
        UUSI
        Anonyymi00009 kirjoitti:

Jos mun kaverit vikittelee mun miestä niin niiltä.lähtee silmät päästä ja mä teen sen puhtain omin pikku kätösin. Jos kiinni saan tai joku puhuu .
        Enkä mä unohda koskaan kostoa

Ai en tiennytkään tuosta er ne ois sitä vikitellyt. Mut en usko että olisivat onnistuneet.

• Anonyymi00017
        UUSI
        Anonyymi00010 kirjoitti:

Sehän hyvä. En minäkään viihdy sellaisten seurassa.

• Anonyymi00007
      UUSI

Ei mulle, kun meillä ei ole ollut suhdetta. Mutta muuten kiinnostavaa, palstalta oppii aina uutta. En ole tuollaisesta koskaan kuullutkaan. Mulla on ollut aina suhteissa omat kaverit ja miehellä omat. Ei ole tarvetta millekään hyväksynnällä. Pakko kaverien on hyväksyä ja aina on hyväksyneet.
      Mn

• Anonyymi00008
      UUSI

Jos mun vanhat työkaverit panettaa ja
      kiihottaa sua
      niin miksi mä tuhlaisin suhun mun
      elämää?
      N50

• Anonyymi00011
      UUSI

Aidot ystävät arvostaa ja suojelee toisiaan. Ei huijaa het ko seljän käännät. Tosi ystävä kertoo totuuden ystävälleen ja vihjaa romanssihuijarista. Se on ystävän osa.

• Anonyymi00013
        UUSI

Niinhän mäkin luulin. Nuoruudessa niin tehtiin mutta ei täällä missä nykyään asun. Nää puhuu puskissa ja nussii toistensa miehiä kun silmä välttää. Kaikilla varmaan samat tauditkin. Mutta se että lähtivät sörkkimään muualle. Ja minun pesää niin saa kyllä takasin. Vetelen värittömiksi.

• Anonyymi00014
        UUSI
        Anonyymi00013 kirjoitti:

Niinhän mäkin luulin. Nuoruudessa niin tehtiin mutta ei täällä missä nykyään asun. Nää puhuu puskissa ja nussii toistensa miehiä kun silmä välttää. Kaikilla varmaan samat tauditkin. Mutta se että lähtivät sörkkimään muualle. Ja minun pesää niin saa kyllä takasin. Vetelen värittömiksi.

Jaa, no joo. Näkökulma tuokin, mutta luulo ei ole tuntemattoman luulijan tiedon väärti. Varmaan tullut tauti enklannin kanaalin taka matkalta. Ei ole naisten vika.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kiky-maksuista valehtelu persujen törkein vaalipetos

Perusduunarina koen pahimmaksi persujen vaalipetokseksi "työmies" Putkosen lupaaman työntekijöiltä perittävien kiky-maks
      Maailman menoa
      21
      5238
    2. Miksei asevelvollisuuden kuluja lasketa Nato-menoihin?

Koskela (vas) kysyy aiheellisesti, että kun kerran palkka-armejaan perustuvat maat laskevat kysesestä toiminnasta aiheut
      Maailman menoa
      30
      3409
    3. Haluat nainen torjua minut

Yhä uudelleen ja uudelleen. Huomaan sen. Ymmärrän miksi, mutta silti se sattuu. Eihän minulla ole muuta kuin haaveet si
      Ikävä
      36
      3297
    4. Persuja tuntuu kiinnostavan vain muiden rahat

En muista kenenkään muun olleen huolissaan yhtä paljon muiden rahoista kuin persujen. Mistähän se kertoo?
      Maailman menoa
      93
      3201
    5. Onko Sdp:n romahdus pienpuolueeksi alkanut?

Mikään puolue ei kykene selviytymään loputtomasti, jos sitä repii jatkuvasti sisäiset ristiriidat ja kyvyttömyys päättää
      Maailman menoa
      40
      3133
    6. Järkevä ehdotus: reilun 8 miljardin euron veronkorotukset

Nykyinen hallitus on päästänyt valtion tulopuolen rappeutumaan, vaikka varallisuutta on Suomessa enemmän kuin koskaan. U
      Maailman menoa
      115
      2851
    7. Demareissa jo paniikki päällä

Talouspoliittinen kykenemättömyys repii puolueen kahtia.
      Maailman menoa
      68
      2611
    8. Antti Lindtman heikko johtaja - ei valtiomiesainesta lainkaan

kyllä se eilen taas nähtiin. Ei pystynyt Antti vastaamaan edes toimittajan yhteen yksinkertaiseen kysymykseen - juu tai
      Maailman menoa
      123
      2106
    9. En malta odottaa, että Lindtman pääsee suhmuroimaan pääministerinä

kun pitää sopeuttaa 10 miljardin edestä, ja eläkkeisiinkin voidaan puuttua Antin mielestä. (Demarien kannattajissa suuri
      Maailman menoa
      49
      2074
    10. Miksi vasemmisto ei vastusta ulkomaisen halpatyövoiman maahantuontia

joka heikentää suomalaisten duunarien työmarkkina-asemaa ja rasittaa Suomen julkista taloutta? Vasemmistolla ideologin
      Maailman menoa
      140
      1906
    Aihe